Cenzura nie śpi!


Pamiętajcie aby subskrybować powiadomienia na wrealu24.tv. Tu nigdy nas nie zablokują.

Zamów ulotki wRealu24!

(Kliknij aby przeczytać więcej)

Jeśli odtwarzacz nie działa lub masz problemy z odtwarzaniem, wypróbuj Flow Player (kliknij).

Betlejewski u Roli: Czy Polacy powinni i muszą przyjąć "uchodźców"? Czy jesteśmy narodem zamkniętym?

33878 wyświetleń
Udostępnij
Wspomóż nas wpłacając dobrowolną kwotę: nr konta (PKO BP): 81 1020 4900 0000 8502 3142 0193 tytułem: Darowizna na Telewizję wRealu24

Darowizna PayPal
https://wrealu24.tv/wspomoz-nas

www.wrealu24.pl

Zapraszamy na:

Facebook: https://www.facebook.com/TelewizjawRealu24/?fref=ts

Twitter: https://twitter.com/wrealu24_pl

Komentarze

Wiesław Kręcina
2020-02-12 07:36:44
0
Rasowy idiota I agent wpływu.
jan lange
2019-11-12 20:36:44
1
procodawca pakinstanski mial inne zdanie dlatego po powrocie myje gary w polsce. biedni rodzice tego pana
Jakub Kazienko
2019-08-12 19:36:44
1
No tak kochać wszystko mówić dużo i nic jednocześnie. Pan się bardzo do polityki nadaje takie pseudo intelektualne pierdolenie z dużą ilością trudnych słów miłością do wszystkich i recepta na sukces.
Marcin W.
2019-08-12 19:36:44
0
Żadna religia nie jest dobra
Dziwny Komentarz
2019-07-12 19:36:44
1
Betlejewski debil.
Sure Even Not
2019-04-12 19:36:44
1
1:00:10 Ten pan Betlejewski to zwykły dureń oraz ponadprzeciętny ignorant. Nie zna elementarnych faktów, ale za misję obrał sobie nauczanie Polaków i "uzdrawianie" polskiego społeczeństwa. "Zaiste wariat na swobodzie największą klęską jest w przyrodzie". To, że dureń nie zna Pisma Świętego nie oznacza, że każdy może sobie wyciągnąć z Biblii co mu się podoba, a jedynie tyle, że pan Betlejewski jest ignorantem odrzucającym fakty, które nie pasują do jego wizji świata. Do informacji pana Betlejewskiego - mieszkanie w jakimś miejscu (jak pan się chwali w USA) nikomu rozumu nie dodaje. Jest pan tego żywym przykładem. Można całe życie przemieszkać w bibliotece uniwersyteckiej i pozostać ignorantem dopóki nie zacznie się z tej dostępnej wiedzy korzystać. Pan twierdzi, że jest "centrystą", cokolwiek miałoby to znaczyć, a śmierdzi od niego komuchem na kilometr. Państwo powinno płacić mu miesięczną pensję za jego brednie. Pan Rola słabo przygotował się do programu, z łatwością mógłby intelektualnie rozsmarować tego durnia po podłodze a tego nie zrobił.
ABrodiii
2019-04-12 19:36:44
1
Marcin kogoś ty do programu zaprosił. Toż to jest jakiś dramat.
Liliana Wojtulewicz
2019-04-12 19:36:44
1
Z czego ten chłopak żyje?Kto mu płaci?Napisałam chłopak,ale on tylko tak zachowuje się,a jest już całkiem dorosły.Tu taki wesoły trzpiot i wygląda na to,że ma zamiar być takim wesołkiem aż do emerytury.A kto mu zapłaci emeryturę?
_ leXis _
2019-04-12 19:36:44
1
Pan Betlejewski ma płaskostopie mózgu
Jeremi 123
2019-03-12 20:36:44
1
polecam jełopy oglądnąć film carrionera
Marek Straszyński
2019-03-12 20:36:44
1
Panie BETLEJEWSKI powiedz człowieku dla czego muzułmanów nie przygarnie żaden kraj muzułmański Arabia Saudyjska ,Kuwejt dość bogate kraje?
Szymon G.
2019-02-12 20:36:46
0
