Cenzura nie śpi!


Pamiętajcie aby subskrybować powiadomienia na wrealu24.tv. Tu nigdy nas nie zablokują.

Zamów ulotki wRealu24!

(Kliknij aby przeczytać więcej)

Jeśli odtwarzacz nie działa lub masz problemy z odtwarzaniem, wypróbuj Flow Player (kliknij).

Artur Wosztyl, pilot Jaka-40: W Smoleńsku na pewno doszło do detonacji! Wywiad Marcina Roli!

271342 wyświetleń
Udostępnij
www.wrealu24.pl

Zapraszamy na:

Facebook: https://www.facebook.com/TelewizjawRealu24/

Twitter: https://twitter.com/wrealu24_pl

Komentarze

Krzysztof Kardaś
2020-01-12 20:28:33
1
Błąd pilotów, pozdrawiam.
napitokadam
2020-01-12 20:28:33
0
„Piz*wata, widać 200-400 m, podstawa chmur 50 m, mnie się udało, możesz próbować.”
Dominik319
2020-01-12 20:28:33
0
Kiedy Polska wkońcu dowie się prawdy o Smoleńsku (zamachu) ?
Konrad
2020-01-12 20:28:33
0
Przed katastrofą: "Mgła, widoczność 200 metrów, ale jak najbardziej możecie spróbować (najwyżej was zwolnią jak odlecicie na zapasowe, a wtedy ja będę latał z prezydentem). Po katastrofie: Na lewym skrzydle mieli ładunki wybuchowe, które zostały zdetonowane tuż przed lądowaniem. Brzoza została ścięta siekierą.
ELDO Michał
2019-12-12 20:28:33
0
Co to za debil ?
Tadeusz XXXXX
2019-12-12 20:28:33
0
Klamliwe idiotyzmy. Mógł zatrzymac samobójcze ladowanie. Lajza kompletna
nik oldaz
2019-11-12 20:28:33
0
Ale chyba najlepiej na tym to wyszedł arturo można przecież to sprawdzić, kiedyś zwykły pilot a dziś ?
Adam Drost
2019-09-12 19:28:33
0
Kurwa wszyscy dostali w łapę i zamknęli mordy!Co niektórych zabili!Bo wiedzieli co się stanie!Przylecieli ciała ofiar a Tusk i Komorowski sobie żartowali?Wosztyl też kłamie w jednym materiale mówi że był wybuch a w drugim nic nie słyszał!ale jemu się nie dziwię Też by zginął.
Magdalena Rybicka
2019-07-12 19:28:33
1
To pilot to w końcu musi się znać na rzeczy wkoncu też tam był
Magdalena Rybicka
2019-07-12 19:28:33
0
Jak ktoś na rzeczy się nie zna to w każde gówno uwierzy i kit wcisną
Aleksander Miskowiec
2019-05-12 19:28:33
0
artur, artur, artur,
Aleksander Miskowiec
2019-05-12 19:28:33
0
powiem tak, artur jestes niewiarygodny, co robiliscie w kokpicie jaka40, krok po kroku i jakie sa procedury? kto wychodzi z samolotu ostatni i go zabezpiecza? w jakim celu ten lot do smoleńska? opisz podejscie smolensk dokładnie: STAR, NDB, BARO? krok po kroku, jak słucham to nie wierzę ze ty lądowałes jakiem40, nie jest mozliwa dowolnosc interpretacji tego co się stało! jest zrozumiałe iz protasiuk widział mleko, nie podchodził wg STAR lotniska smolensk polnoc, musiał podpierać się wyświetlaczem MFD systemu UNIVERSAL AVIONICS, AT ON. wysokość AP ustawiał wg potrzeby, problem jest ze GPS prowadził go 60/70 m z lewej osi pasa a na 1000 m do pasa powinien byc nad blizszą NDB +/- 5 m od osi, potwierdzone markerem, radiowysokościomierz jest własciwym instrumentem przy podejściu, czego protasiuk mogł nie wiedziec to to ze w jarze mgła zalegała od dziesięciu metrow, gdyby był w osi pasa wyszedłby z tego, zaraz po katastrofie czytałem ze zle wpisał (koordynaty) w FMS lotniska smolensk, to mozliwa opcja przyczyny katastrofy, w bazie UA nie było lotniska smol polnoc ja i wielu innych lotnisk, itd itd
sylw smith
2019-05-12 19:28:33
0
w@t zdjecia po wypadku samolotu , krater po uderzeniu pod wysokim katem i wrak po uderzeniu pod malym kontem , mozna przypuszczac ze samolot tu 154 wygladal tak jak ten turecki po uderzeniu w ziemie a nastepnie zostal wysadzony co tlumaczylo by wbite drzwi w ziemie i rozpad na wiele elementow
Warszawa98
2019-05-12 19:28:33
0
CALKOWICIE POPIERAM PANA ARTURA
Maksymilian Zamm
2019-05-12 19:28:33
0
Pan Artur mógłby się stać bohaterem nardowym. Niestety, z jakiś przyczyn woli rżnąć gnojka. Możliwe, że zrobiłbym to samo, ale ja nie wybierałem kariery żołnierza.
