Cenzura nie śpi!


Pamiętajcie aby subskrybować powiadomienia na wrealu24.tv. Tu nigdy nas nie zablokują.

Zamów ulotki wRealu24!

(Kliknij aby przeczytać więcej)

Jeśli odtwarzacz nie działa lub masz problemy z odtwarzaniem, wypróbuj Flow Player (kliknij).

Krzysztof Karoń u Roli rozkłada na cząsteczki "Marksizm kulturowy" w kultowych filmach!

50573 wyświetleń
Udostępnij
Wspomóż nas wpłacając dobrowolną kwotę: nr konta (PKO BP): 81 1020 4900 0000 8502 3142 0193 tytułem: Darowizna na Telewizję wRealu24

Darowizna PayPal
https://goo.gl/DxujZR
www.wrealu24.pl

Zapraszamy na:

Facebook: https://www.facebook.com/TelewizjawRealu24/?fref=ts

Twitter: https://twitter.com/wrealu24_pl

Komentarze

Tomasz Ciszek
2019-12-12 19:53:13
0
lobotomia
user x
2019-12-12 19:53:13
1
Ale sie pan Karon wyglupil. Nie pamieta filmu, ale film "gówniany". Nie zrozumial Pan filmu. Lot nad kukulczym gniazdem to bardzo madry film, film GENIALNY!
BenkethePirate
2019-12-12 19:53:13
0
Marksizm kulturowy to określenie wymyślone przez amerykańskich konserwatystów do oddzielenia tradycyjnego marksizmu który wg. nich skupiał się na walce klas od ideologii której celem są zmiany w kulturze i edukacji. Jest to absurdem bo sam Marx był deterministą ekonomicznym, a kulturę nazwał częścią "nadbudowy społeczeństwa". Ta z kolei to zbiór powierzchownych cech społeczeństwa które determinuje jego baza czyli stosunki między robotnikami a posiadaczami. "Marksizm kulturowy" jest też kalką hitlerowskiego "Bolszewizmu kulturowego" to znaczy wpływu Ż*dów komunistycznych i kapitalistycznych na kulturę. Krótko mówiąc są to dyrdymały importowane z Amerykańskich think-tanków finansowanych przez wielkie korporacje do napędzania antylewicowej paranoi.
Ignacy Adamowicz
2019-11-12 19:53:13
0
Ktoś ogarnął może ten dokument; 1:04:35 ?
Amelia Sobieska
2019-11-12 19:53:13
0
pan Karoń - łapka w górę idzie z automatu
Omega Omega
2019-09-12 18:53:13
0
Świetny Pan Karoń! Ja zawsze !
danuta persson
2019-08-12 18:53:13
0
Ma pan racje wcześniej elity stawiały na dzieci !!!! Teraz elity nie maja czasu bo stawiają na karierę i robienie szmalu !!!! Widac po resortowych dzieciach "ja moge wszystko bo tato uratuje " Patologiczne rodziny nie mają nic do stracenia i idą na całego !!!!! Najlepiej wychowuje dzieci klasa średnia !!!
Jarek Makowski
2019-07-12 18:53:13
0
Red
Piotr Wolny
2019-06-12 18:53:13
0
Indianin dusi Nocholsona panie
zygmunt20
2019-04-12 18:53:13
0
Ciekawie posluchac ale gdyby zaprosili np. Piotra Zarembe to powiedzialby to wszystko w 5 minut a pan Karon strasznie rozwleka swoj wywod
Janusz Felis
2019-04-12 18:53:13
0
cowboy - skotarz
GTRobin2000
2019-04-12 18:53:13
1
Dzisiejsza młodzież - pawiany z sms-em. Samo życie - kocham tego gościa.
Zofia Kowalska
2019-04-12 18:53:13
1
Film pt."Zabriskie Point" ,reżyser: Michelangelo Antonioni (1970r.), ilustruje wiele z tego, o czym wykłada pan Karoń na temat NOWEGO MARKSIZMU . Ten film właściwie jest o nim! I bez tendencji - pewno dlatego nie spodobał się "krytykom".
Sabina Gromnicka
2019-03-12 19:53:13
1
Panie Rola niech Pan oglądanie Lot.To co Pan mówi to żenada.