Betjewski ma duzo racji w tym, ze w Polsce dominuje tendencja do opluwania sie nawzajem zamiast merytorycznej dyskusji i szacunku dla rozmowcy. Nie rozumiem calego tego hejtu na niego w komentarzach. Ludzie, wam juz z tego strachu i nienawisci kompletnie rozum odebralo.
Filip Lipski
2019-02-12 20:36:46
2
co ten zjeb piiiiiierr
Skejt
2019-02-12 20:36:46
0
Cyt. "Nie chce by prawo od Boga funkcjonowało w Tym kraju" ,b'etljewski powiedział co mu w sercu gra...A ja właśnie bym chciał żeby funkcjonowało w Polsce prawo od Boga ale tego z Biblii nie tego z ,w'atykanu
Tomasz Musiał
2019-02-12 20:36:46
2
Betlejewski to niezły oszołom marksistowski
Elisabeth G
2019-02-12 20:36:45
1
Panie Rola ... czy nie szkoda bylo czasu dla fanfarona Betlejewskiego ?
baca350
2019-02-12 20:36:45
1
Pan Betlejewski mówiąc o rdzennym Brytyjczyku o imieniu Ahmed strzelił sobie w kolano, a nawet oba kolana. Jeżeli jest za przyjmowaniem obcych - to nie za moje podatki. Hej!
insist02
2019-02-12 20:36:45
1
1. Od kiedy to osoba o poglądach lewicowych uważa, że u 14-letniego chłopca kształtuje się tożsamość seksualna? Przecież oni uważają, że to się kształtuje na etapie życia płodowego. 2. W ocenie poziomu przemocy seksualnej wobec kobiet polecam analizy Komisji Europejskiej, a nie jakiejś "Fundacji Ster". http://fra.europa.eu/sites/default/files/fra-2014-vaw-survey-at-a-glance-oct14_pl.pdf - w szczególności polecam strony 31, 33, 36. najwięcej przypadków nękania, molestowania, przemocy występuje w krajach, w których rzekomo żyje się najlepiej, a taka Polska, Litwa, Słowenia, Czechy zajmują ostatnie miejsca. konserwatywne wychowanie mężczyzn służy kobietom. 3. Jak można dowodzić, że kultura muzułmanów jest równa kulturze europejskiej, mając świadomość, że np. w Egipcie, który jest i tak w miarę liberalny i postępowy, 99% kobiet jest obrzezanych? 4. Większość z tego, co mówi Betlejewski, to zaklinanie rzeczywistości. Kiedy Rola zaginał go niewygodnymi faktami, ten twierdził, że to jakieś tam bzdury z internetu. No tak, lepiej nie wiedzieć, jak napływ imigrantów wpływa na społeczeństwa zachodnie, ilu imigrantów zamierza pracować, nie wiedzieć o strefach no-go, o orzeczeniach niemieckich sądów zgodnych z prawem szariatu. Lepiej nie dopuszczać do siebie faktów i zaklinać rzeczywistość. Jedynie w minucie 48:44 odpowiedział z sensem: "nie jestem w stanie się do tego odnieść; nie jestem w stanie kompetentnie odpowiedzieć na to pytanie". Niestety chwilę później znów zaklina rzeczywistość, mówiąc, że napływ imigrantów nie ma nic wspólnego ze wzrostem zagrożenia terrorystycznego. Nawet jeśli to Amerykanie rozwścieczyli muzułmanów to nie znaczy, że my musimy tych rozwścieczonych muzułmanów przyjmować. 5. Porównywanie mentalności, która każe muzułmaninowi wprowadzać prawo szariatu tam, gdzie on mieszka, bo tam, gdzie on mieszka, jest jego kraj, a tam, gdzie jest jego kraj, ma być prawo szariatu (patrz: Indie z bodajże 12% mniejszością muzułmańską) - porównywanie do misji wojskowych. 6. Gość tyle ma do powiedzenia, a nie wie co to dżizja. 7. Uważa się za katolika, ale nie zgadza się z podstawowymi zasadami Kościoła Katolickiego. 8. Rola nie umie bronić naszych poglądów.
Adam Korkowski
2019-02-12 20:36:45
0
