Cenzura nie śpi!


Pamiętajcie aby subskrybować powiadomienia na wrealu24.tv. Tu nigdy nas nie zablokują.

Zamów ulotki wRealu24!

(Kliknij aby przeczytać więcej)

Jeśli odtwarzacz nie działa lub masz problemy z odtwarzaniem, wypróbuj Flow Player (kliknij).

Brexit: Brytyjska prawica nie chce Polaków

29182 wyświetleń
Udostępnij
Pierwszą ofiarą polityczną Brexitu stał się David Cameron, którego
zgubiły obietnice wyborcze. Demokracja zatriumfowała, ale to może być początek rozpadu Unii Europejskiej – wyjście Wielkiej Brytanii z UE w rozmowie z Michałem Wojdą komentuje Mateusz Piotrowski z Portalu Spraw Zagranicznych.

www.wrealu24.pl

Zapraszamy na:

Facebook: https://www.facebook.com/Wrealu24-837...

Subskrybuj Kanał: https://www.youtube.com/channel/UCiws...

Twitter: https://twitter.com/wrealu24_pl

Komentarze

Cebula Arcypolska
2020-02-05 22:19:13
0
Łajdackie Angole nie doceniają Polakow.Polska dla Polaków,Anglia dla Anglików i Polaków. cwpkin
Lukasz Sroka
2019-10-12 21:19:13
1
Brytyjskie rządy nie chcą żadnych obcokrajowców tym bardziej beneficjentów. Chcą znacjonalizować kraj który stracił kręgosłup moralny i pozbawił się patriotyzmu. Lepiej późno niż wcale. Dla obcokrajowców to minus dla Brytyjczyków wracanie do podstaw co będzie teraz bardzo ciężkie. Aktualnie zleciałem z UK parę dni temu na stałe do PL bo już nie ma tej różnicy w zarobkach. Nie neguje Angoli bo to ich kraj i oni odpowiadają za niego ja mam swój piękny kraj Polski o który muszę dbać, tyle w temacie. A co do brexitu UK nie było na to przygotowane pod żadnym względem. Dlatego go odczują w portfelach i nie tylko
Welka Christoph
2019-02-12 22:19:13
0
Jeżeli Anglia odejdzie z uni to językiem urzędowym stanie się niemiecki czy francuski?
andrzej731731
2017-02-12 22:19:15
2
o czym wy gadacie jeszcze oficjalnie nic nie ogloszono wiec nie ma tematu
andrzej731731
2017-02-12 22:19:15
1
to wynik referendum a nie obecne stanowisko zadu
andrzej731731
2017-02-12 22:19:15
6
tutaj drodzy panowie o tym czy zostac czy wyjsc decyduja takie mozgi ze nawet sobie tego nie wyobrazacie i napewno wyjdzie im to na dobre
Adam Infamous
2017-02-12 22:19:15
0
Fajny wywiad, myślałem że będzie ciężki...
Darek Wojtas
2017-02-12 22:19:15
1
Albo będzie padać albo będzie deszcz co to za pierdoła chłopie więcej wiem czytając gazety pierdoła
Mirko Filipowicz
2017-02-12 22:19:15
0
Ludzie chcecie tyrać za 1800, puki unia możemy zarabiać jak ludzie, a nie jak niewolnik, za jałmużne, kto chce powrotu do PL?, to ciężkie życie,
Bartek [private]
2017-02-12 22:19:15
0
w sumie to dowiedziałem się tyle że na dwoje babka wróżyła.
mil3k
2017-02-12 22:19:15
1
To już nie Wielką Brytania tylko Zjednoczone Królestwo. I to ZK może się rozpaść a nie Common Wealth.
anna nowaczyk
2017-02-12 22:19:15
3
ekspert powiadacie ? uk potrzebuje emigrantów , straszycie ludzi jak wyborcza
Soyer
2017-02-12 22:19:15
1
wiecej placimy niz dostajemy
Soyer
2017-02-12 22:19:15
1
niech wracaja polacy jeszcze brytania zaplacze morduja polakow mlodych a wy nic nie mowicie