Yaeger Λox
2019-02-12 19:53:14
1
Karoń znowu nie wziął leków :/
Krzysztof Sulimowski
2019-02-12 19:53:14
0
spoko Krzysztof karoń fajnie wyjaśnia
pani Agrafka
2019-02-12 19:53:14
0
Bukowsky, jeden z bohaterów "Haire" miał niezwykle po polsku na imię : Claude :) . Ja myślę nawet, był polskim Żydem z algierskimi korzeniami :) Dodam, że według klucza pana Karonia najważniejszym jest "Hooper"...Claude Hooper Bukowski . To słowo klucz . Ten film bez tego słowa byłby bezwartościowy. Nawiązuje do nakręconego w 1978 roku filmu "Hooper" /"Kaskaderzy"/ , komedii o kryptomarksistowskim przesłaniu :)
pani Agrafka
2019-02-12 19:53:14
0
Panowie , a "momęty były " ? "Lot nad kukułczym gniazdem" , kultowy film , w którym fabuła była tylko pretekstem do wyrażenia uniwersalnych problemów. Pan Marcin opowiedział fabułę jak ofiara neo marksizmu a dla pana Karonia /nie wiem jak nazywa się taki syndrom/ nawet film Formana jest pretekstem do mówienia o tym samym. Nie jest to trudne gdy mamy do czynienia z czymś uniwesalnym.
pani Agrafka
2019-02-12 19:53:14
0
Panie Karoń . W Polsce w tamtych czasach , jak Pan mówi "antypsychiatrii" pojawiły się dzieła wybitne dr Antoniego Kępińskiego. Szczególnie "Melancholia" /1974/ i "Lęk" /1977/. Tezą nie było wmawianie, że chorzy to zdrowi tylko zupełnie inne humanitarne, wrażliwe spojrzenie na chorobę psychiczną i pacjenta. Po raz pierwszy użył określenia "samobójcze picie". W klasyku "Czyż nie dobija się koni ?" to też propagowanie eutanazji i koorestwo ? Mam odczucie, że jest Pan szkodnikiem. A podpowiadają mi to pierwsze segundy tego programu , Pana imię : patrona kierowców, oraz mowa ciała. To jest, nie wchodząc w szczegóły, najistotniejsze. Te trzy elementy kluczowe wskazują na to, że nie może się Pan wyzwolić z marksistowskiego kompleksu Edypa.
WPTV
2019-02-12 19:53:14
1
Dużo tu Wojciechów;) Krzysztof Karoń is the best!!!!
korzec
2019-02-12 19:53:14
0
tam chyba było uduszenie poduszką p Rola...p Karon chyba kuma lepiej
GeoSurveyIRL
2019-02-12 19:53:14
0
Blagam nie RED is BED , Red is BAD
Eksart Wielokrotny
2019-02-12 19:53:14
1
O marksizmie w Smurfach też macie program?
emilewicz14
2019-02-12 19:53:14
1
Refleksja po kilku filmach z wypowiedziami p. Karonia. Nie ma to, jak krytykować kapitalizm i to często argumentując zbieżnie z tezami Marksa, a prawicowym chłopaczkom w koszulkach z wyklętymi wmawiać, że to krytyka marksizmu.
Arkadiusz Grabowski
2019-02-12 19:53:14
0
Jest poduszka ...
Remo Leb
2019-02-12 19:53:14
0
Początkowa scena z Hair gdy ojciec pyta o pieniądze to są moje rozmowy z moim Tatą :) Dziesiątki takich scen przeżyłem :) Taki jest kochany Ojciec, doceniajcie to :)
michał Nowaczyk
2019-02-12 19:53:13
0
https://www.youtube.com/watch?v=JS2xAaaNLm0&t=0s&list=PLpA1qCxhfqAxwcq-fy3YarFnr2-U883UA&index=11
Alfred Knapik
2019-02-12 19:53:13
0
No cóż, "analiza" filmu "Lot..." to nic innego jak intelektualna kompromitacja obu Panów. Pan Karoń (jak sam przyznaje) filmu nie pamięta, Pan Rola (wnioskując na podstawie streszczenia filmu przedstawionego Panu Karoniowi) filmu nie zrozumiał. No i tak to kulawy prowadzi ślepego.
Lee
2019-02-12 19:53:13
1
Kto jest faktycznie współwłaścicielem spółki Nowe Media? Pojawiają się na Twitterze informacje że szefem Pana roli jest żyd. Panie Rola jakie jest nazwisko Pana wspólnika i jaki był / jest wkład wspólnika w rozwój kanału
Lee
2019-02-12 19:53:13
2
Karoń MISTRZ ??