islam podobnie jak katolicyzm jest gruntem na ktorym mozna wychodowac terroryste, dawniej w imie Jezusa palono i gwałcono a w tym czasie islamiści byli najlepiej rozwinietym krajem euroazji. W tamtym czasie oni widzieli naszą religie tak jak my dzis widzimy ich. Religia a polityka to dwie iine rzeczy.
san-kisiu kisiu
2019-02-12 20:36:45
2
Żygać mi się chce jak słucham tych bzdur Betlejemskiwgo
MKU1973
2019-02-12 20:36:45
2
Betlejewski - TEPY lewak !
Adam Gontarz
2019-02-12 20:36:45
0
Mówicie co chcecie ale to dobre z punktu dziennikarskiego zderzenie racji
TheJaaachu
2019-02-12 20:36:45
1
Ten pan Betlejewski to trochę chyba nie ogarnia. Bardzo naiwny - nie mam broni to mnie nikt nie napadnie - taaa nie mam gasnicy to nie spłone.
TheJaaachu
2019-02-12 20:36:45
1
O rany co on plecie? Skoro artyści nie moga sie utrzymać z działalnosci artystycznej to znaczy że ich wytwory są tak słabe że nikt nie chce ich kupować : )
Kaczorek Kaczuszkowy
2019-02-12 20:36:45
0
https://www.o2.pl/artykul/bitwa-na-maczety-w-niemczech-bilo-sie-60-kurdow-turkow-i-libanczykow-6235509232772737a
Archer MV's
2019-02-12 20:36:45
1
Ktoś rodzi się w Polsce to jest Polakiem? O ile dobrze pamiętam, w naszym kraju obowiązuje prawo krwi, a nie ziemi. Oczywiście pomijając sytuacje, gdy rodzice nie są znani. Niestety jest to tylko jeden przykład, pokazujący, że pan Betlejewski nie za bardzo rozumie co mówi.
Karol Walker
2019-02-12 20:36:45
1
Gazeta Wyborcza - Wywiad z Baruch Bergman - Za ten wywiat Betlejewski powinien dostać 25 lat więzienia - Swiadoma propaganda i uwłaczanie godności Polskich Bohaterom. https://www.youtube.com/watch?v=5Io6QRYyXQQ Rola, przeczytaj Stary Testament - Stary Testament to nie Chrześcijaństwo. Oczywiście obecnie traktowany jako integralna całość. Betlejewski nie przekręcaj rzeczywistości. Sprawna manipulacja lub nieuctwo i ignorancja. Betlejewski mimo, że większoś Twoich interpretacji wynikają z bardzo ograniczonej wiedzy zgadzam się z Tobą co do roli Amerykanów w destabilizacji świata.
Wiktor Górczak
2019-02-12 20:36:45
0
Nie wiedziałem, że jest ktoś taki, jak pan Betlejewski, ale muszę przyznać, że mimo iż nie zgadzam się ze wszystkimi jego postulatami, ba nawet światopoglądowo myślę nie jest ze mną w pełni tożsamy, to jednak człowiek zachowuje niezwykle wysoki poziom wypowiedzi, niestety przerywanej nacechowanymi wtrąceniami Roli. Nie mniej, denerwuje mnie "whataboutism" przejawiający się w odpowiadaniu na wiele pytań "A w Polsce...". To jest chyba moja jedyna uwaga
LesQ Amura
2019-02-12 20:36:45
2
no wyprane głowy szkoda :D
Adry MorcyMilleniumHotels&Resorts
2019-02-12 20:36:45
0
Dymac policje!,ja z dziada pradziada Austriakiem jestem duma mi nie pozwala patrzec,zaraz bym usypial karierowiczow po maturze szlifujacych kraweznikiPrzepraszam. A co ra kurwa blondyna policjantka tam strzela oczami to tepe nie wyedukowane!_to cala polska dzisiaj..
mam ane
2019-02-12 20:36:45
1
jak jedna osoba ma wypasc z samolotu xd? By mogł jakiś porzadny przyklad a nie
Albert Gawin
2019-02-12 20:36:45
1
Świetna komedia :)
Jakub K
2019-02-12 20:36:45
0
Ręce to Żydzi myją Panie Betlejewski :)
Jakub K
2019-02-12 20:36:45
0
Dla normalnych muzułmanów chrześcijanin jest wierzący w tego samego Boga w którego wierzą oni sami... Nie szerzcie nienawiści.. Judaizm, chrześcijaństwo i islam to religie Abrahamowe..
