Wróc do normalnego odtwarzacza (kliknij).

Krzysztof Karoń u Roli o tym czym jest "DYSKURS"? Prawica i lewica? "Prawicowe Głupki"? O co chodzi?

52082 wyświetleń
Udostępnij
Wspomóż nas wpłacając dobrowolną kwotę: nr konta (PKO BP): 81 1020 4900 0000 8502 3142 0193 tytułem: Darowizna na Telewizję wRealu24

Darowizna PayPal
https://goo.gl/DxujZR
www.wrealu24.pl

Zapraszamy na:

Facebook: https://www.facebook.com/TelewizjawRealu24/?fref=ts

Twitter: https://twitter.com/wrealu24_pl

Komentarze

Erinuto2
2019-11-12 20:41:31
Powstaje pytanie, jeżeli potępiano i liberalizm i socjalizm, to jaki system jest tym właściwym, dobrym, według katolickiej nauki społecznej?
Marek Strzecki
2019-08-12 19:41:31
A czemu to pan panie Krzysztofie nie podajesz przyczyn to raczyl pan panie Krzysztofie to subtelnie okreslic opetanszej walki lewicy z Kosciolem katolickim. A skad calkowicie nie zorientowany sluchacz ma miec blade chocby o tym pojecie.Czyzby kosciolek stal sie siedziba diabla, czy tez chodzi juz wtedy o wziete z powietrza ideologiczne popieprzenie lewicy? Rola jest za glupi aby o cokolwiek zapytac a pan sam nie ulatwiasz sprawy. Naturalnie wsrod internautow sa geniusze ktorzy po 2-3 krotnym przesluchaniu wiedza juz nawet to czego pan nie powiedzial. Mowi pan ze w anarchizmie komunistycznym albo komunizujacym chodzi o dobrze zorganizowana grupe przestepcze ktorych czlonkowie byli scigani jako element wywrotowy. A takie super zorganizowane kartele przestepcze jak banksterzy i finansjera okradajacy wszystkich naokolo , korumpujacy politykow i anarchizujacy w ten sposob zycie gospodarcze i spoleczne nie sa wlasciwie wcale na Zachodzie scigani Ciekawy rodzaj sprawiedliwosci, nieprawdaz?. Czy to tacy bandyci wedlug pana sa elementem stabilizujacym system i podnoszacym poziom zycia, Przeciez to klasycznie gangsterzy, zbrodniarze i zloczyncy ktorzy powinni siedziec. A pan ani slowa krytycznego o takich kwestiach, tylko o tych co smieli dzialac na korzysc sprowadzonych do poziomu zwierzat robotnikow.Nie wyjasnia pan tez dlaczegoz to wszelkie tndencje czy to w kapitalizmie czy socjalizmie mialy swoje korzenie w katolicyzmie? O co panu chodzi ? O dziesiec przykazan bozych ? czyli Dekalog?ktore ludzie przeciez lamali nagminnie? Zreszta niezaleznie od katolicyzmu we wszystkich religiach swiata sa podobne zakazy , aby przykladowo nie krasc czy zabijac.Wedlug mnie lewicowe wartosci postepu, obrony slabszych ,emancypacji powstawaly w warunkach wrecz sprzeciwu wobec Kk, ktory zawsze stal po stronie bogatych, bo doskonale wiedzial gdzie stoja konfitury. Mowi pan ze Marks wiedzial ze jego utopia musi splajtowac. Bardzo to interesujace, ale przeciez Marks byl wizjonerem a nie prorokiem. NIech pan odpowie mi na pytanie nastepujace:jak to mozliwe, ze nawet w 21 wieku najlepsi ekonomisci laureaci nagrody Nobla nie byli w stanie przewidziec iz raptem w ciagu 30 lat kraj tak zapozniony jak Chiny,gdzie wladze sprawuje jedna partia komunistyczna, i brakuje systemu wielopartyjnego jak i systemu demokratyczno-liberalnego/ co wedlug nich uniemozliwialo sukces gospodarczy/ raptem zaszokowali caly swiat swoimi osiagnieciami gospodarczymi, i naukowymi czy wyciagnieciem 700.milionow Chinczykow ze skrajnej nedzy./ Nikt na swiecie a juz najmniej calkowicie zaskoczeni Amerykanie nie spodziewal sie , ze akurat jakies zapoznione komunistyczne Chiny czy badz jakikolwiek inny kraj bedzie w stanie nie tylko ich dogonic ale i przegonic.Dlatego uwazam ze nie wolno panu mowic iz Marks z gory wiedzial ze system ktory zamierzal stworzyc aby wyzwolic robotnikow iz