Grzegorz Dąbrowski
2019-05-12 19:28:33
1
Ruskie tak jak do Katynia tak samo Smoleńsk I tak będą szli W zaparte
Wojciech Górny
2019-05-12 19:28:33
0
Wystarczy obejrzeć kilka odcinków katastrofy w przestworzach jak samolot się rozbija to biorą najlepszych fachowców i składają w hangarze cały samolot do kupy i sprawdzają każdą część szczegółowo. Na podstawie danych z śledztwa robią wszystko aby prawda była najprawdziwsza z prawdziwych. Za zwyczaj śledztwo trwa rok lub więcej A Mag i Miller w moment wiedzieli co się stało. Kpina. Dodam tylko że to była glowa państwa i ważne osoby to Tym bardziej. U Ruskich jest wszystko możliwe bo to debile. Zanim ten świat się ogarnie i przestanie być taki załamany to przestaniemy istnieć. Wszystko to kłamstwo. Wosztyl i wiele osób wiedzą co mówią. Kiedy naród się obudzi .....
Robert Merkury
2019-05-12 19:28:33
0
Miał wybuch ale w gaciach,jak się zesrał
TNT trampolinetractor
2019-04-12 19:28:33
0
Ale wy to tak na jaja z tym zamachem,nie naprawde?
Christoph Pollok
2019-04-12 19:28:33
4
Tusk jest zdrajcą!!!
Krzysiek krzysiek
2019-03-12 20:28:34
11
Ktoś wie dlaczego ta wersja tego Niemca tak ucichła ? zapowiadało się ciekawie z tego co wiedzę a teraz już nic nie słychać...
Antanas Klimatovas
2019-03-12 20:28:34
0
O ktorej chwile Tu154M przebywal nogami do gory? Czy w tej chwili wlonczono tryb autowysokosc odchodzimi do gory? Jak oni moga prechozdic na odejscie w wysokosc jesli sa do gory nogami? Tajemnica ktosz poscinal oderwal skrydla samolotu odchdzacego bezboznego Zwiasku Radzieckiego otkrywa sie podleglocs Polski materialna od Rosji! Czy nie maja polaci samolotu ot zojusznika aleansa Europskiego. Dla czego chwala sie polaki ze sa najbogatszymi w Europie a nie maja swego supersamolotu? Dieki Bogu ze to bogactwo polakow nie jest bomby wszelkiego zniscenia i morderstwa.
stanislaw palka
2019-03-12 20:28:34
2
W Smoleńsku 10/4/2010 doszło do samobójstwa skutkiem absurdalnego pilotażu. https://smolensk2011.wordpress.com/
J CH
2019-02-12 20:28:36
0
Putin Is Dead! part 1: Ex-wife testifies all. Listen to the truth! https://www.youtube.com/watch?v=daim906rtlY. Prawdziwy Putin zaplacil zyciem, nie wiadomo czy za to ale teraz jest jego sobowtor od grudnia 2010 roku...
Robert Novady
2019-02-12 20:28:36
0
misiu, z jakich narzedzi odczyta sie wysokosc i jaka wysokosc lotu..? Jak tu154 znalzl sie ponizej sciezki koszac drzewka..Czemu na rozkaz "wiezy" nie wykonal lacznosci z nia na wysokosci 100m(60-50m faktycznie bo nie mi li pojecia ze sa we rwie) ? Drugi pilot ma podstawowo w trudnych warunkach obserwowac ziemie,do 100m,jesli nie widac daje komende -choryzont..i to bylo zrobione - "odchodzimy",ale bez wykonania..
tijoviec
2019-02-12 20:28:36
0
krasnal z ciota, co tu pisac?
Chris W
2019-02-12 20:28:36
0
nieeeee, ta nagroda to powinna byc szubienica ...