Lucjan Swietlapkiewicz
2019-02-12 19:53:13
0
polecam film "Czyż nie dobija się koni " https://www.cda.pl/video/5482186c
mkw2555
2019-02-12 19:53:13
0
Cytat z pana karonia (materiał z YT pt.: Krzysztof Karoń o koalicji Korwina, Winnickiego, Brauna i Liroya oraz o uwagach Węgrzyna #171 KNews) "jak dorośli ludzie zaczynają pewne żeczy robic to liczy się (..) efekt końcowy. Jeśli więc Pan karoń namawia publicznie do głosowania na pisowską szarańczę (a przynajmniej przedstawia pis jako najmniejsze zło i argumentuje że to jedyna partia na którą głosowanie nie będzie straconym głosem) to ma to pewien ciężar gatunkowy. Efetem tej chamskiej propagancy pana karonia będzie to że jeśli pis wygra tegoroczne wybory to nic nie powstrzyma przez realizacją roszczeń majątowych eskimosów reprezentujących przemysł hologramu a wspomaganych a USraelską ustawą 447. Efekt będzie taki że trafimy pod okupację usraela a my i nasze dzieci będziemy niewolnikami eskimoskimi do końca życia pracując na naszych właścicieli płacąc 70% podatki. Pan karon może ma to w dupie bo on nie pracuje i jest utrzymankiem, ale ja jak najbardziej. Jeśli więc pan karoń wypwiada cytowany tekst na poważnie to mam nadzieję że jeśli efekt końcowy będzie taki o jakim piszę (a jest to prawdopodobne) to pan karoń stanie z własnej woli przed plutonem egzekucyjnym.
Wojtek 23
2018-02-12 19:53:25
205
"Wszystkie elity wychowują swoje dzieci bardzo krótko, tylko hołota na wszystko pozwala". 8:51
Memento Mori
2018-02-12 19:53:25
32
Oczywistym jest, było i zawsze będzie to, że ten kto ma władzę nad mediami czy innymi środkami propagandy takimi jak kino również. Ten tłoczy w ludzi wartości które sam uważa za słuszne. Dlatego właśnie nie tam powinniśmy szukać wiedzy, tylko w momencie gdy wiedzę już zdobyliśmy wtedy możemy przecedzić informacje i oddzielić propagandę od wartościowych rzeczy. Pozdrawiam pana Krzysztofa fragment o przyzwoleniu na eutanazje świetnie pokazuje jak znieczulać ludzkie sumienia. I w konsekwencji jak zabijać po cichu człowieczeństwo.
Ru Miak
2018-02-12 19:53:25
14
Odnośnie Wietnamu to przypominam że to demokratyczne lewicujące środowiska amerykańskie zrobiły z już niemal wygranej wojny wojnę przegraną. Pierwszy etap amerykanie wygrali i była nawet konferencja w Paryżu. Przypomnijcie sobie o umowie że USA miało dać południowemu Wietnamowi w przypadku strat w walce dodatkowe siły i sprzęt. Ale naciski zlewaczałych demokratów, po wygranych przez nich wyborach (po ustąpieniu Nixona któremu zrobiono aferę Watergate) właśnie sprawiły że USA wycofało się z umowy i cały plan trzymania północnego Wietnamu w ryzach szlak trafił.
MrPolan79
2018-02-12 19:53:25
26
Film "Hair" z 1979 roku można obejrzeć na cda - https://www.cda.pl/video/1906758a
cyklop1977
2018-02-12 19:53:25
11
A OTO SZTUKA NOWOCZESNA https://kobieta.wp.pl/artystka-karmila-wlasna-piersia-psa-w-swiecie-sztuki-takie-rzeczy-dzieja-sie-od-dawna-6180946175903873a
pablo gablo
2018-02-12 19:53:25
19
proponuje obejrzec Forrest Gump z Tom Hanks, Forrest uwazany przez otaczajacy swiat za niedojde okazuje sie wlasnie najbardziej normalny ze wszystkich. Pozdrawiam .