Soyer
2017-02-12 22:19:15
1
nato to tylko papier
newyork676
2017-02-12 22:19:15
5
prawda jest taka ze uk wyszlo z ue przez polakow inwazja 2 milionow polakow do pracy otwarla im oczy dopoki nie przyjeli europy wschodniej nic im nie przeszkadzalo tolerowali dyrektywe unijne
newyork676
2017-02-12 22:19:15
0
polski nie powinno sie przyjmowac do zadnej organizacji najpierw niszczyli uklad warszawski teraz niszcza ue
newyork676
2017-02-12 22:19:15
1
niech dalej emeryci w polsce nie placa zusu i pracuja na caly etat blokujac 2 miliony miejsc pracy to rozwalimy wszystkie rynki pracy w unii nawet bardzo bogata australia nie moze sobie na to pozwolic jest albo praca albo emerytura
Mark 13
2017-02-12 22:19:14
2
A niech i Polska ucierpi jak trzeba, dla mnie brexit to zajebista sprawa czekam na rozpad tej kurwy uni.
Łukasz Ł
2017-02-12 22:19:14
0
Dlaczego Brexit miałby zagrozić gospodarce WB? Przez jakieś dyskryminujące przepisy, które teraz UE wprowadzi dla handlu z WB? Czy z innego powodu?
BWM - fotoblog
2017-02-12 22:19:14
4
Bzdura, w Norwegii nie ma czego szukać bez Norweskiego. Przynajmniej w PRACY, a nie na zmywaku. Ogólnie teoria do 7:30 znośna, ale pieprzenie, że USA teraz będzie chciało NATO rozsadzić to są jakieś dyrdymały. Zaczyna się nowy czas w geopolityce, gdzie USA muszą stawić czoła nie Rosji tylko Chinom. Rosja pręży muskuły, bo chce wynegocjować jak najlepsze warunki przy nowym rozdaniu kart, ale USA potrzebuje wszystkiego (w tym Rosji) do pokonania Chin, więc to są jakieś eurofilskie strachy. Choć co do ogółu kolega słusznie spostrzega, ale jak zawsze wyznający "jedyny słuszny kierunek" INTEGRACJAAA !!! A co jeśli integracja nie wychodzi? WINCYJ INTEGRACJIIII !!! Unia nie jest problemem, tylko ludzie, którzy nie widzą żadnej innej drogi.
przemko72
2017-02-12 22:19:14
7
"ekspert' nie rozróżnia GB od UK, a dziennikarzyna jeszcze lepszy - wyjeżdża z Common Wealth. co za żenada!
Gina Wagner
2017-02-12 22:19:14
0
nie zgadzam sie z tym panem w okularach, mlody brak doswiadczenia i rozeznania w sytuacji,
david kowalski
2017-02-12 22:19:14
1
expert ten dzieciak ...
Julius Caesar
2017-02-12 22:19:14
0
"Popatrzcie na tę mapę, to co zaznaczone na czarno ma zostać usunięte. Ukryjcie to za swoimi paluszkami zaznaczcie na czarno. Wtedy obiecajcie, że cokolwiek się stanie... ...nie zostawicie dzieci z Alzacji, które rozkładają ku wam ręce. Niechaj zielona gałąź nadziei zakwitnie w naszej ukochanej Francji. Zakwitnie od was, drogie dzieci. Dorośnijcie! Dorośnijcie! Francja na was czeka! Aby zedrzeć z mapy wszystkie ślady Niemców i ich pobratymców ...Musimy wytępić tę rasę, nie możemy zostawić ani jednego... Nie brać pod uwagę płaczu ich dzieci, wyrżnijmy ich wszystkich teraz! Kobiety również... Albo pewnego dnia się odrodzą, co, jeżeli wszyscy zginą nie będzie możliwe. Mamy tylko jednego jedynego wroga, który kopie niemieckie groby. z sercem pełnym nienawiści, irytacji i zawiści... Mamy tylko jednego jedynego wroga, który podnosi na nas swą morderczą rękę. Znacie imię wroga. Jego imię to Anglia." cytat z filmu Boże Narodzenie i gdzie to jest dzisiaj ???