kapitalistycznej morderczej i niewolniczej pracy,ktora ich w bardzo mlodym wieku wpedzala do grobu, mogl wiedziec ze jego fikcyjna wizja i wyobrazenie musza zakonczyc sie gospodarczym krachem i koniecznym rzekomo terrorem.Chyba ze pan dysponuje jakimis dowodami, ktorymi sie pan z nami nie podzielil. Tak wiec moim zdaniem nie zachowal pan niezbednej w nauce dyscypliny rozumowania. i ostroznosci w wyciaganiu wnioskow.Panie Karon mowisz pan o przygotowywanych rzekomo pzez Rosje planach zaatakowania Zachodu, co pan wiesz wylacznie od polskiego zdrajcy i agenta CIA Kuklinskiego. Szanowny panie, opierajac sie na tak pewnym zrodle, i ksiazce napisanej przez propagandyste IPN Cenckiewicza Atomowy szpieg dal pan_ jak dla mnie _przekonywajacy dowod ,iz nie ma pan pojecia o obiektywnej ocenie zrodel, ale dajesz sie pan oszukiwac szarlatanom i podpuszczac tym , ktorzy mieli zaodowy interes byc antyrosyjscy. Wie pan z pewnoscia ze popieprzeni Amerykanie caly czas po 2 wojnie swiatowej histerycznie obsesyjnie i paranoicznie straszyli sie wzajemnie rosyjska agresja/ tak samo jak i obecnie/, ktora nigdy nie nastapila ani bo nio miala nastapic i ZSRR nigdy nie zajal nwet 1 centymetr nalezacego do krajow NATO. I jakos tak dziwnie jak na naukowca nie raczy nawet wspomniec iz to wlasnie Zachod mial konkretnie opracowane plany dokonania agresji zbrojnej na swego niedawnego sojusznika. tuz po zakonczeniu 2 wojny swiatowej przy wykorzystaniu okolo 100.000 zolnierzy niemieckich niedawnego SS i Wehrmachtu/operacja Unthinkable/ ani tez o kilka lat pozniejszej bo zaplanowanej na rok 1957 operacji DROopshot gdzie juz chodzilo o zniszczenie ZSRR przy pomocy kilkudziesieciu bomb atomowych. Kuklinski panu o tym nie powiedzial? No bo jak mozna oczekiwac aby zdrajca mowil prawde? Dociagnalem do 52 minuty do Kolakowskiego i jutro jak sie uda powroce dalej
pani Agrafka
2019-02-12 20:41:31
O czym pan Karoń móżdżY ? Intersubiektywność [łac. inter ‘między’, subiectivus ‘podmiotowy’], cecha wiedzy (poznania) polegająca na tym, iż jest ona dostępna więcej niż jednemu podmiotowi poznającemu (twierdzenia będące jej wyrazem mogą być rozumiane przez każdą osobę mającą odpowiednie kwalifikacje) i w tym sensie wykracza poza przeżycia, doznania danej jednostki; pojęcie intersubiektywności wiedzy łączy się zwykle z możliwością jej sformułowania w danym języku oraz przekazu, zakomunikowania.
Cezary Abramczyk
2019-02-12 20:41:31
Jak zwykle genialny wykład Krzysztofa Karonia.Rzeczywiście jak powiedział G.Braun, Karoń to Wielki „Dekonstruktor Marksizmu” Ponadto oprócz ogromnej wiedzy ma zdolność prowadzenia wykładu i mówienia o trudnych procesach społecznych językiem zrozumiałym dla zwykłego człowieka nie wspominając o sarkastycznym dowcipie.Trzeba się skupić przy słuchaniu ale dar wykładania Pana Krzysztofa tak wciąga że słucha się z zapartym tchem.Koniecznie książka! I to nie jedna! wiedzy i przemyśleń starczy na kilka pozycji.Pan Krzysztof wprawdzie się zawsze broni przed tym ale myślę że tytułowanie go Profesorem jest oczywiste .Z niecierpliwością czeka się na czwartek.
Polski Anarchista
2019-02-12 20:41:31
Karoń to powinien mieć zabronione wypowiadanie się na tematy anarchizmu, bo on podtrzymuje stereotypu, jakby niewiedział, że anarchokomunizm działał na Ukrainie w latach 1918-1921.
Rafał Stepnowski
2019-02-12 20:41:31
trochę słabe to oskarżanie Habermasa... bo teoria tego filozofa jest podejściem pozwalającym unikać konfliktu i poszukiwać rozwiązań... pozwala funkcjonować obok siebie skrajnie różnych postaw... po przeciwnej stronie jest opcja silniejszy ma rację..