Marta Dąbrowska
2019-02-12 20:36:45
0
Ale gówno Z takim kimś jednak trzeba umieć rozmawiać. Trzeba mieć liczby i daty .
kamil damian
2019-02-12 20:36:44
0
R2D2
IGW MOTIVATION
2019-02-12 20:36:44
0
al wy łżecie!
KeyboardWarrior
2019-02-12 20:36:44
1
Nie, nie musza i nie powinni.
Wieczne Braterstwo
2019-02-12 20:36:44
1
betlejewski ta szuja? to chyba jednak nie ta telewizja co myslałem hm kto chciał zebyście go do siebie zapraszali?
kamil6189
2019-02-12 20:36:44
1
27.20 minuta idąc myślą Betlejewskiego bardziej krzywdzące dla kobiety jest to, że ktoś skomętuje że ma ładny tyłek niż to że ją zgwałci
kamil6189
2019-02-12 20:36:44
1
Po obejrzeniu całości doszedłem do wniosku że Wojtek Cejrowski ma rację, z głupkami nie ma co rozmawiać, przed głupkami trzeba się bronić, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i wygra doświadczeniem.
Milosz Labinski
2019-02-12 20:36:44
0
Dwóch szurów się spotkało
Andrzej Nawrot
2019-02-12 20:36:44
0
Takie rozmowy przywracają mi wiarę w ludzi, w nasze społeczeństwo, brawo Rola, brawo Betlejewski.
vin324pl
2019-02-12 20:36:44
1
Betlejewski ... bycie chrześcijaninem nie oznacza bycia debilem .
Krzysztof Krzysztof
2018-02-12 20:37:20
315
Ten gościu ma tak mózg wyprany lewacką propagandą swojej telewizji że nie dało się tego oglądać, nie mam pojęcia jak można mieć tak łatwo wierne podejście do nachodźców i islamu, mówi o bogactwie Niemiec Francji i innych a to że po zmroku ludzie boją się wyjść na ulicę to milczy. TRAGEDIA I DRAMAT UPOŚLEDZENIE UMYSŁOWE
Rozliczyć Zdrajców
2018-02-12 20:37:20
56
Następnym razem może ' witamy nierobów'
Rozliczyć Zdrajców
2018-02-12 20:37:20
3
Wojna nie jest na całym terenie tak jak w Polsce 1939/45/89/2016
Kris Kros
2018-02-12 20:37:20
250
P. Betlejewski prawo szariatu jest dla dzikusów i weź pan się w głowę stuknij zanim bedziesz głupoty opowiadał.
Rozliczyć Zdrajców
2018-02-12 20:37:20
1
Oczywiście niech każdy zarabia tak samo np: 5 tysięcy miesięcznie i zobaczymy kto zacznie płakać pierwszy. OK , zobaczymy . Skoro 'nadzwyczajna karta' , nie wie jak żyć za 10 tysięcy, a Polak musi za 2/3 tysiące z całą rodziną.
Pawel Baran
2018-02-12 20:37:20
124
Pojeb i debil Lewak i faszsysta
sanguedebairro89
2018-02-12 20:37:20
146
A kto mu i Omenie broni przyjąć do swoich domów uchodźców? Może ich przyjąć spektakularnie.
Rozliczyć Zdrajców
2018-02-12 20:37:19
16
A najbardziej wkurwia to jak ktoś podkręca , a potem mówi uspokuj się, jak z takim gościem gadać.
jacek sujka
2018-02-12 20:37:19
19
Uchodźcy to ludzie nie w butach Adidas za 500ZŁ
Bla Bla Bla
2018-02-12 20:37:19
176
Biedny głupi człowiek. Chce nas uszczęśliwić sprowadzając nam na głowę gwałcicieli, bandytów i nierobów.
Ralph Radyk
2018-02-12 20:37:19
131
Tak właśnie jest że nawet skończony idiota może manifestować swoją głupotę w demokracji
Michal Gabriel
2018-02-12 20:37:19
93
Gość ma poważny, ciężki przypadek syndromu Helsińskiego. Może jakiś psychiatra by chciał temu biednemu człowiekowi pomóc!
Edek youtuber
2018-02-12 20:37:19
202
Ten pan w trakcie całego programu uprawiał tę socjotechnikę o ktòrej opowiada pan Krzysztof Karoń czyli tolerancję represywną.
Rozliczyć Zdrajców
2018-02-12 20:37:19
69