Matk0b0ska
2017-02-12 22:19:14
0
Na Polaków z WB niema miejsca ale dla islamu jest podobno, aha. Bardzo dobrze że wyszli z UE Socjalistycznej, nie taka miała być UE wszystkich oszukali.
JH
2017-02-12 22:19:14
3
Po 43 latach członkostwa? Skąd on wziął te 43 lata?
michnikuremek
2017-02-12 22:19:14
4
Już w dwa dni po referendum w sprawie Brexitu pojawiły się w Wielkiej Brytanii głosy, że Polacy mają się wynosić.... Jakoś nie słychać podobnych głosów dotyczących Pakistańcyków, Marokańczyków czy Syryjczyków.... DLACZEGO? Przecież w przeciwieństwie do tychże wymienionych nacji Polacy przeważnie pracują i to ciężko wykonując często prace, których żaden Anglik się nie dotknie. Ilość Polaków pasożytujących na brytyjskim socjalu jest znikoma, natomiast przytłaczająca większość opalonych dżentelmenów z Afryki i Bliskiego Wschodu żyje z płodzenia kolejnych wyznawców Allaha i nie hańbi się żadną pracą. A jednak to Polacy przeszkadzają Anglikom, a nie muzułmanie... Odpowiedzi są dwie: 1/ Każdy, kto kazałby sie wynosić beżowym mieszkańcom Wysp Brytyjskich natychmiast podpadłby pod paragrafy pod tytułem "mowa nienawiści", "rasizm", "ksenofobia" itp. Natomiast na Polaków można pluć bezkarnie i są oni doskonałym obiektem do rozładowania brytyjskich frustracji. No i Brytyjczycy rozładowują się na Polakach. Skoro można bezkarnie pluć, to czemu nie? Niejednemu Anglikowi po takim odreagowaniu będzie się lepiej spało..... 2/ Ciężko pracujący Polacy rzeczywiście stanowią konkurencję na rynku pracy dla rozleniwionych i wygodnych Brytyjczyków. Takiej konkurencji nie stanowią zaś przeważnie nigdzie nie pracujący i żyjący z socjalu brodaci osobnicy pochodzący z egzotycznych krajów. Oni Anglikom nie zabierają pracy, tylko korzystają z owoców tej pracy żyjąc na ich koszt pobierając ogromne sumy z budżetu za to tylko, że istnieją. Brytyjczycy tego nie dostrzegają i utyskują na Polaków. I rzeczywiście - po wyrzuceniu Polaków Anglicy nie będą mieli konkurencji na rynku pracy. Natomiast będą mieli coraz większą konkurencję na ulicach swoich (jeszcze) miast. Ta konkurencja kiedyś każe się Brytyjczykom także wynieść. Z opornymi będą rozmawiać po swojemu..............
Kim Lee
2017-02-12 22:19:14
4
Tytuł to bzdura! Nacjonaliści prawicowi nie mogą mieć nic przeciwko imigrantom z tego samego kręgu kulturowego bo ci wnoszą jedynie kapitał usługowy z którego każdy konsument korzysta. Sprawa wygląda inaczej w przypadku nacjonalistów lewicowych bo wówczas następuje konkurencja o pomoc socjalną! Tak więc to nie prawicowcy a narodowi lewicowcy są nieprzychylni Polakom!
Łukasz Xxxx
2017-02-12 22:19:14
0
Nie UK to gdzieś indziej :-)
adamfred44
2017-02-12 22:19:14
0
a co to za patafian - doskonale poinformowany "pan"?
sebaa76
2017-02-12 22:19:14
0
wyluzujcie troche panowie tacy spieci jestescie
Dominik R
2017-02-12 22:19:14
8