Pleksiglassos
2019-02-12 20:41:31
Szanowni Panowie, dziękuję za program i wartościową dyskusję - tylko jedna mała uwaga: "Powinno być w każdym razie lub - w nieco innym znaczeniu - bądź co bądź. Wyrażenie w każdym bądź razie, powstałe być może ze skrzyżowania tych dwóch, nie uchodzi za poprawne. Bylibyśmy skłonni je zaakceptować w języku potocznym, ale np. Nowy słownik poprawnej polszczyzny PWN odrzuca je bezwarunkowo." Źródło: https://sjp.pwn.pl/poradnia/haslo/w-kazdym-badz-razie;624.html
Postać Fikcyjna
2019-02-12 20:41:31
Uwielbiam jak ten typ gada przez godzinę o definicji 1 słowa. Superhuman
Lech Osikowicz
2019-02-12 20:41:31
Wolność od marksizmu i totalitaryzmu, socjal sprawiedliwy. Państwo niesocjalistyczne, ale solidarne. Roboczo cały projekt nazwany zapożyczonym terminem dywidenda obywatelska. https://www.facebook.com/Lech.Osikowicz/posts/710858895927273 Taki model państwa (jak opisany niżej) umożliwiłby sprowadzenie dyskusji do meritum - jaki ściągać podatek i ile wypłacać ludziom socjalu. Przy tym modelu mógłby usiąść do dyskusji każdy z każdym i rozmawialiby o tym samym, a nie nie o różnych rzeczach. Teraz dyskusja o tym ile socjalu dla jakiej grupy jest zakłamana. Jeden się zna na staruszkach, inny na dzieciach, inny na potrzebach zwalnianych górników, kolejny na ludziach mieszkających na ścianie wschodniej, ktoś na inwalidach, a ktoś na nauczycielach itd. itp. I jak oni ze sobą mogą rozmawiać i przekonywać się do tego ile pieniędzy, w jakiej formie ma płynąć do jakiej grupy? Mało tego, każda z tych grup może zostać użyta w wyborach do osiągnięcia celów politycznych - wybawiona grupa od problemów i trosk kosztem wszystkich innych. Opis projektu: https://www.facebook.com/Lech.Osikowicz/posts/431415883871577
Polish issues
2019-02-12 20:41:31
Co za dyletant ???
Kinga
2019-02-12 20:41:31
1:37 https://onas.org.pl/
Tomasz Bieńkowski
2019-02-12 20:41:31
Jeden z najlepszych materiałów Karonia
Tomasz Bieńkowski
2019-02-12 20:41:31
Moim skromnym zdaniem trzeba by ustematyzowac (np w uporządkowanej - najlepiej przez samego Autora - playliście) te programy z Panem Krzysztofem, żeby stanowiły spójną całość; ten materiał dał bym zdecydowanie jako jeden z pierwszych bo sięga samej istoty jego wywodów.
hfjb nykv
2019-02-12 20:41:31
Gówno facet wie o anarchiznie
Tomasz Pałasz
2018-02-12 20:41:38
Mocne, pożyteczne, dziękuję, wszystkiego dobrego!
Paweł Bączkowski
2018-02-12 20:41:38
Obejrzałem na żywo, no i od razu puściłem sobie od początku.
Maria
2018-02-12 20:41:38
Oczy mi Pan na świat otwiera. Dziękuję.
DRIZZLERE17
2018-02-12 20:41:38
Pytanie, w jakiej kapeli rockowej grał Krzysztof Karoń ?
SWAROZYC
2018-02-12 20:41:38
Wiedziałem że pochodze ze Szlachty, ale i sercem jestem konserwatystą. I głosuje na PC conserwatystów, a nie tych liberałów.
Marcin T
2018-02-12 20:41:37
Uwielbiam słuchać Pana Karonia. Bardzo ciekawie opowiada o sprawach zasadniczych o których prawie nikt nie mówi. PS nie mogę skutecznie dodać lajków na materiałach majacych duże zainteresowanie.....? Również że spotkania w Slough na którym byłem ?
Przemysław Pakos
2018-02-12 20:41:37
Swietnie... Okazuje sie, ze wszystko sie pieknie klei :) Cale zachodnie spoleczenstwa skazone sa teoria dyskursu, krytyczna czy marksizmem w ogole. Mam okazje rozmawiac z Niemcami i Holendrami i te spoleczenstwa jest juz kompletnie ZAINFEKOWANE marksizmem. Kipi to z prawie kazdego ich slowa a w dyskusjach swiatopogladowych z kazdego. Jesli wie sie czym jest ta teoria, rozumie sie ja i ma sie background w postaci katolickiej etyki i wychowania to jest to jasne jak slonce!
Edek youtuber
2018-02-12 20:41:37
Celująco nic dodać nic ująć - pozdrowienia dla obu panòw
MrPolan79
2018-02-12 20:41:37
Kolejny genialny wykład. Czekam na książkę z niecierpliwością.
Ruski Agent z Mosadu
2018-02-12 20:41:37
No, ale tytuł dowaliliście "prawicowe głupki" no to teraz będzie "Karoń wyzywa prawicę u Roli" XDDDDDD
Urszula Orsa
2018-02-12 20:41:37
Dyskurs=najczęściej używane narzędzie manipulacji opinią publiczną, cynicznie wykorzystujące wiedzę o psychice ludzkiej w celu jej patologizacji.
Matti NN
2018-02-12 20:41:37
Początek :D Rola jest chyba naprawdę ciężko kojarzący
Pitagoras Zielonooki
2018-02-12 20:41:37
Z całym szacunkiem do Pana Krzysztofa, ale kto pisał ten tytuł? "Prawicowe Głupki"? O co chodzi? -- to ja się pytam, kto to skomponował, nawet pisownia jest kontrowersyjna, przez 'wysokie' g
greenzone j
2018-02-12 20:41:37
Jeden z moich ulubionych programów
Andrzej S
2018-02-12 20:41:37
Uwielbiam te historyczne wyjaśnienia pana Karonia, to sięganie do korzeni pojęć, idei, ruchów społecznych. Genialna edukacja.