Grzegorz Bieniek
2019-02-12 20:28:36
1
Szacun dla Pana Artura można Się zniechęcić
Irek I
2019-02-12 20:28:36
0
Proponuję wszystkim,aby obejrzeli jak się bada przyczynę katastrofy-https://www.youtube.com/watch?v=-L_Ni_1ribA od początku widać jak to się robi,a tu proszę zobaczyć jak to robili rosjanie z naszymi "ramię w ramię"-https://www.youtube.com/watch?v=ZWzzqDHXpOk oczywiście,naszych tam nie zobaczycie byli zakamuflowani,przebrali się za krzaki::( a tu jeszcze jeden filmik-https://www.youtube.com/watch?v=9tbXvI9rcFw-zobaczcie jak wrak latami leżał pod gołym niebem rozkradany,w dodatku rosjanie prowadzą jeszcze śledztwo WTF?A podobno się skończyło?HAHAHA,a i na koniec stwierdzenie rosjan-nie oddamy bo ten rząd od razu uzna że to był zamach-WTF?-a może tak jakieś badania?międzynarodowe by "ten rząd" nie mógł manipulować dowodami?może rosjanie choć na to się łaskawcy zgodzą?Ręczę że też nie,wrak szybciej do huty trafi niż go nam oddadzą,ciekawe dlaczego?Każdy rozumny człowiek sam zrozumie o co tu chodzi.I jeszcze jeden filmik dołączę,wnioski wysnujcie sami-https://www.youtube.com/watch?v=V_SfHdiK54s
jan kowalski
2019-02-12 20:28:36
1
Rola zmień czołówkę. Masz przerysowaną twarz i sprawiasz wrażenie idioty.
Elizeusz Wajek
2019-02-12 20:28:36
0
poruczniku Wosztyl nie kompromituj sie ,sumienie gryzie?
mały John
2019-02-12 20:28:36
11
Mamy rok 2018. Brat prezydenta rządzi w Polsce. Ma dostęp do wszystkich źródeł informacji i ciągle nie ma żadnych dowodów na potwierdzenie bezsporne tez o zamachu w Smoleńsku. Ciekawe czemu. Przypadek ? Czy może po prostu nie ma takich dowodów. A chodzi tylko o politykę i pieniądze na komisję Macierewicza. Żal.pl
mikadofort27
2019-02-12 20:28:36
0
wRealu 24? powinniście się nazywać -w oparach absurdu .Albo ciemna strona schizofrenii
PaulKa
2019-02-12 20:28:36
0
tralalala i nic z gadania a smog i twój rak lewego płuca? już może jest, podziękuj prosmogowcom, zdrowia życzę ale go nie ma...
Danuta Bielan
2019-02-12 20:28:36
0
Putin będzie się śmiał,ale wszystko do czasu... Reakcja świata na to co wydarzyło się w WB świadczy o tym,ze należy ostro reagować Prawda zawsze zwycięża,nawet po 70.latach
MAAK4
2019-02-12 20:28:36
0
Jak sie dostaje skrzynki gotowe od ruskow, to trzeba w nie wierzyc. (pewnie skrzynki nie mialy na sobie ani jednej ryski. Prosto z fabryki nowiutkie i elegancko przygotowane) ;) Super wywiad. Pozdrawiam.
Mark K
2019-02-12 20:28:36
0
Dlaczego zdawałoby się inteligentni ludzie ugrzeźli w bagnie idiotycznej konspiracji? Nie ma najmniejszych watpliwości, że był to ewidentny bład pilota.
Julia 2541
2019-02-12 20:28:36
0
Gdzie sprawiedliwosc polska
Irena Wołyńska
2019-02-12 20:28:36
2
Co za bzdury gada ten gość sam ryzykował a w 2010 pieprzył co innego generał ruski kłamał i on tez
Dariusz Grelak
2019-02-12 20:28:36
0
jak pomyślę że ten gość przyłożył się do tej katastrofy a teraz snuje jakieś pofajdane teorie to.... wiem że jestem w PL. Zamiast po wojskowemu powiedzieć kolegom - warunków do lądowania brak - to NIEREGULAMINOWO pieprzył coś o mieszczeniu się - moim zdaniem powinien odpowiadać za zaniechania przyczyniające się do katastrofy. Ja nawet na rower bym z nim nie wsiadł.