Dzięki anglicy! Za to że dzięki wam mieliśmy okradziony kraj przez Niemców i całkowicie zniszczony! Dzięki! Za to że nas zdradziliście i pchneliście do wojny z Niemcami! Dzięki! Udawaliście głupków zacierając ręce gdy Polacy się wykrwawiali za naszą i waszą wolność. Za samoloty i paliwo za które musieliśmy wam zapłacić, gdy broniliśmy was w bitwie o anglię. Dzięki! Za złoto które nam Niemcy ukradli i które nadal przetrzymujecie nielegalnie w swoich bankach a jest tego około 150 ton! Kiedy oddacie i to z odsetkami? Nie będziecie nam oczu mydlic tym że coś tam Polakom daliście - prace i trochę socjali na który Polacy ucxciwie zapracowali bo płacili i płacą podatki. Więc łaski nie robiliście że coś tam daliscie. Gdyby nie ta wojna i gdybyście nam oddali zloto a Niemcy za straty wojenne oddali bilion dolarów, to byśmy mogli życ godnie u siebie na swoim! A teraz siedzieć cicho i łby pochylić przed Polakami! Gdyby nie polscy piloci i polskie dywizjony i to Hitler przechadzałby się po komnatach Pałacu Buckingham w koronie po Jerzym VI ze szklaneczką szkockiej w dłoni, razem z Goeringiem i Himmlerem. Gdyby nie polscy naukowcy to wasi tępogłowcy do tej pory głowiliby się nad szyfrem Enigmy. A wyście nas zdradzili przed wojną, w czasie wojny i po wojnie. Ze strachu przed towarzyszem Stalinem nie zaprosiliście nas na Paradę Zwycięstwa w 1946 w Londynie. A co się stało z gen. Sikorskim? Załatwiliście go sami czy do spóły z sowietami? A teraz to byście żarli w swych knajpach z brudnych talerzy i chlali z ufajdanych szklanek gdyby nie Polacy na zmywakach. Wasze babcie i dziadkowie łazili by w Nursing Homes cali osrani, gdyby się nimi polscy pielęgniarze nie opiekowali. Siedzę w Anglii - bo muszę. Tutaj ludzie nie żyją, tutaj ludzie wegetują. Prawdziwy kapitalizm . Tu jestem od 13 lat. Na przerwie w pracy oglądacie tylko broszurki ze zdjęciami jedzenia i się podniecacie. Macie odwróconą "jaźń" o 180 stopni. Uczenie się tego języka to cofanie się w rozwoju. Wy w codziennym porozumiewaniu się używajcie ciągle tego samego zestawu słów. Mam wrażenie że to są BOTY! Wiecie takie z komputera, zaprogramowane postacie które wypełniają rzeczywistość. Uwierzcie mi kultura Słowian bije na 1000 procent to anglosaskie dziwadło. Przez powojenne lata doprowadziliście swój naród na skraj nędzy myślowej. Nie wiem jak wrócić do Polski. Naprawdę dziwię się że Polacy, co poniektórzy oczami wyobraźni widzą zachód jako jakiś wzór. Tu wszystko podlega pod boga o imieniu PIENIĄDZ, wasz bożek to św. pounds. Porażka jak my się tu źle czujemy w tym kraju. 13 lat już tu wegetuję z rodziną. I TE PRZEKLĘTE NIEBO codziennie zamulane chemtrailsami. Tu po prostu codziennie "orają" niebo. Muszę wracać, czekam na jakąś poprawę bo "szczeznę" tutaj. Wiem że to wy robicie ten syf na Ziemi na zmianę z USA i Izraelem. Jesteście chytrzy i dwulicowi. Tworzycie sobie ten nowy faszyzm. Rzygam tym krajem. Policzony jestem tu do bólu. Żona ostatnio ogląda polskie weseliska na youtube. Jest klasa rodacy, naprawdę klasa. Tutaj to grzyb i ścierwo, zniszczyli społeczeństwo, tak że nawet wesela w Anglii to rarytas, bo jak robić ucztę kiedy wszędzie pedały i lezby. BREXIT!!! hehe. Może to już ten czas na wasz rychły koniec.