M.T. Borkey
2018-02-12 20:41:37
Stawiam hipotezę że wiz do usa dla Polski nie ma bo katolicki ostatni bastion u nas a tam u władzy WASP
Lidia
2018-02-12 20:41:37
Każdy program to dawka wiedzy większa niż cały program historii z LO... i na dodatek tego chce się słuchać, chociaż trzeba być zaangażowanym całym ciałem:)
Rafał Cichocki
2018-02-12 20:41:37
Kołakowski ! Nie jeździ sie na tych , co i tak mają teraz wszystko w "Gdzieś":) Bo nie może stracić Ten co już nie Jest , a tylko ten co Jest .Panie Karoń!
Kotaru 78
2018-02-12 20:41:37
1:21:10 W tym momencie Pan Karoń miał dokończyć swoje zdanie na temat Pana Całka a tu nagle przeskok do wypowiedzi o unii europejskiej!?! Dajcie pełny materiał proszę, bo bardzo jestem ciekaw co miał Pan Karoń do powiedzenia.
Daniel Żak
2018-02-12 20:41:37
Jak zwykle ciekawie i na temat?
StrategicznaTerapia
2018-02-12 20:41:37
Wolałbym żeby p. Karoń sam prowadził ten program. Nie mogę słuchać przytakiwań prowadzącego który wątpie aby chociaż 30% wypowiedzi zrozumiał... po raz kolejny. Aha proponuje od dzisiaj zmienić główny tekst prowadzącego z "jaczejka" na "dyskurs" :) :)
RolkerPolker
2018-02-12 20:41:37
Szacun za całokształt.
Sali Sali
2018-02-12 20:41:37
Bardzo dziękuję za kolejny wartościowy wykład.
Kazimierz Trypuć
2018-02-12 20:41:37
Cytat z dzisiaj "Marks wiedział, że wymyślona przez niego idea skazana jest na bankructwo, dlatego założył, że niezbędną składową marksizmu jest terror." Moje pytanie do KK, dlaczego w UE wdrażana jest idea  "skazana na bankructwo"? Nie można wdrożyć idei, która będzie efektywna i bez terroru, czyli nie można zrobić tak, żeby wilk był cały i owce syte? I dlaczego nie można właśnie tak?
Helena Grzelak
2018-02-12 20:41:37
Nigdy nie rozumialam dlaczego, po co moi profesorowie na UL uzywali slowa dyskurs, a kiedy pytalam, co to wlasciwie znaczy ten "dyskurs" nigdy nie otrzymalam odpowiedzi. Do dzisiaj, ale to nie "medrcy uniwersyteccy", a Pan Karon wyjasnil mi znaczenie jednego z najmodniejszych wyrazow wsrod uniwersyteckich "elit" (przepraszam za ostatnie slowo). Wielkie dzieki! Pozdrawiam wszystkich, ktorzy nie chca i nie uprawiaja dyskursu!!!
Jagoda Borowiecka
2018-02-12 20:41:36
Jedna uwaga - mówi się: 'W każdym razie' a nie: 'W każdym BĄDŹ razie'. Dziękuję :)
dawgel22
2018-02-12 20:41:36
Ale zmiana narracji... Idziecie z prądem prorosyjskości, mam żal, że dałem się ogłupić.
11tom su
2018-02-12 20:41:36
etykiety mode by karon, powinien swoja encyclopedie napisac
Kamil Sroka
2018-02-12 20:41:36
To mogę się dowiedzieć co to znaczy reakcyjna.wiekszosc
mazur77
2018-02-12 20:41:36
Małe pytanko... Czy w krajach europy zachodniej społeczeństwa mają szerszy dostęp do ludzi pokroju, tj. wiedzy pana Karonia, historyka i choćby też ideologa ciut, czy raczej nie? Boję się, że zainteresowanie polityką jest szybkie i powierzchowne a przez to nie inaczej jak zmanipulowane. Czy coś żeby zrozumieć zajmuje chwilke czasu?
Gabi Pochopien
2018-02-12 20:41:36
Prosze podac namiary.
Piotr Jamiołkowski
2018-02-12 20:41:36
Kojarzycie ostatnią sprawę molestowania przez propagandystów zwanych dziennikarzami z GW i Krytyki Pol. i pisarza Rudnickiego? To jest własnie przykład tego o czym mówi p.Karoń pod koniec o Habermasie i jego metodzie duraczenia. Oni (lewica) mogą gwałcić, obrażać, wyzywać od kurew ludzi i to jest ok. Człowiek o przekonaniach prawicowych cokolwiek by nie robił, będzie to złe, faszystowskie. Po prostu lewica ,,ma rację''- zobaczcie od 71 minuty. Oni mają taką taktykę/startegię, żeby nas ogłupić. A co głupsi marksiści maja takie przekonanie, że ,,mają rację''. Podsumowując, świetny wykład, końcówka wymiata.