henryk domagala
2019-02-12 20:28:36
0
dla myślących.........samolot z najważniejszymi osobistościami na pokładzie dostaje polecenie -------NIE MA WARUNKÓW DO LĄDOWANIA..........PROSZĘ ODLECIEĆ NA LOTNISKO ZAPASOWE>>>>>>>>>>>>odpowiedź załogi samolotu>>>>>>>my po próbujemy -- kochani to nie kabaret to po prostu TRAGEDIA >>>>>>>
Extrawagancja1
2019-02-12 20:28:36
0
Ha jeszcze się z tym nie uporali tyle lat,rewelacyjny wywiad i służby specjalne...;)
Mariusz Michel
2019-02-12 20:28:36
0
dlaczego TU "wylądował" 2km przed pasem i 7mertów poniżej wysokości lotniska ? Jakich środków użyły służby specjalne żeby zmusić pilotów do samobójstwa z zabiciem Prezydenta i całej ówczesnej wierchuszki ?Polecam filmik na youtubie o przepowiedni Komorowskiego w temacie Smoleńska w czasie gdy był jeszcze marszałkiem
Antoni Maciek
2019-02-12 20:28:36
1
Lansuje się na eksperta, a poniekąd sam ponosi winę za błędne informacje i zachęcanie do próby lądowania!!! Co to za żołnierz ,pilot, uzasadnione było jego wykluczenie z wojska. Broni swoich 4 liter robiąc medialny szum do chwili obecnej...
Elzbieta Wojcik
2019-02-12 20:28:36
3
Cały świat zabiera i bada wraki i szacują co się stało. A tutaj co jebany putinek , Komorowski zasrany rudy donek . To był zamach
Jacek Ozimski
2019-02-12 20:28:36
0
Jakies dziwna geba tego redaktora
piote70
2019-02-12 20:28:36
0
słaby program
Barbara Koper
2019-02-12 20:28:36
0
Pan Wosztyl pieprzy
Mirka Pytel
2019-02-12 20:28:36
0
Hmm odechciało mu się latać,.
Rafał Rafał
2019-02-12 20:28:36
0
Damy radę no i dali bravo oni
Rafał Rafał
2019-02-12 20:28:35
0
Jackowski z wróżbita Maciejem powini być w komisji a antek im przewodniczy ç
Tomasz Mroczyk
2019-02-12 20:28:35
2
Niestety tak dziś wygląda honor polskiego oficera ! Zachęcał kolegę pilota do lądowania w niedopuszczalnych warunkach to teraz wciska ciemnotę , że nie to było przyczyną katastrofy tylko UFO wykryte przez Maciorewicza.
Jan
2019-02-12 20:28:35
1
najlepiej to z daleka omijać tą przeklętą ziemię Rosyjską
A.W. Lynx
2019-02-12 20:28:35
1
Szacun dla p. Artura. Bardzo rozsadny czlowiek.
Waldemar Sadecki
2019-02-12 20:28:35
0
pan wosztyl jest jednym z glownych odpowiedzialnych za smierc 96osob.
Arkadiusz Łasica
2019-02-12 20:28:35
0
Panu Arturowi bardzo pasuje hipoteza zamachu, zagłuszyłoby to jego sumienie, że sugerował koledze lądowanie w tak fatalną pogodę. Chce chyba samego siebie oszukać. To, że ma tak złe zdanie o raporcie komisji Millera, to tylko potwierdza, jak kiepskim jest pilotem.
Kasia P
2019-02-12 20:28:35
1
Jaki pajac ten prowadzący. Na siłę próbuje być śmieszny. Tylko kogo to śmieszy????
Ryszard Białecki
2019-02-12 20:28:35
0
Zgadzam się z przedstawioną wypowiedzią co do lądowania Tu-154 , tą dotyczącą zamknięcia lotniska, nie zgadzam się z tym że Pan Artur pozwolił na przemycanie przez prowadzącego sugestii zamachu. Mówiąc o wybuchu należało gwoli uczciwości powiedzieć o paliwie które mogło spowodować ten wybuch. Natomiast nieuczciwym było pozwolić prowadzącemu na tak bezczelne sugerowanie zamachu, a już nie wytłumaczenie się z korespondencji z załogą Tu 154 uważam za stłumienie wyrzutów sumienia tego co namawiał do lądowania mimo iż miał świadomość że Tu 154, to nie Jak 40 i warunki ma dużo trudniejsze.
Wojtek Mlotkowski
2019-02-12 20:28:35
0
Uprawnienia! Widoczność! Profesjonalizm... a nie film z Denzelem!
Jacek Lewandowski
2019-02-12 20:28:35
0
JAKO PILOT ROLNICZY AN-2 LATALEM W NAJGORSZYCH WARUNKACH METEO ALE BYLEM TYLKO ODPOWIEDZIALNY ZA SIEBIE SAMEGO.
Peter Nowak
2019-02-12 20:28:35
1
Artur nie mial wyboru. Musial zaistniec publicznie bo sluzby by go zabily. Odwazny czlowiek ale zyje z wyrokiem. Kto to rozumie to wie co mowie.