Babos8989
2017-02-12 22:19:14
0
850tys Polaków w UK..... Chyba w Londynie i promieniu 60/70mil....
Fokosmok
2017-02-12 22:19:14
0
Co Wy możecie wiedzieć? Siejecie swoją zgniłą propagandę, do diabła z wami mąciciele.
diablo1992ish
2017-02-12 22:19:14
0
masakra takch głupot nawet w tv nie puszczaja
Mrownica
2017-02-12 22:19:14
1
CHWDWBRytani
Marek F
2017-02-12 22:19:14
0
W mediach od dłuższego czasu wmawia się ludziom ,że bez Unii nie można samodzielnie żyć .
michalo2able
2017-02-12 22:19:13
0
"dobrobytu". haha
Ahead to the Sea
2017-02-12 22:19:13
0
Ten Pan z lewej strony powiedział dwie rzeczy totalnie błędne : 1) w państwach skandynawskich można pracować tylko z angielskim - baaardzo nieliczne przypadki, niemal tylko najlepsze miejsca pracy w międzynarodowych korporacjach, 2) co do świetnej sytuacji Norwegii - przeżywa właśnie recesję z powodu cen ropy i ludzie tam tracą pracę . Z kolei do Szwecji przyjechało 160 000 imigrantów tylko w zeszłym roku i mnóstwo ludzi nie ma pracy, z kolei Dania ma bardzo mały rynek pracy, Finlandia jest w striefie Euro i w ogóle ciężko przędzie . On uważa, że tam może wyjechać kilkaset tysięcy Polaków z UK - ten facet nie wie o czym mówi ! Zresztą oni nie zamierzają się stamtąd ruszać i wielu z nich występuje o obywatelstwo. Ten człowiek w ogóle nie orientuje się realiach gospodarek europejskich.
Maciek Zwrotka
2017-02-12 22:19:13
0
Gościu, Ty nie wiesz o czym mówisz...ogólniki nic nie znaczące., nie masz nic do powiedzenia. Czysta demagogia:)
Dawid Murawski
2017-02-12 22:19:13
1
gosciu ma jeszcze mloko pod nosem a wypowiada sie na temat czegos, czego nie rozumie... my nie jestesmy gotowi na przyjecie 850 tys. ludzi... polska nie potrafi zagwarantowac pracy ludziom mieszkajacym w w kraju a co dopiero poza nim... polacy zostaja w anglii, nic sie nie zmiania, jestesmy za cenni dla angolow i jest nas za duzo. Szwajcaria w unii nie jest a jakos problemow nie ma. Osobiscie sie ciesze, mam nadzieje ze juz niedlugo unia sie rozpadnie. zamiast isc do przodu z gospodarka to kazdy kolos europy musi dostosowywac sie do panstw mniej rozwinietych- to wlasnie daje unia.
magda1016
2017-02-12 22:19:13
1
Oczywiscie ze powinni sie pakowac! Za 3 miesiace 4 miliony emigrantow opusci Wielka brytanie poszukujac pracy w innych krajach. Madrzy Polacy juz sie przenosza gdzie indziej. Pozniej nie bedzie juz miejsc pracy . Szczegolnie Polacy powinni sie ruszyc bo to przez nich UK opuscila UE. Emigracja glowny motyw Brytyjczykow przy glosowaniu za wyjsciem. Jesli sekretarz home office May zostanie premierem a ta Pani zieje nienawiscia do emigrantow z centralnej i wschodniej Europy to juz ona sie postara aby zaden Polak nie zostal w UK. Zreszta premier Camoron wczoraj pytany w parlamencie co dalej z emigrantami jasno powiedzial, chcemy aby zostali lekarze nauczyciele pielegniarze ludzie z wyzszym wyksztalceniem ale nic nie wspomnial o magazynierach kierowcach budowlancach czy ludzi z fabryk a to jest wymowne - ich nie chcemy