M Kufel
2018-02-12 20:41:36
Lubię pana Całka za jego humor ale sorry man , rożnica intelektow i wiedzy to taka jak między całką zwyczajną a całką potrójna ( przestrzenną ) , na korzyść pana Karonia . MK
Ewa K
2018-02-12 20:41:36
https://www.youtube.com/watch?v=9MkDjOaCYWM -- POLECAM ZOBACZYĆ. Może Pan Marcin powie o co tu chodzi?
rucyinski
2018-02-12 20:41:36
Ten Calek to podejrzany typ. I dlaczego p.Karon z taką wobec niego rewerencją? I skąd te ciągłe obowiązkowe najazdy na Traktat Lizbonski...Coś tu nie gra, jak w Twin Peaks.
muslim buddha
2018-02-12 20:41:36
"masturbowanie się matką boską", w końcu jakaś rozsądna sugestia od pana Karonia
Elzbieta Jurkiewicz
2018-02-12 20:41:36
Czwartkowa uczta intelektualna i duchowa. Dobrze, ze istnieje ktos taki, jak pan Krzysztof.
franko zemni
2018-02-12 20:41:36
mielismy zatakowac holandie wedlug ukladu warszawskiego
Michał Dąbrowski
2018-02-12 20:41:36
dlaczego końcówka jest pocięta ??
Asia Popik
2018-02-12 20:41:36
super!!! Panie Krzysztofie ..uwielbiam Pana słuchać , jest Pan bardzo interesującym mówcą :) Zyczę wielu swiadomych słuchaczy !!! Chwała Wielkiej Polsce !!
Rafael Gorecki
2018-02-12 20:41:36
Wielki szacun dla Pana Karonia i calej telewizj wreaulu24.pl. Koczani nie macie pojecia jak ja bym bardzo chcial by Polska stanela na nogi i byla suwerennym Panstwem w swiecie. Zycze tego wszystkim polakom obojatnie gdzie sa. Pozdrawiam serdecznie
bies perepłut
2018-02-12 20:41:36
mocne..
Andrzej Lamers
2018-02-12 20:41:36
Panie Krzysztofie - jestem bardzo zawiedziony, że nie odwołał się Pan do rozdziału „O dyskusji” znajdującego się w „Książeczce o człowieku” Romana Ingardena, gdzie wyłuszczona jest zasada prowadzenia DYSKUSJI. Ingarden mówi w nim, że przystępując do dyskusji ZAWIESZAMY roboczo własne zdanie i wspólnie poszukujemy PRAWDY (w sensie tej prawdy zobiektywizowanej), a zawieszamy własne poglądy po to, żeby ZOBIEKTYWIZOWAĆ analizę wszelkich argumentów dyskusji, zarówno swoich, jak i adwersarza (mniej więcej jak to wygląda w dialogach Platona). Dyskusja właśnie także tym POCZĄTKOWYM zawieszeniem własnego zdania różni się od DYSKURSU (który to wywołuje we mnie obrzydzenie intelektualne), bo w dyskursie forsuje się własne zdanie przemocą intelektualną.Końcem dyskusji jest uzgodnienie zdania na podstawie prawdy obiektywnej, do której dochodzimy wspólnie z adwersarzem. Zauważmy, że dyskusja nie jest możliwa bez początkowego zawieszenia własnego zdania i analizowania argumentów w sposób maksymalnie zobiektywizowany. Każde wejście w dyskusję z własnymi przekonaniami i zacietrzewieniem prawdziwą dyskusję rozumianą, jako wspólne ustalanie prawdy materialnej - uniemożliwia!!! Wtedy dyskusja staje się znienawidzonym przeze mnie dyskursem i każdy cywilizowany człowiek powinien odejść od stołu „dyskursantów”!!! Między innymi przez istnienie dyskursu coraz trudniej osiągnąć wyrok w sądzie oparty na prawdzie materialnej, prawda? Czy nie dlatego tak do dupy działają nasze sądy, że przestaje się liczyć jakość samej prawdy, a liczy się jakość prawnika? Proszę WYRAŹNIE powiedzieć, że człowiek myślący powinien prowadzić dyskusje, a nie dyskursy. Prowadzenie dyskursów jest aksjologicznym bandytyzmem. Jeśli w dyskursie zwycięży Stalin bądź Hitler wróci stare...
Mateo Yavorsky
2018-02-12 20:41:36
Takim jednym z "prawicy" który cieszy się jak jest dopuszczony do dyskursu z lewicą jest T. Terlikowski.