Donald Richard Trump -Junior II
2018-02-12 19:53:25
96
Marxizm to żydowski plan podboju świata.Masoneria,pod dyktando" talmudycznych" opracowuje sposoby oglupiania społeczeństw Oglupianie polega na : 1.Kreowaniu patologii społecznych. 2.Niszczeniu rodziny, przez podwazanie autorytetu rodziny. 3.Niszczenie tradycji. 4.Atak na Kościół Katolicki. Ośmieszanie autorytetu Kościoła katolickiego. Wdrażanie wszelkich alternatyw wobec kościoła katolickiego takich jak pseudo wyznania zwłaszcza pseudo religii wschodu. Joga i takie inne dziadostwo. Tak ta banda lewacka, dzisiaj skupiona w partii demokratycznej w USA tak rozłożyla tą Amerykę Ameryka kraj który był kojarzony jako Raj na ziemi. Kraj który szanowal Boga, tradycję, rodzinę i człowieka pracy. Aż wstyd że z takiego potężnego kraju te dziady lewackie uczyniły to co jest teraz. Mam ogromną nadzieję że obecny prezydent USA potrafi zmienić tą Amerykę. Ponieważ zdroworozsadkowe społeczeństwo Amerykańskie ma dosyć tej poprawności politycznej, tego zakłamania, tej Gender Ideology. Ja tu mieszkam i to widzę, a byłem wychowany w tradycyjnej rodzinie Polskiej,gdzie każdy miał swoje miejsce i jakaś rolę, obowiązki. Dlatego mnie to lewackie plugastwo drażni. Ja głosowałem na Prezydenta Donalda Trumpa i zawsze głosuje na Republikanow. My Polonia Amerykańska jesteśmy patriotami.Szanujemy tradycję.Kontynuujemy wzorce patriotyczne. Kościół Katolicki jest dla nas bardzo ważny.Walic w łeb to parszywe lewactwo. Pozdrawiam. Richard Rachel z okolic Chicago.
Andrzej Kupczyk
2018-02-12 19:53:25
42
Jak zawsze miałem przyjemność posłuchania inteligentnej rozmowy.
Jacek Giewon
2018-02-12 19:53:25
10
Tak faktycznie to wojnę w Wietnamie rozpoczeli Francuzi, Ameryka się dołączyła i potem sama kontynuowała.
Katarina Janusz
2018-02-12 19:53:25
41
fantastyczne slowo! Dzieki i pozdrowienia
Violetta Bennich
2018-02-12 19:53:25
5
Praca domowa: "Bishops' Program of Social Reconstruction 1919. In the late-nineteenth and early-twentieth centuries, the United States experienced economic changes that radically transformed politics and society. In an effort to address the uncertainty caused by these changes, the National Catholic Welfare Council (NCWC) issued the "Bishops' Program of Social Reconstruction," in 1919. The bishops' plan offered a guide for overhauling America's politics, society, and economy based on Pope Leo XIII's Rerum Novarum and a variety of American influences. Father John A. Ryan, one of the most influential Catholic social reformers of the twentieth century, wrote the Bishops' Program of Social Reconstruction. Combining Progressive thought and Catholic theology, Ryan believed that government intervention was the most effective means of affecting positive change for his church as well as working people and the poor." wiecej: http://cuomeka.wrlc.org/exhibits/show/bishops/background/1919-bishops-reconstruction
Blaa Slaa
2018-02-12 19:53:25
22
to o czym jest mowa ok. 52 min., potwierdzi prawie kazdy, kto pracuje w szkole
OLD_X
2018-02-12 19:53:25
2
A science fiction. Film i literatura.
Maksymilian Pelczarski
2018-02-12 19:53:25
16
Panie Marcinie a może by tak również zacząć wspomagać dobrym słowem i linkiem stronę Pana Krzysztofa Karonia historiasztuki.com.pl . Donacja jest tu - http://www.historiasztuki.com.pl/999-donacja.html
TonsilNaprawa
2018-02-12 19:53:23
1
"Let the sunshine in" Piękny utwór, zwłaszcza ze ścieżki dźwiękowej z miuzicalu, mam płytę z 1968 roku, coś wspaniałego, filmowa wersja też niczego sobie ale oryginała jest oblędny, z resztą jak cała płyta.
anna kraszewska
2018-02-12 19:53:23
46
"Pawiany że smartfonem" ha ha! zwł. w ściśle opiętych leginsach, przez które się wszystko ODZNACZA, żadnej tajemnicy, żadnej zagadki, żadnej elegancji Wszystko podane na widelcu! To częsty obraz współczesnej dziewczyny! Trafne porównanie pana Karonia.
Grzegorz Kozera
2018-02-12 19:53:23
53
Aż prosiło się żeby zapytać o nie tak stary film Gran Torino gdzie głównym bohaterem jest też Polak! Ciekawe co Pan Karoń o tym myśli jeśli oglądał jeśli nie to mu go polecić. Idealnie pasuje do tematu. Bohaterem jest rasista, gbur itp który pracował w fabryce Forda gdzie dorobił się tytułowego samochodu. Można o nim powiedzieć wiele złego ale ogólny obraz Kowalskiego jest pozytywny. Jest pierwiastkiem tej normalności w zdegenerowanym świecie. Eastwood porusza też problem wiary i tradycji. Mega film do omówienia przez Pana Karonia.