Artur Bartnicki
2019-02-12 20:28:35
0
ogolnie to pizda tutaj jest mnie sie udalo ale jak chcesz to próbuj :P kurw......teraz sie wylewa...pierwszy powinien byc oskarżony.. to tylko pokazuje jaki był ten pułk nieprofesjonaly w tym co robi.....usucie te filmy z tym typem bo to jest zenujace
Bogusław Sydorowicz
2019-02-12 20:28:35
0
Pułap 50 m, próbujcie. Mnie się udało, MOŻE i Wam się uda. A jak się nie uda - to co, był zamach? Palant, za to co sam zrobił i co polecił kolegom pilotom z Tupolewa, powinien siedzieć. On ma jeszcze czelność na ten temat się wypowiadać i wyszukiwać u innych błędy?.
Krystyna Skrzypek
2019-02-12 20:28:35
0
Premier Olszewski ma szczęście , że tylko go odsunięto od władzy a nie powiesił się w PIĄTEK. Starczy obejrzeć NOCNĄ ZMIANĘ i ruchy, mimikę Tuska a miał wtedy dopiero 26 lat a 20 kilka lat póżniej doszedł do perfekcji. Same wybory które miały być osobne z PiS aby SLD odsunąć od władzy BYŁY WIELKIM KŁAMSTWEM a póżniej co mądrzejszych ludzi Tusk odsuwał a obstawiał sie .................. wiemy kim
podlasie2012
2019-02-12 20:28:35
2
"Ląduj dziadu!!!"
Karen Ramirez
2019-02-12 20:28:35
0
wszyscy swiadkowie dostali w leb oprocz niego ,on nie jest wiarygodny poszedl na wspoprace grubas
Irek xxxl
2019-02-12 20:28:35
2
Wielki szacunek dla obydwóch
sidi nowy
2019-02-12 20:28:35
0
Fajni jesteśmy jako Naród , morduje sie ludzi okrada a jedynie co to tylko narzekamy . ABW i inne służby to praktycznie mafie ochraniajace rzadacych a naród buli kasę na te mafie.
tomekcis
2019-02-12 20:28:35
0
http://www.tvp.info/18534776/ekspert-pilot-jaka40-podzegal-pilota-tu154m-do-czynnosci-ktora-jest-niedopuszczalna https://www.wprost.pl/kraj/10032292/Ujawnil-sensacyjny-raport-wskazujacy-na-zamach-w-Smolensku-Roth-przyznaje-Niewykluczone-ze-cala-historia-jest-falszerstwem.html Wystarczy za komentarz.
Slovo Doman
2019-02-12 20:28:35
0
Wosztyl powinien siedzieć w więzieniu, wylądował bez pozwolenia wieży, w warunkach poniżej wszystkich minimów. Narażał życie kilkudziesięciu dziennikarzy i ekipy zabezpieczającej. Cudem przyziemił w 2/3 długości pasa, hamując odwróconym ciągiem i ledwo zatrzymując się przed końcem pasa.
Eddie Eddie
2019-02-12 20:28:34
0
Jestem pod wrażeniem kurwa ludzkiej głupoty w zaawansowanym stopniu , jebanej ciemnoty i pustki we łbie durnych Polaków wierzących dalej w historię "wypadku" 8 lat po katastrofie mając na wyciągnięcie ręki (internet) wiele niezbitych dowodów na to ,że był to zamach. Ile ludzi zabito po katastrofie bo byli "niewygodni" ? Otwórzcie trochę oczy matoły bo dopóki wy się nie obudzicie to najprawdziwszej prawdy za chuja nie dowiemy się w najbliższych latach :)
Bogdan Bosko
2019-02-12 20:28:34
1
Bomba smoleńska to istnieje tylko w chorej łepetynie Antoniego Macierewicza.Lecieli pijani,pijany generał Błasik siedział w kokpicie i kazał pilotowi lądować mimo złej pogody i złego przygotowania lotniska.Zdaje się jednak,że któraś ze stewardes przeżyła i jak się wybudzi ze śpiączki to zdemaskuje te wszystkie kłamstwa smoleńskie o rzekomej bombie.
Danuta Bogusiewicz
2019-02-12 20:28:34
0
I taka osoba popełnia samobójstwo???!!!!!!!! Pomyslcie wreszcie
Krzysztof Cichy
2019-02-12 20:28:34
2
O czym tłuczek opowiada, przecież to Macierewicz porównał mig29 po lądowaniu w lesie do tutki
Piotr GiE
2019-02-12 20:28:34
0
Wolsztyl mówi że komisja Millera zataiła fakt(?) że Tupolew mógł odejść w automacie. Mh jak mógł odejśćw automacie jak lotnisko nie posiadało systemu ILS? A dwa to lądowanie w takich warunkach na automacie ( tak tak na automacie ) było karygodne.