Dariusz Pancherz
2018-02-12 20:41:36
https://www.youtube.com/watch?v=yy5TCddcXOo https://www.youtube.com/watch?v=tk6qG11VuZU https://www.youtube.com/watch?v=6kmeb-5sSM4 https://www.youtube.com/watch?v=1CnAhiKS6So https://www.youtube.com/watch?v=f2nD6xlC_Fs https://www.youtube.com/watch?v=U9kVul5Kv44 https://www.youtube.com/watch?v=o3lOVtCQXhc https://www.youtube.com/watch?v=8piADHEpFvE https://www.youtube.com/watch?v=apTpkSzMJEM https://www.youtube.com/watch?v=0JpSHVBV6tE https://www.youtube.com/watch?v=W95vpEKmKWA https://www.youtube.com/watch?v=htnwTEBTRs4 https://www.youtube.com/watch?v=otdH70IAgSY https://www.youtube.com/watch?v=5lJTXNcvnlI https://www.youtube.com/watch?v=yg_u2J0WLiI
Rebel Yell
2018-02-12 20:41:35
Stwierdzenie, że prawda nie istnieje, jest nieprawdziwe, ponieważ prawda nie istnieje.
Mateo Yavorsky
2018-02-12 20:41:35
Wygląda na to, że ta teoria dyskursu musiała powstać w mózgach czysto ateistycznych, bo poniekąd jest to próba rozwiązania ateistycznego dylematu ostatecznej instancji bez Ostatecznej Instancji.
snajper307
2018-02-12 20:41:35
Język polski ginie, nie ma już słowa "dobrze", wszyscy używają skrótu O.K., chociaż niewielu Polaków wie co ten skrót oznacza. Nawet niewielu Amerykanów wie skąd się wziął i co oznacza. Polacy jeden przez drugiego wciskają w polskie teksty angielskie słowa, lub angielskopodobne dziwolągi. Słowo "tendencje" zostało zastąpione "trendem" itd., można o tym napisać książkę i nikt z tym nie walczy. http://niepoprawni.pl/blog/roman-z-usa/polacy-siuruja-ze-az-milo
luke phan
2018-02-12 20:41:35
Założę się, że UE stawia na dyskurs. :-) Przyjeżdża taka premier Szydło ze stanowiskiem, poglądem, przekonaniem - sadzają ja przy stole, rozpoczynają a ta swoje. No to oni od razu, że nie może narzucać 'swojej' prawdy, bo to zaprzeczenie idei dyskursu, zapewne o podłożu faszystowskim. Ona na to z oburzeniem, że w taki sposób nie da się rozmawiać i wychodzi - na co oni, że tym bardziej faszystka, bo próbowała przemocą zerwać obrady i uniemożliwić uzyskanie konsensusu. Uzgadniają swoje 2+2=5 a na konferencji prasowej stwierdzają z przejęciem, że Polska delegacja swym własnym ortodoksyjnym antypostępowym zachowaniem sama wykluczyła się z 'debaty' w zw. z czym jej zdanie nie będzie brane pod uwagę. :-)
Mateo Yavorsky
2018-02-12 20:41:35
W tym roku USA wypuściło taką 25 centówkę. Czyżby za Trumpa docenili symbolicznie tych roboli co budowali dobrobyt w USA? https://justpaste.it/1e36j
JAN NIEZBEDNY
2018-02-12 20:41:35
Marcin jestes polakiem .obudziles we mnie patryjotyzm
GabrysiaMysiaPysia WAEIL
2018-02-12 20:41:35
Jeśli chodzi o Wasp, to jest ostro działająca w Stanach Ann Coulter, pisarka, zdaje się ze prawniczka z zawody. Wygadana jest bardzo, i ona otwarcie mówi o tej tradycji protestanckiej. Bardzo angażowała się w kampanie Trumpa, szczególnie się uwzięła na Latynosów. Oczywiście jest atakowana przez wszystkie marksistowskie środowiska w USA, łącznie z odwoływaniem jej wykładów itd;
Błażej Pajda
2018-02-12 20:41:35
Filmiki z Karoniem warto słuchać dwa razy, aczkolwiek zastanawiam się nad trzecim razem :).
Wiktor Matuszkiewicz
2018-02-12 20:41:35
Odnoszę wrażenie, że dzisiaj Karoń po posklejaniu wcześniej nie klejonych informacji/trędów/pozycji ksiąkowych/teorii/broszur/praktycznych skutków jest prekurosorem. I nie ma tu znaczenia, czy można dać alternatywną interpretację, bo dzisiaj nie ma człowieka który by był w stanie polemizować z całokształtem. Widziałem polemikę Korwina z Karoniem i w moim odczuci Panowie byli troszkę na innych poziomach. To jest dzisiaj działka Karonia. Ja przeczytałem wiele pozycji wymienianych przez Karonia, wiele w języku angielskim, ale by być na takim poziomie to potrwa. Pan Całek, jak 99,999% ludzi nie może na tym polu stoczyć pojedynku. Może jedynie modlić się by Karoń był łaskawy. Spierać się można o jakiś pojedyńczy termin/słowo/definicję ale nie można wejść do klatki z Lwem i zaproponować mu wolną amerykankę.