Koleś widzi kasę , więc jest sprzedany. Chciałbym wiedzieć ile zarabia i kto płaci?
Michal Gabriel
2018-02-12 20:37:19
4
Helsinki Syndrom no bo przecież żeby to był syndrom Sztokholmski to by musiał być po skrzywdzeniu przez oprawców a nie przed....
Ralph Radyk
2018-02-12 20:37:19
50
Mam propozycje dla betreya; zakładaj organizację będzie was łatwiej namierzać
ZickoXGames axr
2018-02-12 20:37:19
10
Mam pomysl aby na sady wprowadzac osoby chore na aspergera poniewaz ich zaleta jest mowienie prawdy
whissper
2018-02-12 20:37:19
81
Lubię sobie czasem obejrzeć jego filmy ale teraz ma u mnie wielką krechę. Co ma kurwa religijność i swięte obrazki w domu do chęci przyjmowania dzikusów. Nie ma nic złego w obawach o własne bezpieczeństwo i chęci spokojnego życia. Może pan Betlejewski byłby chętny do takiego wyjazdu np do Syrii i pomagać w odbudowie domów i szpitali. Mam jednak takie wrażenie, że wszyscy ci którzy tak głośno krzyczą o solidarności i miłosierdziu sami nie przekazaliby na taki cel nawet złotówki.
K Z
2018-02-12 20:37:19
12
Co do imigrantów popychających niemiecką gospodarkę: 1."Only 13 percent of recent refugees in Germany have found work: survey" - Reuters 2. Do czerwca 2016 pracowało 54 imigrantów w 30 najważniejszych niemieckich firmach - https://www.youtube.com/watch?v=yeGuc7RYpy0
KotSphinx
2018-02-12 20:37:19
9
Nawet nie podejrzewałem że Polscy rolnicy pobierając dopłaty tak wiele są winni uchodźcom... Teraz jedząc jabłko będę miał wyrzuty sumienia ;)
Teresa Blizińska
2018-02-12 20:37:19
27
pan Rola nie jest gruboskórny w odróżnieniu od 'drogiego rafała' pseudo-katolika, pan taki odważny pojedź do Calais - jak na razie bohatersko nachodzisz staruszkę na Tamce. Szydzisz z jej prywatności i publikujesz pawdopodobnie bez wiedzy i zgody. Na szczęście Babcia dośc szybko wyczuła 'kto zacz'. Sprawa dla sądu wg mnie.
Dan Pod
2018-02-12 20:37:19
30
Rola , co ty odpierdalasz ?
whissper
2018-02-12 20:37:19
77
Ej ja nie mam nerwów tego słuchać. Tak to właśnie JEST KORAN.
Piotr
2018-02-12 20:37:19
11
Rola??? Za Propagandę Lewactwa wlasnie mnie straciles jako Abonenta !!!
Daniel Sęda
2018-02-12 20:37:19
1
Joseph Beuys i koleżanka.
Rozliczyć Zdrajców
2018-02-12 20:37:19
39
Gość bredzi , niech jedzie do 'Kale' jak zrobi jakiś reportaż to powiem że jest ok , na razie mówię że to sprzedawczyk.
maciej balaweder
2018-02-12 20:37:19
4
Kossakowskiego trzeba bylo zaprosic a nie tego lewackiego ....
Joanna Katarzyna
2018-02-12 20:37:17
134
Nie da się tego słuchać.
Gitarro
2018-02-12 20:37:17
11
ROLA nie zapraszaj takich prymitywnych hujków lewackich prowokatorów bo się na ciebie obrażę i stracę szacunek do ciebie
Rafał Józwiak
2018-02-12 20:37:17
8
Panie Marcine. Gość bez żadnych argumentów a mimo to daje mu Pan lawirować pomiędzy pytaniami bez udzielania konkretnych odpowiedzi. Może czas skończyć z prawicowym kółkiem wzajemnej adoracji i od czasu do czasu zapraszać tego typu ludzi by potrenować "oranie lewaka".
Romanus Zgredzik
2018-02-12 20:37:17
3
P Betlejewski- polecam obejrzeć - https://www.youtube.com/watch?v=RlBSATtYr4Y&feature=share
Marek Banderas
2018-02-12 20:37:17
56