Irek b7
2018-02-12 19:53:23
36
Poczytajcie o mieście Detriot. To potwierdzi co mówi Pan Karoń na przykładzie Forda. Nawet na Wiki piszą że robotnicy z innych nacji uczyli się polskiego aby móc sie porozumiewać.
Jarek Gozdzik
2018-02-12 19:53:23
31
najbardziej podoba mi sie w programach z p karoniem TO ze daje lapke w ciemno pozdrawiam
Wojciech Trojanowski
2018-02-12 19:53:23
93
Moim zdaniem szczytowym osiągnięciem ataku na zwykłych ludzi, którzy budowali Amerykę był film "Easy Rider", w którym prowincja, ciężko tyrająca od rana do nocy, została ukazana jako mordercza, zawistna dzicz zabijająca żyjących sobie na luzie bohaterów, którzy snują się bez celu, ćpają i - jak to się mawia - wyrywają panienki, a którzy ukazani są jako sympatyczni i poczciwi; słowem - bez zarzutu, do rany przyłóż.
Grzegorz Kozera
2018-02-12 19:53:23
16
P.S. Jak prowadzący mógł narzucić konkretny film sam go dokładnie nie pamiętając. Rzetelniej byłoby sobie te pozycje odświeżyć...to raz. A dwa mam wrażenie że Pan, Panie Marcinie z całym szacunkiem do Pana nie nadąża Pan za przekazem wybitnego moim zdaniem mózgu Pana Karonia.
Jaksa Krausendorf
2018-02-12 19:53:23
71
Od niedawna oglądam filmy w taki sposób w jaki ogląda je pan Karoń. Naprawdę, filmów, w których nie ma marksistowskiej propagandy jest poniżej pięciu procent. Obejmuje ona związki oparte jedynie na powierzchownej fascynacji, prawie nigdy bohaterowie nie są w związku małżeńskim a jeśli są to ich małżeństwo jest w rozsypce, jeśli w filmie występuje homo to zawsze jest bohaterem pozytywnym (Orphan Black), główny bohater rzadko wykonuje tradycyjną pracę a zwykle jest freelancerem, wolnym strzelcem, wszechobecne relatywizowanie dobra i zła, w polskim kinie przedstawianie Polaka jako pijaka, chama i sadystę (Wołyń Smarzowskiego), katolik musi być uwikłany w jakieś mroczne interesy (pierwszy odcinek nowego sezonu Archiwum X). To tak na szybko.
Donald Richard Trump -Junior II
2018-02-12 19:53:23
22
A kto robił rewolucję francuska. Kto robił rewolucja bolszewicka. Kto. Proszę tylko pomyśleć. Kto kreowal Unię europejską. To wszystko robią jedni i ci sami. Richard Rachel z okolic Chicago. To całe dziadostwo lewackie to ich pomysł.
Donald Richard Trump -Junior II
2018-02-12 19:53:23
45
Kim był Marx. Kim był Lenin, Trocki. To talmudyczni oblakani szatanisci
Donald Richard Trump -Junior II
2018-02-12 19:53:23
36
Kim są Clintonowie. Kim. To szatanisci, marksisci
Thorner
2018-02-12 19:53:23
82
Na Karonia można zawsze liczyć, bo zawsze mówi coś nowego albo z innej perspektywy. Nie będę powtarzał komplementów, po prostu szacunek?
TylkoPrawdaJestCiekawa
2018-02-12 19:53:23
2
O tym fragmencie filmu mówią: https://www.youtube.com/watch?v=fhNrqc6yvTU
TylkoPrawdaJestCiekawa
2018-02-12 19:53:23
22
"Let the Sunshine In" = "Pust' vsiegda budiet sonce"
TylkoPrawdaJestCiekawa
2018-02-12 19:53:23
13
Jak pisał Herbert: "... gdyby nas lepiej i piękniej kuszono....". No i kuszono. I wciąż kuszą.
flaming flaming
2018-02-12 19:53:23
2
..dla Pana KK......?