Matt Demaskator
2018-02-12 20:41:35
1:16:00 Ha,ha,ha ..., dobre ;-), przyganiał kocioł garnkowi, czyli poskarżył się jeden doktryner na innych doktrynerów, że moja doktryna jest najświętsza, a wasza grzeszna, zła, gdyż... nie jest moja. A moja jest najmojsza, najlepsza, super duper ;- ) Ej, Wy, kochani parafianie, nie dajcie się tym złym "Frankfurtczykom" indoktrynować, to zła doktryna. Zostańcie ze mną, ja Was będę indoktrynował moją lepszą doktryną. Mydełko Fa, lalala.... ;-) Niestety, diagnoza jest taka. Polskim problemem jest polski "poczciwy dureń" - to akurat już dawno przede mną stwierdził Cat-Mackiewcz.
Aleksander
2018-02-12 20:41:35
Genialny rozkład na czynniki
falcon 3s
2018-02-12 20:41:35
To wszyskto idealnie sie odnosi do dzisiejszej polityki opanowanej przez Syjonistow. Udzial w dyskusji jest tak samo wazny czy sie mowi logicznie, czy strzela kupy jak Wielgus, Szczerba, czy inne platne lewactwo.
AntycznyWitek
2018-02-12 20:41:35
Polak to dumny katolik i wielka cywilizacja. Nowoczesna , PO i PSL to już Targowica, zdrada, kłamstwo i zwykli złodzieje , to ich specjalność !
S W
2018-02-12 20:41:35
Mówie - Prawda istnieje On - To tylko twa racja - Prawdy nie ma Odpowidam - Ale to tylko twa racja ze Prawdy nie ma Rzeczywistosc trwa a twa logika w swym zapetleniu rozpraszasza sie w cieniu
Maciej Nowak
2018-02-12 20:41:35
Witam p. Karoń mówi o katolickim programie społecznym. Nie mówi o dogmatach. Skąd w takim programie katolicy wzięli zasady i reguły? Z Pisma Świętego tam jest wiele społecznych pożytecznych informacji. Ludzie nie traktujcie katolicyzmu jako coś wspaniałego. Wśród katolików i protestantów znajdują się wspaniali ludzie. Katolicy nie mają monopolu na zbawienie. Trzeba być dobrym, czytać Pismo Święte i ciągle nad sobą pracować.. .. Duchu Św proszę Cię o mądrość.....
Sirius Lalande
2018-02-12 20:41:35
Jak zwykle świetne.
czesiu420
2018-02-12 20:41:35
dlaczego prawica nie móżdży tak jak lewica w kwestiach w których móżdży lewica? Z moich obserwacji wynika, że prawicowcy są zadufani w sobie i wychodzą z założenia że lewica to skończone głupki. Co chwila spotykam ten argument i zasmuca mnie ta krótkowzroczność. Tylko kto tu jest głupkiem ? Skoro lewica robi co chce i rozegrała świat jak chciała ? Cieszy fakt, że Pan Karoń czyta komentarze, w odcinku o filmach jako kontrargument na zepsucie Hollywoodu podałem Gran Torino. Ale interpretowałem go nieco inaczej :)
Pieczar
2018-02-12 20:41:35
Dziękuję za Pana wiedzę.
SuperFakty
2018-02-12 20:41:35
Podział na lewicę i prawicę utrwalił się dzięki skojarzeniu z przypowieścią Chrystusa o podziale na owce i kozy. Ta nauka była motorem utrwalenia tego podziału, dlatego lewice kojarzymy z niewierzącymi, a nawet wrogo nastawionymi do wiary w Boga. Lewicy takie wyjaśnienie się nie podobało, dlatego utrwalili w świadomości publicznej rzekomo przypadkowy czynnik tego podziału i tej terminologii.
np. pioterko
2018-02-12 20:41:35
Dyskurs to nawalanka, coś, co obecnie uprawia Bruksela (UE) i co mamy w przestrzeniu publicznej, a szczególnie w Sejmie, "wiodących" mediacy i w "ulicznych" żądaniach "nowoczesnej" opozycji totalnej. Konserwatywna większość, jako konserwatywna i z zasadami, jest faszystowska (opresyjna, antywolnościowa). Z tego powodu większość ma afirmować mniejszość, a najlepiej, gdyby w ogóle zaczęła się słuchać "pani nauczycielki", czyli "oświeconej" mniejszości. Jeśli chwilowo większość nie chce podporzadkować się mniejszości, to na tym etapie ma choć zgodzić się na daleko idący "konsensus" i maksymalnie zgodzić się na wszelkie żądania mniejszości. Stwierdzenia "mam rację", "wiem jaka jest prawda" są niedopuszczalne, bo są faszystowskie. Oczywiście anarchizująca postawa "róbta co chceta" i żądania "oświeconej" mniejszości nie są faszystowskie, bo są postępowe, głęboko humanistyczne i wolnosciowe!
Zdechły Glut
2018-02-12 20:41:34
proszę o wiecej i więcej
Michał Bielski
2018-02-12 20:41:34
Gran Torino? Próżny zachwyt. Toksyczny facio, Polak, popełnia samobójstwo. I za to go cały świat kocha. Gdyby się spektakularnie nie ukatrupił, wylądowałby w przechowalni staruszków. A w filmie (którego zupełnie nie godzi się promować) Clint, idol pana Roli, już wprost agituje za eutanazją. Panie Marcinie :-(( Proszę choć troszkę wyhamowywać i nie promować trucizny. ANTYKULTURY. No jasne, że się to fantastycznie ogląda. Co szkodzi najbardziej? Słodka trucizna.