Łukasz Jezior
2017-02-12 22:19:13
0
Po ilu latach członkostwa w Unii !?
Norbi700
2017-02-12 22:19:13
0
Polexit - Poland to exit EU - Referendum w sprawie wyjscia Polski z Unii Europejskiej http://petitiongo.org/en/petition/referendum-w-sprawie-wyjscia-z-unii-europejskiej
Hildegarda Minderbinder
2017-02-12 22:19:13
0
Co to za nygus? Skąd oni biorą tych "ekspertów"?
Pawel Tulik
2017-02-12 22:19:13
0
Mieszkam w UK, posłuchałem tego co tam mówią, zobaczyłem na komentarze i widzę (zaskoczony) że nawet taki poziom dziennikarski ma swoich odbiorców. Chlopaki, nikt z Unii nie wyszedl, nie ma żadnego Brexitu. Na Wikipedii "piszom" co to jest referendum i tam Was odsylam. A te wszystkie kłótnie pod spodem że to myśmy wywołali te nastroje itd - we wrześniu 3/4 tych młodocianych ekspertów unijnych wróci z powrotem do szkoły uczyć się "przyry", i nie będą mieli czasu na pisanie głupot po internetach. Powie ktoś że były jakieś ataki na Polaków? Wcale nie było ich więcej jak na każdą, nawet brytyjską acz odmienną grupę etniczną. O tym jak sobie Anglicy skaczą do gardeł z Walijczykami albo Północnoirlandcy katolicy zadzieraja z protestantami i vice versa - o tym nigdzie się jakoś nie mowi, to nikogo u nas przecież nie interesuje. Żeby zrozumieć co się dzieje to trzeba tu mieszkac, czytać, słuchać, oglądać lokalne materiały i je rozumieć. To co Wam podają w Polskich mediach to 80% spekulacji "zawodowców" którzy są gotowi powiedzieć Wam wszystko żeby tylko mieć pracę. Europie grozi poważny zalew ekstremistów islamskich, to oni opanowali takie dzielnice Londynu jak Slough i to z ich przyczyny Brytyjczycy zrobili kulturalny - na swój Brytyjski sposób - hałas medialny. W Polsce w tv krzyczymy, oni uzywając wrodzonej klasy powiedzą "I am sorry to hear". Moglibyśmy się pewnych rzeczy od nich nauczyć - zamiast tego chrzanionego sporu o komuchy z TK wystarczyłoby takie referendum - "Ludzie chcecie tego czy nie?". Tak się robi w suwerennym demokratycznym państwie i zadne Junkersy z UE nie mieliby nic do gadania - bo jesteśmy ciągle jeszcze suwerennym państwem. Nie dajcie się nabrać.
Renata S
2017-02-12 22:19:13
0
Bzdura, co to za komentarz? Skąd takich ekspertów biorą? Polacy którzy już odłożyli w skarpetę wrócą wcześniej, ci którzy chcą zostać zostaną za wszelką cenę starając się o brytyjskie obywatelstwa etc., część spakuje się i pojedzie dalej. A co do Norwegii to nie jest już atrakcyjnym kierunkiem, Polacy z Norwegii wracają... Czemu? Wystarczy przyjrzeć się cenom ropy naftowej, niskie dochody do budżetu Norweskiego i uruchomienie rezerw z dochodów z ropy to wystarczający czynnik aby wydedukować rosnącą niechęć Norwegów do emigrantów. Mało tego, z językiem ang w Norwegii się zdziała niewiele i język Norweski staje się koniecznością a nie opcją dodatkową....
Joanna
2017-02-12 22:19:13
0