Donald Richard Trump -Junior II
2018-02-12 19:53:23
20
Kim byli i są mocodawcy tych wszystkich co robili przewroty (leniny Trocki, Clintony,) Kto to są mocodawcy tych wszystkich przewrotow od rewolucji francuskiej bolszewickiej,tego marszu przez instytucje tu w USA i innych. To to samo środowisko ludzi opętanych. Którzy chcą globalizacji świata. To finansisci i te klany finansowych rodzin. Oni rządzą światem zza kurtyny. Wszystko kreują na potrzeby tego celu zawsze znajdą oblakanych slugusow. Musimy myśleć aby się nie dać. Myśl jest bronią. Trzymać się tradycji. Kościóła katolickiego
Paweł Nowak
2018-02-12 19:53:23
37
Pan Karoń nigdy nie zawodzi. Zdrówka życzę. :)
Piotrek Majkowski
2018-02-12 19:53:23
6
Kiedy tłumaczenia na angielski? Rechrystianizację czas zacząć.
Urszula Baranski
2018-02-12 19:53:23
14
P.Karon ma racje,ale jest jeszcze,jeden watek darownia pieniedzy ,kiedy Hippie prosi o pieniadze ,a Bukovski pyta dlaczego. Pieniadze sie zarabia a nie wyludza,albo pozycza z banku. Rozumie ta scene,mieszkam w Australii 36 lat,jestem przesaczona kultura amerykanska ,angielska i wogole anglosaska- pieniadze nikt nie pozycza nikomu ,o pieniadzach sie nie rozmawia,pieniadze sie ma albo nie, a wtedy w starej USA nie bylo,zasilkow. Polacy w USA sa mocna katolicka pozytywna spolecznoscia,ale nie Elita.
Blaa Slaa
2018-02-12 19:53:22
8
A co powiecie na Truman Show i American Beauty?
pawelvono
2018-02-12 19:53:22
9
prawda!
Piotr Stankiewicz
2018-02-12 19:53:22
39
Po tym odcinku musze sie przyznac, ze dopiero docenilem Pana Karonia. Wczesniejsze programy badz wystapienia nudzily mnie, bo mowi Pan bardzo rozwlekle. Nadrobie poprzednie odcinki, a ten sciagam dla potomnych, gdyby YT chcial skasowac. Brawo Panowie, jestescie coraz lepsi !
hubsus
2018-02-12 19:53:22
30
Mistrz !!!
Urszula Baranski
2018-02-12 19:53:22
12
Pierwsze sceny filmu Hair to jest outback, wies, farmy, ktore zreszta do dzisiaj takie same , a owoce- to dynie,jest pozna jesien i na farmy jezdzi sie po dynie na Halloween. Dodatkowo znak przystanku autobusowego ze sladami od kol, kiedy na wsi sie popija to strzelaja do znakow drogowych, w Australii zreszta tak samo. Outback nie wiele sie zmienil do dzisiaj, moze tylko lepsze drogi i modniejsze samochody.
Donald Richard Trump -Junior II
2018-02-12 19:53:22
21
Polacy. My dzielny Naród. Nie dajmy się oglupiac. Nie dajmy się indokrynowac tym Neomarksistowskim pismakom z gazety wyborczej. Tej Neomarksistowskiej telewizji TVN czy Polsat. Wiemy że wszystkie rewolucje były robione przez te środowiska talmudycznych którzy chcą Rządzić światem brutalnie . I aby to zrobić muszą zniszczyć zdrowy rozsądek i myślenie. Więc niszczą rodziny, Kościół Katolicki. Ktoś zapyta, a po co. A no po to że oglupoinymi, chociaż silnymi fizycznie łatwo rządzić i wciskać ciemnote, wyzyskiwac. Oni się boją ludzi zdroworozsadkowo myślących, boją się kościoła katolickiego ponieważ głosi prawdę. Dlatego go tak zwalczaja. Ci którzy chcą rządzić światem i zredukować populację do 700 milionów. Aby rządzić używają różnych kłamstw socjotechnik, cały ten walec toczy się przez wszystko, muzyka, sztuka, ubiór wszystko wykoslawione aby przyzwyczaić oglupoinymi do ochydy. Ludzie którzy się dają manipulować są łatwym ich. Tak tylko myśleć, czytać wartościowe książki. Trzymać się tradycji i Kościóła katolickiego. To sposób na zwycięstwo z lewacka antyludzka inwazją. Pozdrawiam Was Wszystkich serdecznie Richard Rachel z okolic Chicago
Robert Zag
2018-02-12 19:53:22
11
Słuchałem niedawno w pr3PR .Godzina prawdy.Michała Olszanskiego.W rozmowie ze swoim gościem, pan Michał też poruszył temat obu filmów Formana!...Oboje byli zdecydowanie za:-)Ja już byłem po wykładach Pana Karonia i nie do końca się z nimi zgadzalem,mimo,że kiedyś tez byłem fanem tych filmów.Dzisiaj pan Krzysztof rozwial moje wątpliwości.