Marcin Stachowicz
2019-02-12 20:28:34
0
Dlaczego nie udali się Panowie na miejsce katastrofy, żeby udzielić pomocy ewentualnym poszkodowanym. Dziwi mnie ten fakt tym bardziej, że przecież jesteście żołnierzami?
Jadwiga Buczyk
2019-02-12 20:28:34
0
Mowia ze samolot wogole nie wylecial z Warszawa. Illuminati zamordowali ich dla Satana i zwiekszenia ich wladzy przedtem . Samolot widmo i reszta to pic na wode fotomontaz, cyrk i teatr dla publiki razem z nagranami , rozstrzeliwaniem , dochodzeniem, zwlokami / czy ktos je widzial?/ i Putinem .Przestancie te bzdury !
Mirosław Żochowski
2019-02-12 20:28:34
0
Artu Wosztyl jedyny żywy swiadek bezpośredni który żyje .Jezdzi po kraju i opowiada że jest w stanie wojny z MON .Jest teraz na emeryturze wojskowej i robi sztuczną mgłę w polsce,tym razem .Syf.Nie ma dowodów na katasrtofę lotniczą ale są dowody na oszustwo. Pilot z dużym doświadczeniem, nasłuchuje inny samolot.Jak odstawiam auto to nie słucham innych pojazdów. Ten człowiek kłamie .Mówi że samowolnie wziął samolot Jak 40, rzekomo ten dobry a w sumie wziął samolot z EHHED ,sam powiedział że trzeci samolot stoi w hangarze , tj Tupolew ,tam zamordowano 95 osób.żadnej katastrofy nie było ,Czytajcie i zobaczcie zwłoki prezydenta @t @t mogęc się mylić w jednej tezie że prezydent został uprowadzony do nóg Putina. Ale dwie są pewne Nie było katastrofy.Prezydent nie wrócił z Wilna ,tak więc został uprowadzony.
Mirosław Żochowski
2019-02-12 20:28:34
0
Samo pojęcie tzw katastrofy Smoleńskiej już u jej podstaw stanowi bazę fikcji,fałszu i dezinformacji.Katastrofy samolotu nie było i nie mogło po prostu być ,dlaczego ?  A to chociażby dlatego iż mamy 5 tez informacyjnych 1. Zaczął rozpadać się w powietrzu 2 . Błąd pilotów we mgle 3 Brzoza na wysokości kilku metrów. Co łączy tez 3 tezy ,plus dwie polskie Laska i Maciarewicza .LąCZY ,.,,.,, jedno miejsce rzekomego upadku samolotu. Jest to prostokąt około 50 m na 150 m. Na przesmyku leśnym, prowadzącym 800 m do lotniska. Można tam wjechać sprzętem, ekipom ratunkowym(fikcyjnym) a w końcu Po co rozwalać samolot,jeśli chcemy zabić tylko prezydenta.W końcu suma sumarum ,prezydent Lech Kaczyński i tak został rozmyślnie przewieziony na Litwę z zupełnie błahego powodu, i to w czasi gdy Obama i Miedwiedew obżerają się obiadem w Pradze ,na które to spotkanie nie zaproszono Wacława Klausa. Amerykanin i Rosjanin stworzyli fikcyjny wówczas dla naszego rejonu ,pakt o uszczupleniu zbrojeń .W innej wersji wmawiano nam iż toczą się debaty o bezpieczeństwie NATO. Oznacza to nie mniej nie więcej iż o bezpieczeństwie krajów natowskich nie wolno a nawet należy rozmawiać w towarzystwie Wielkiego Brata. Nie pierwszy i nie ostatni raz dogadują się ponad krajami.Już nie robią z tego tajemnicy. Wspólnie Rosja i NATo , postanowiłi usunąć , zamordować Lecha Kaczyńskiego .Lecz bez polaczków ani rusz. 95 pasarzerów zamordowano w hangarze na Okęciu. A prezydenta wywiezli do Wilna. Skąd prezydent niestety nie wtócił. Ostatin człowiekiem mającym z nim oficjalny kontakt był Andrzej Duda .TAK nasz obecny prezydent.Ostatni ,będą pierwszymi.Wspólnie wystawiono go z PO na prezydenturę ,wypchnięto i kazano siedzieć cicho. Dowody są w sieci bezpośrednio z ust Andrzeja Dudy.Widać z jego przemówień iż mataczy i konfabuluje. Z resztą nie tylko on, również Sasin, Maciarewicz i Jarosław Kaczyński.Wszyscy mataczyli i ,,,,prawda wyszła na jaw.Nie znaczy to iż bezpośrednio zabili prezydenta Lecha,ale myślę iż Duda z Kaczyńskim stanowią 100 % encyklopedię wiedzy . Prezydent Andrzej Duda ,zostawił Lecha Kaczyńskiego na Litwie . Mam na to dowody ,nie tylko medialne ale również ,korespondencję pewną taką .Niech ktoś z oficjeli ruszy dupę i walczy o tak zwaną rację stanu. Pierdzicie w te stołki i pierdolicie o 100 rocznicy a tutaj życie wam ucieka a problem morderstwa na 96 osobach,obywatelach pozostał.Wolicie głowy w piasek i a pyski w telewizji.  