Betlejewski ja wiedziałem że jesteś głupim człowiekiem ale nie wiedziałem że asz do takiego stopnia chcesz uchodźców to wal z całą rodziną do francji angli czy niemiec tam będziesz miał zajebistą demokracje...
Rozliczyć Zdrajców
2018-02-12 20:37:17
37
O tym mówię , gość to cipa, wie że w Polsce jest bezpieczny i można pluć na chrześcijaństwo. I sobie chula.
Radosław Mazurek
2018-02-12 20:37:17
12
Szacunek dla Betlejewskiego, że przyszedł do programu choć z całą pewnością musiał wiedzieć, że jego poglądy nie spotkają się z uznaniem. A jednocześnie: ja p..iiiiiip Rany jakie on bzdury wygaduje.
Witold Kociolek
2018-02-12 20:37:17
59
Bardzo dobry pomysl z zaproszeniem osoby o przeciwstawnych pogladach. Idioci zarzucaja Ci Marcinie ze propagujesz lewackie poglady, ale tu chodzilem o skonfrontowanie ich, dyskusja... I tu uwaga... miales tyle opcji, zeby go "zaorac", dac logiczne i prawdziwe kontrargumenty na jakie utopijne tezy! Nie zrobiles z tego, tylko powtarzales w kolko " to jest islam" no fajnie masz racje, ale jaki to argument... Popieram w pelni Twoj poglad, ale powinienies tez zaprosic drugiego goscia podzielajacego prawicowy punkt widzenia... np Gadowskiego, Miriam itp... za brak dobrej argumentacji w dyskusji lapa w dol
night night
2018-02-12 20:37:17
7
az mnie glowa rozbolala po tych bredniach, bo jak mozna porownywac zolnierzy na wojnie, ktorzy wykonuja rozkaz i przez zle rozpoznanie bombarduja wioske do zwyrodnialcow, ktorzy z PREMEDYTACJA wjezdzaja tirem w kobiety i dzieci? kultura arabska i islam wejda jak w maslo w takich ludzi jak on.... bezbronnych, oglupialych baranow zaslepionych poprawnoscia polityczna i tego typu ludzie dopiero zrozumieja swoj blad, gdy bedzie juz za pozno
Ryn cyn cyn
2018-02-12 20:37:17
38
Zmarnowany czas.. Ci ludzie nie zrozumieją że jak się islamowi pozwoli zalęgnąć to już się go nie da pozbyć
jazzgoth667
2018-02-12 20:37:17
42
Proszę do domu pana Betlejewskiego wmeldować typową rodzinę uchodźców w postaci 4 młodych mężczyzn. Może oduczy go to "bohaterskiego" rozwiązywania problemów cudzymi rękami i cudzym kosztem.
mario z
2018-02-12 20:37:17
126
Pierwsze minuty jak przyszedł do tej babci. Ty bezczelny chłopie, co Ty wyprawiasz. Betlejemski Ty jesteś już Tak przez ten TVN zmanipulowany .masz Tak zryty lewacki beret .czemu nie pojedziesz na misje do Syrii i tam się wykazesz
Kuciapix
2018-02-12 20:37:17
387
Nie jestem specjalistą w tej dziedzinę lecz od pana betlejewskiego strasznie jechało neo marksizmem.
Land Loper
2018-02-12 20:37:17
8
jeden z lepszych odcinków, oby było więcej takich programów
Maciej Nieistotne
2018-02-12 20:37:17
19
Dałem minusa ale dla tego całego betlejewskiego
Ralph Radyk
2018-02-12 20:37:17
33
K*r@a nie ogarniam toku myślenia tego typka
Ryn cyn cyn
2018-02-12 20:37:17
208
Piękno koranu ! Jedz do Szwecji i wyjdż wieczorem to będziesz miał piękno idioto!
Le Szek
2018-02-12 20:37:17
36
Tych dwoje "redaktorów" ośmieszyło w gruncie rzeczy staruszkę wpraszając się do domu i robiąc perfidnie-grzeczne komentarze komuś kto ich w końcu przyjął do mieszkania. Ta pani u której byli była bardzo gościnna że ich przyjęła. Wykorzystali jednak jej wiek i przywiązanie do tradycji aby natrętnie narzucać swoje "fenomenalne pomysły". Ta pani tak naprawdę zaczęła sie bać tych "niechcianych gości" z tvn . Moja opinia: ROBACTWO z tvn'u - nie da się tego k..a oglądać