Czerwone Maki
2018-02-12 19:53:22
4
https://www.cda.pl/video/1906758a - Film Hair
Patrycja Magiera
2018-02-12 19:53:22
0
o nie! Focault! Czytając jego teorie (chociażby dotyczące dyskursu i władzy) ma się wrażenie, że ten człowiek sam się w tym gmatwał... nigdy więcej tego filozofa. Zdecydowanie jaśniej (jak dla mnie) konstrukcje świata tłumaczą filozofowie starożytni, czy też średniowieczni. Co istotne, można ich odnieść do współczesności. Polecam :)
Donald Richard Trump -Junior II
2018-02-12 19:53:22
6
Dziękuję "Czerwonym Makom" za pozdrowienia. Mam nadzieję że te Maki to takie jak z pod Monte Cassino nie jak gdzieś z Moskwy czy obecnie z Brukseli. Zapomniałem tylko dodać że my Polski Dzielny Naród. Nie możemy się dać tej neomarksitowskiej, neopoganskiej propagandzie. Czytajmy mądre niezależne pisma i książki, Myślimy zdroworozsadkowo, trzymamy się Kościoła katolickiego i głosujemy na ludzi ze środowisk patriotycznych, propolskie, konserwatywnych w pełnym tego słowa znaczeniu. Przestrzegajacych wartości zawartych w dekalogu i blisko kościoła Katolickiego W ten sposób zwycięzymy. Jestem dumny ze w Polsce jest PIS przy władzy. Pozdrawiam Was Wszystkich ciepło i serdecznie. Richard Rachel z okolic Chicago USA
lis lisser
2018-02-12 19:53:22
15
Pan Karoń ma szósty zmysł!!!!!!!! masakruje pan wszystko!!!!!! , ale tu do Marcina.... no tak, w wietnamie była tragedia, ale co komuchy wyrabiały w tamtym rejonie, na przykład pol pot w kambodży.... wycinał ludzi milionami, w wietnamie amerykanie owszem bombardowali, tak jak niemcy w drugiej wojnie, wojny są obecnie totalne, ale bez interwencji amerykańskiej komuchy i tak by wyrżnęły miliony... a nie wiadomo, gdzie by się zatrzymały.... to tak jak z hiroszimą i nagasaki, gdyby amerykanie wylądowali na wyspach japońskich zginęło by wielu amerykanów, ale też miliony japończyków, w wyniku kolejnych bombardowań, walk i pewnie wyżynania cywili przez samych japończyków.... takie życie... Marcin, przemyśl sam siebie na nowo, kino i literatura, to głównie nośnik podprogowych manipulacji, łatwo to odczytać w tym co nam bliskie, np. w nazi ojcowie, nazi matki.. w filmach o wietnamie już trudniej.... Tp była generalnie wojna wietnamczyków z wietnamczykami, wspieranymi przez przeciwstawne mocarstwa... sam wieszałem latami psy na amerykanach, na podstawie tych samych filmów i tej samej literatury... to chyba dotyczy wszystkich.... Wojna jest okropieństwem, nikt chyba nie twierdzi że jest czymś dobrym, ale wyżynanie milionów bezbronnych jest czymś jeszcze gorszym..... zawsze jest cena.... amerykanie także ją płacili... wracamy do samych podstaw... Brawo panie Krzysztofie, odkodowuje pan niesamowicie!!!!!!
markowa33
2018-02-12 19:53:22
5
przypomina się analiza "Gwiezdnych wojen" przez Brauna
RaptownyTheMan
2018-02-12 19:53:22
0
To ja dołożę cegiełkę odnośnie filmów, warto pod podobnym kątem, czyli tego jak wygląda prawdziwe życie u arabów (którzy mają kasę i co z tego!) obejrzeć ten film: http://www.filmweb.pl/film/Czarne+z%C5%82oto-2011-593669 , fabuła jest najmniej ciekawa, najwięcej dzieje się pomiędzy nią.
Magda K.