Już nawet we francuskim TVArte mówi się o wrzucaniu do skrzynek Polakow tekstu,aby robactwo wracalo...Wczoraj wieczorem, nie wierzylam w to co uslyszalam...Koniec Europy...
iXmovie
2017-02-12 22:19:13
0
Mole, Mole, Mole....nie to tradzik.
Jaro NFFC
2017-02-12 22:19:13
0
muppet show
Mario Passendorf
2017-02-12 22:19:13
0
Prawica w UK chce szybkiego wyjscia , maximum 2 lata gdzie w ciagu pierwszego roku chca przepchnac 70% ustaw. Co najmniej polowa Polakow w UK nie ma zadnych powodow do obaw , pracuja placa podatki posiadaja pelna rezydenture albo obywatelstwo. Niech sie zaczna martwic cwaniaki co nei placa podatku i zyja na benefitach bo tych beda strzyc w pierwszej kolejnosci.
Simon Matyk
2017-02-12 22:19:13
0
Spoleczenstwo w Wielkiej Brytani jest naprawde podzielone, fifty-fifty. https://www.theguardian.com/uk-news/2016/jul/05/met-police-received-230-reports-of-hate-crimes-after-brexit-vote - Polacy na wyspach czuja sie zagrozeni. http://www.independent.co.uk/news/uk/crime/brexit-hate-crime-racism-stats-spike-police-england-wales-eu-referendum-a7126706.html Polacy w GB zaczynaja byc szykanowani.
michnikuremek
2017-02-12 22:19:13
0
Brytyjczycy.... Jest dla was zła wiadomość.... Wkrótce będziecie musieli uciekać ze swojej ojczyzny.... Wasi "goście" czyli islamscy nachodźcy nie będą mieli dla was litości. Będą was mordowali, bo jesteście "niewierni", bo nie wierzycie w Allaha - wy zresztą już w nic nie wierzycie..... Mamona, przyjemność i seks to tylko was jeszcze motywuje do życia.... Do czasu..... I koniec wasz jest już bliski - muzułmanie was wypędzą z Wielkiej Brytanii - albo wcześniej was wymordują.... I jest następna zła wiadomość - my, Polacy nie przybędziemy do was, by was ratować, by pomóc wam się obronić przed inwazją tak jak to zrobiliśmy w 1940 roku..... Jeżeli u was teraz jesteśmy, to wyjedziemy, kiedy zacznie się dziać źle..... Nie będziemy za was walczyć.... Dlaczego? Bo zawsze byliście wrogo nastawieni do Rzeczypospolitej!!!!! Zostawmy wasze spiski i intrygi od szesnastego wieku - a były takie - od ponad 500 lat Brytyjczycy spiskują przeciw Polsce!!!! Pozostańmy przy czasach najnowszych: W 1939r. wystawiliście nas Hitlerowi. I Stalinowi także obiecując nam fałszywe gwarancje..... W 1943r. sprzedaliście nas Stalinowi w Teheranie. W 1945r. potwierdziliście tą haniebną transakcję w Jałcie i Poczdamie. W 1946r. na Defiladzie Zwycięstwa w Londynie byli nawet żołnierze z Iranu i Urugwaju - ale nie było Polaków.... Bo Stalin by się na was obraził - dlatego zdradziliście dzielnych, polskich żołnierzy! Nie widzieliście powodu, by przyznać prawa emerytalne bohaterskim generałom Sosabowskiemu i Maczkowi, którzy nadstawiali za was d.... pod Arnhem i podczas bitwy pod Falaise.... Kazaliście sobie zapłacić polskim złotem za hurricany, którymi Polacy was obronili w 1940r.!!!! TERAZ SOBIE RADŹCIE SAMI - zbliża się do was SPRAWIEDLIWOŚĆ DZIEJOWA!!!! POWODZENIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mm Mmk
2017-02-12 22:19:13
0
co z hindusami pak i czarnymi co glosowali za brexitem w ue?