spQ
2018-02-12 20:37:17
17
Panie Marcinie, mam nadzieje, że ten program był również " prowokacją"
horatius65bc
2018-02-12 20:37:17
53
Głupiutki ten Betlejewski. Ilość kłamstw i przeinaczeń z jego strony jest porażająca. Np. to: "Wydaje mi się, że powrót do państwa narodowego, które jest wymysłem XIX-wiecznym jest cofnięciem się w rozwoju społecznym o co najmniej sto lat" - czysty marksizm kulturowy. Nakładziono mu do głowy, że powinniśmy dążyć do wiecznego postępu społecznego, a więc ciągle powinniśmy burzyć zastany porządek. To jest właśnie idea świadomego niszczenia kultury, jak Krzysztof Karoń określił teorię krytyczną. Masakra.
Agnieszka Ullmann
2018-02-12 20:37:16
13
właśnie nie znasz słów Jezusa, a te które ci pasują wykorzystujesz to jest obrzydliwe ,a jeśli chodzi o Niemcy i muzułmanów to nic nie możesz mówić na ten temat bo jesteś w Polsce a spróbuj tu przyjechać przejdz się po Duisburgu to szybko zmienisz zdanie
Jarosław YaruNet
2018-02-12 20:37:16
29
gadanie z tym gosciem to jak gadanie z szafą, wszystko co gada to jedna wielka UTOPIA, szkoda czasu i pieniedzy na takich pustych gosci którzy wszystko wiedza lepiej i wszystkich cha zrównać i wszystkim chcą dogodzic . wszelaka równość , = się nijakość.
Letni Wiatr
2018-02-12 20:37:16
29
Co są debil z tego gościa! Dobrze, ze ludzie mają zmysł samozachowawczy i myślą logicznie. Precz z lewakami. Panie Marcinie, szkoda czasu na takich baranów. I tak ich pan nie przekona, mózgi zryte do cna!
KNT
2018-02-12 20:37:16
266
ten lewacki oszołom jak chce niech sobie przyjmuje nachodźców , ale do własnego domu i za własny hajs kogo wy tu zapraszacie ??????????? . żenada
niezależny socjolog
2018-02-12 20:37:16
41
Betlejewski masz mózg zdemoralizowany. Chcesz uszczęśliwiać ludzi swoimi fanaberiami, lewackimi poglądami Polaków i sprowadzać do Polski nachodzców, morderców, gwałcicieli. Nie masz prawa propagować sztańskiego zła i importować je do Polski i częstować nimi Polaków. My Polacy nie zyczymy sobie aby takie uposledzenia umysłowe jak ty i Omena miały jaki kolwiek wpływ obrazu poglądów na nasze polskie zycie. Nie da się słuchać tego upośledzonego typa Betlejewskiego. Chcesz rozmawiać to rozmawiaj sobie z Melker która zaprosiła morderców i gwałcicieli do Niemiec. Diagnoza jest taka, że do dyskusji trzeba mieć partnera a do konfliktu przeciwnika. A ty Betlejewski nie jesteś ani tym ani tym. Polsce zagrażasz ty i tobie podobni bo podjudzasz porządnych Polaków.
Anita Solska
2018-02-12 20:37:16
34
Pan Betlejewski niech sie nie wypowiada na temat o ktorym nic nie wie jest naiwnym facetem albo tuba propagandowa rozmiekczanie POLAKOW wlasnie sie zaczelo Ja mieszkam we Francji od 89 roku i mowie ZERO NACHODZCOW W POLSCE I jeszcz jedno co ludzie maja w domu to ich sprawa a nie tego Pana
Daniel Sęda
2018-02-12 20:37:16
7
Dla tego pana sam Chrystus byłby nietolerancyjny bo przeklinał całe miasta. Co to za typ?
Marco usa
2018-02-12 20:37:16
12
jestem za a nawet przeciw , gosci wyglada na madrego ale w glowie pustka . czego on chce uchodzcow to wez sobie do domu
Agnieszka Steindel
2018-02-12 20:37:16
0
Rola nie dorasta swojemu gosciowi do piet