Kto ruszy do boju o prawdę sam nie dam rady.Nie mam pozycji.mediów a w koło karierowicze,tchórze i pseudo patrioci,do tego katolicy. Stańcie ze mną w wyłomie którym to nie wisi. Jeszcze raz 1 Żadnej katastrofy nie było. 2 Lech Kaczyński został uprowadzony, zamordowany. 3 Kto przesłucha Andrzeja Dudę obecnego prezydenta. Jest jeszcze kilku innych łgarzy ale kto ich sądzić będzie. Najciemniej pod latarnią ,polską latarnią na Warszawskim Okęciu.Oficjalnej prawdy nie usłyszymy. Wzywam nar od do odwagi.ślepo jak bydło na rzez .Gdzie wasza duma narodowa i rzekoma wiara wyznająca się cotygodniowo w kościołach. Udowodnię wam to co piszę tylko dajcie szanse Wy dziennikarze śledczy,niezależni. Czemu nie staniecie przeciwko rządzącym,pracodawcom. Oto zdjęcia zamordowanego prezydenta  @t oraz scenariusz zamachu. Jak myślisz inaczej to udowodnij MIROSŁAW ŻOCHOWSKi 503 700 216
Mirosław Żochowski
2019-02-12 20:28:34
1
Artur Wosztyl,samowolnie wziął Jak 40 ,ponieważ  pierwszy się popsuł .I akurat wziął drugiego ,który miał status eheed to lotu z prezydentem.To czemu prezydent tym lotem nie poleciał.Bo był uprowadzony 8 kwietnia z Wilna na Litwie gdzie przebywał. Jak ze statusem eheed którym leciało 12 dziennikarzy był właśnie tym właściwym. A Tupolew stał w hangarze jak powiedział Artur Wosztyl. Jeśli by go chciano zabić to by to zrobiono. Mafia nie pyta .Dziwnym trafem jedyny świadek żyje , ponieważ nie potrzebuje ochrony. Jezdzi po kraju i robi szyuczną mgłę. że MON pluje na niego,że wojsko niesłusznie oskarża .Nawet nie wie że pewne sekwencje zdarzeń tak mu weszły w konfabulacje że powtarza słowo w słowo, ale pozdrawiam . życzę dobrego samopoczucia. Jest pan na emeryturze ,może się pan bawić w teatr dwóch secen.Skoro pana Jak miał status ehhed ,to dlaczego odleciał pan bez prezydenta ? Naród nie jest głupi. Jedynie co mogę dobrego powiedzieć że ma pan odwagę , plamić mundur i honor polskiego żołnierza,pilota. Był pan w Smoleńsku na wojnie gdzie pośrednio zamordowano polskiego prezydenta .Wymyślono scenariusz którego nagość została odsonięta. Niech pan już nie zakłada munduru. Bo jeśli jest to prawdą o czym pisałem,powołując się na pana słowa ,wypowiedziane w minionym czasie, to naród woli Dywizjon 303. To byli bohaterzy
Ktoś Tam
2019-02-12 20:28:34
0
kto jest troszke mądry troszke chociaż to wie jak było rudy lisek maczełswe parszywe paluchy
Ktoś Tam
2019-02-12 20:28:34
1
wielki szacunek dla pana Artura .Wszystkiego dobrego...
Zbyszek Tokarek
2019-02-12 20:28:34
0
Te pilot mówi bardzo mądrze ,na temat tej katastrofy w Smoleńsku.Ta komisja Millera mówiła głupoty.Jak samolot mógł rozpaść na tak małe elementy?PO musiało spiskowa z ruskami
Radek Dabrowski
2019-02-12 20:28:34
1
Co zrobić facet dobrze wiedział że sami wojskowi piloci sprowokowali te sytuacje swoją ułańską fantazją i tak bardzo polskim obchodzeniem procedur. Pilot miał uprawnienia aby zejść do minimum 400 przy braku widoczności i ILS a schodził do 50 jak się mu wydawało a kolega jeszcze stwierdził możesz spróbować i jakże celnie powiedział "nam się udało". Dzisiejsza prokuratura oskarżyłaby go o podżeganie do popełnienia przestępstwa a że zeznawał to co zeznawał takie wywiady i pytania z tezą czynią z niego bohatera.