Mightylus
2018-02-12 20:41:34
Gdzie jest odcinek z Kamilem? Rano widziałem, a teraz znaleźć nie mogę. Czyżby jakiś lewaczek się przyczepił?
jan janusz
2018-02-12 20:41:34
Jak zawsze ciekawe spostrzeżenia, tym razem na temat pojęć lewica i prawica. Mój wniosek na podstawie tego wywodu jest następujący. Przypisywanie ludzi do tych dwóch kategorii jest szkodliwe i służy manipulacji. Jeżeli powiem, że w Polsce i wielu krajach europejskich jest ogromny przerost przeważnie bezużytecznej i czasem szkodliwej, drogiej administracji publicznej, którą często nazywa się podocznym zwrotem "biurokracja", to pewnie zostanę nazwany prawicowcem. Sprawi to, że niemal z automatu przypisane zostaną do mnie poglądy, z którymi się nie utożsamiam.
np. pioterko
2018-02-12 20:41:34
Przypominam opinię Wojtka Cejrowskiego: https://www.youtube.com/watch?v=al1t6OLOFAA
Marcin Salasa
2018-02-12 20:41:34
Poproszę program, w którym będzie poruszony temat anarchizmu i wojny domowej w Hiszpanii, podczas której na krótki okres panował właśnie.
stefan marek
2018-02-12 20:41:34
znów usunęli film :( tym razem z P. Kamilem C.
Feel Azz
2018-02-12 20:41:34
Program z p. Całkiem z wczoraj już usunięty... szybka akcja, nawet doby nie przetrzymał...
sejsmo
2018-02-12 20:41:34
Brawo Karoń!
dariusz salaj
2018-02-12 20:41:34
Pan Krzysztof tradycyjnie genialnie
Wojtek 23
2018-02-12 20:41:34
Są jeszcze na 2 grudnia w Warszawie, darmowe wejściówki na nowy film Grzegorza Brauna Luter i rewolucja protestancka. Więcej info na stronie braunmovies pokazy filmu. Podaj dalej.
Wojtek 23
2018-02-12 20:41:34
Darmowe wejściówki 2grudnia w Warszawie na nowy film Grzegorza Brauna - Luter i rewolucja protestancka. Więcej info na braunmovies pokazy filmu. Podaj dalej.
Lukasmark
2018-02-12 20:41:34
Wszystko fajnie, wszystko spoko, mi sie podoba i ja to popieram ale na Boga Panie Krzysztofie troche szybciej i dynamiczniej bo senność łapie.
Marcin Trojanowski
2018-02-12 20:41:34
?
Bintol
2018-02-12 20:41:34
Ten zwrot lingwistyczny jako brak prawdy to bzdura. Ale zaczerpnięte z niego podejście jest przydatne w badaniach historycznych. Przykład: wszyscy w sali obserwują jeden wykład i mają za zadanie go opisać. Zatem wszyscy słuchają i obserwują względnie to samo. Każdy jednak napisze co innego, bo na co innego zwróci uwagę. Ale nie znaczy to, że ktoś kłamie. Po prostu nikt nie jest w stanie opisać całokształtu rzeczywistości. Tylko że prawda istnieje, a każda z relacji zbliża do jej poznania. Przykładem takiej prawdy są Ewangelie. Każda napisana w inny sposób, przedstawia jednak prawdę i te dzieła wzajemnie się uzupełniają. Ale powie ktoś, że to wyjątek, bo zostały objawione przez Boga, a w innych przypadkach któryś ze świadków może kłamać. Zgoda i to właśnie ma za zadanie sprawdzić historyk czy śledczy. Dzięki tej metodzie można choćby obalić twierdzenia pseudohistoryka Jana Tomasza Grossa. Skoro w sprawie Jedwabnego nikt nie widział całego zdarzenia, a relacje są sprzeczne, to prawdy obiektywnej na tej podstawie nie da się ustalić tylko na ich podstawie, jeżeli wszystkie są logiczne. Skoro zatem Gross wydaje jednoznaczne sądy, to jego relacja tylko przypadkiem może być prawdziwa.
Broken Fader
2018-02-12 20:41:34
Krzysztof Karoń BIOGRAFIA... czyli pytanie główne: KIM JEST PAN KAROŃ... ??
Wojtek Królik
2018-02-12 20:41:34
Dzięki!
Franky Furbo
2018-02-12 20:41:34
Czyżby materiał z panem Całkiem o Macierewiczu został ocenzurowany, bo nie mogę znaleźć?
Pole Kijanka
2018-02-12 20:41:34
Zaskoczyło mnie, że Pan Rola nie wie co to WASP.
Ma Laga
2018-02-12 20:41:34
Pan Karoń jak zwykle trzyma poziom, szkoda że program trwa tak krótko.
Simon Simon
2018-02-12 20:41:33
To dlatego nie znieśli nam wiz w usa, za to z isslamem nie mają problemu