K
2019-02-12 20:28:34
1
Wosztyl to oszust, który "specjalista" pobiera opłaty i sprzedaje bilety na spotkanie- ten tak. To samo było ze Smoleńskiem- wylądował w Smoleńsku z grupą dziennikarzy i po wylądowaniu widział jak pogorszyła się pogoda. Zamiast ostrzec załogę, powiedział, że mogą wylądować bo jemu się udało. Jeżeli był to zamach to On musi mieć z tym coś wspólnego, albo wie więcej i coś ukrywa. Sam w wywiadach mówi, że "słyszał samolot" czyli widoczność była fatalna!
stanislaw palka
2019-02-12 20:28:34
0
"Lotnisko powinno byc zamkniete" to bzdura. Widac ze Pan Wosztyl jest slabym Pilotem. Czy Pan slyszal wybuchy?. https://smolensk2011.wordpress.com/
Zbigniew Salamon
2019-02-12 20:28:34
0
czemu pilot mówi "pancerna brzoza " ??? czyli to nie możliwe żeby zderzenie z brzozą uszkodziło skrzydło lub silnik ???
misiek229
2018-02-12 20:28:40
0
3 wybuchy
Maciej Nowakowski
2018-02-12 20:28:40
1
A co ma mówić facet, który w INNYM (niż zamach) przypadku ponosi cęść odpowiedzialnośći za nakłanianie...?
Bartosz 1988
2018-02-12 20:28:40
1
siódmy rok Polacy czekają na dowód na ten lot
ERNEST DINOS
2018-02-12 20:28:40
1
Z WIELKIM SZACUNKIEM DLA PANA ARTURA ALE TEZ WAZY SWOJE WYPOWIEDZI Z OBAWA O SWOJE ZYCIE PO "SAMOBUJSTWIE" JEGO NAWIGATORA TECHNIKA.....
Andrzej Piestrak
2018-02-12 20:28:40
3
Ciekaw jestem, jak on się czuje ze świadomością, że to ON mówił ,, śmiało, możecie spróbować, nam się udało,,. Te jego fanaberie, są ŻENUJĄCE!!! Potwierdza to teraz prokurator Pasionek!!!
edek k
2018-02-12 20:28:40
0
Ciekawi mnie czy ten pan powiedział by to samo o komisji Millera ,
Wojak Tak
2018-02-12 20:28:40
0
Ciekawe czy Pan A. Wosztyl wie czym się różni "detonacja" od "wybuchu". I czy wie co to jest fala uderzeniowa. Nie wie. Bo fali uderzeniowej się nie da poczuć, no chyba że uczucie rozrywania mamy na myśli.
tkjancio1956
2018-02-12 20:28:40
0
KS dla sprawców X 96
Jacek Jasiński
2018-02-12 20:28:40
0
Film Sławoira Wiśniewskiego wyjaśnia wiele kwestii, czemu go nie pokażą.On słyszał dwa wybuchy , tak samo ARTUR Wasztyl siedząc w Jaku mówil o dwu wybuchach.Dwoje ludzi Rosjanin i Polak mówiło /pokazano to na filmie /o żółtej kuli ognia kiedy samolot był jeszcze w powietrzu.Dowodem jest brak wybuchu paliwa po zetknięciu z ziemią tylko drobne ogniska.Wielu zdjęć , filmów i wypowiedzi świadków się nie pokazuje. Dlaczego nikt się o to nie upomina ? Obawa o życie ???
W Jas
2018-02-12 20:28:40
0
Głupkowaty prowadzący ma głupkowatych gości.
RobZZon
2018-02-12 20:28:40
0
dobrze... agencji rosyjscy rekami polskiego polityka dokonali zamachu jak na Sikorskim w 1943r i co dalej...? to kiedy wypowiadamy wojne Rosji ? co ??? nie chcecie wojny z Rosją ??? ojej a Macierewicz wypowie ją za Was i nic mu nie zrobicie... a Jarek ze swoim Dworem bedzie ogladal w Londynie przebieg zmagan wojennych... poleci kilka taktycznych bomb nuklearnych i po wojnie. Jak slysze pilota wojskowego ktory mowi ze czeka z nadzieja na komisje Macierewicza to chyba dobrze ze juz nie lata ten pilot. Próby ladowania we mgle tak sie kończa... gdyby to byl samolot cywilnych linii do katastrofy by nie doszlo.
Norbitek25
2018-02-12 20:28:40
11
Widać płatne trolle nie próżnują.
damian n
2018-02-12 20:28:40
7
Ma pan jaja:)Pozdrawiam i brawo za odwage