2018-02-12 19:53:22
11
genialny program panie Marcinie, jest pan coraz lepszy, dziś mistrzostwo świata, uczy się pan bardzo szybko od pana Krzysztofa, pozdrowienia ?
nuny QWE
2018-02-12 19:53:22
1
film o którym panowie mówią w 43:14 to jest chyba nawet może być oparty na książce "Lot nad kukułczym gniazdem" Ken'a Kesey. Jest nawet audiobook jak by ktoś chciał: https://www.youtube.com/watch?v=GyVcRI2jrDo
Leon Macur
2018-02-12 19:53:22
0
https://www.youtube.com/watch?v=l3N_dL1J4Us&t=45s - w filmie Hair wstepny utwor o tzw Erze Wodnika- a co to jest- prosze obejrzec link- nowa religia
luke phan
2018-02-12 19:53:22
5
Film z polskim lektorem: www.cda.pl/video/1906758a Pan Krzysztof zapomniał, że w pierwszej scenie pickup mija kościół na którym na kilka sekund zatrzymuje się kamera.
Mateo Yavorsky
2018-02-12 19:53:22
1
Kto rozumie angielski pisany i ma dostęp: polecam ksiażkę E Michaela Jonesa "Monsters from the Id: The Rise of Horror in Fiction and Film" - znakomita egzegeza gatunku horror, na kilku ciekawych przykładach. Takie samo odczarowanie ala dzisiejszy występ K. Karonia.
Donald Richard Trump -Junior II
2018-02-12 19:53:22
6
Kolego Mateo Yavorsky. Wiadomo że Republikanie też nie są świeci i umoczeni w to dziadostwo, ale nie tak jak demokraci W USA jak praktyka wykazuje jest system dwupartyjny albo Republikanie albo demokraci. Tak więc Republikanie puki co jako tako blokują to dziadostwo . Trzeba być pragmatykiem i popierać lepszych. Świat i polityka nie lubią próżni. Można się na nich obrażać ale należy podejmować sluszniejsze decyzje. Prezydent Trump nie podpisał subwencji pieniędzy na aborcję Obama to robił. Też Obama podnosił podatki i szastali naszymi pieniędzmi na darmo zjazdów. Republikaninem był Regan, A Roosevelt był demokrata. Co zrobił Roosevelt, oddał Stalinowi pół Europy. Clinton demokrata pozwolił biznessom wyjść do Chin czy Meksyku Tak że kolego Mateo Yavorsky popatrz sobie. I nie rozsmieszaj nas patriotów i samego siebie. Pozdrawiam Richard Rachel z okolic Chicago USA
Konrad Wprawo
2018-02-12 19:53:22
7
Pan Karoń rozwala lewacki system.
Roman Jastrzebski
2018-02-12 19:53:21
8
Szkoda że się Pan Karoń nie uparł przy tym "Ojcu chrzestnym" bo to absolutna waga ciężka kinematografii. A "Lot nad kukułczym gniazdem" to najwyżej średnia. Refleksje o zobrzydzaniu, zohydzaniu obrazu rodziny byłyby bardzo nośne w opisie działań antyludzi. Przecież rodzina Corleone jest tam wylęgarnią każdej dewiacji i zbrodni, a jedyną "bohaterką" jest żona Mike'a , która zabija ich nienarodzone dziecko, żeby nie urodzić kolejnego mafiozy. Panie Rola ! U rzeczonego pacjenta przeprowadzono lobotomię, a nie leczenie prochami. Więc indianin "zabił" już martwego. Lobotomia stała się synonimem odczłowieczenia człowieka i pozostawienia go "żywym" . Lobotomia jest nieodwracalna. No i to Pan Karoń pamiętał duszenie poduszką ... Može następnym razem się Pan trochę przygotuje ?
grzen
2018-02-12 19:53:21
5
Te filmy można również zinterpretować w drugą strone jako pochwałe tradycyjnych wartości a krytyke antykulturowego uderzenia w USA które wtenczas miało miejsce w koncu Forman głosował na Republikanów co prawda w późniejszych latach, może jako imigrant z Czechosłowacji na początku zachwycił się totalną wolnością i uwierzył w lewice a może tak jak mówie to była jej krytyka. Lot nad kukułczym gniazdem - Nicholson rozwala zasady panujące w szpitalu (stary porządek, tradycja) i zastępuje je spontaniczną zabawą i destrukcją (lewica, marksizm) co kończy się w każdej sytuacji dla niego i pacjentów szpitala gdy tylko przechodzą na jego strone i poddają się jego wpływowi fatalnie i za każdym razem siostra Rachel (tradycja) musi ratować im tyłki. W ostateczności postawa róbta co chceta prowadzi do śmierci Nicholsona i ogłupieniu pacjentów (finałowa imprezo rozpierducha) pacjenci po totalnym upodleniu uświadamiają sobie za sprawą siostry Rachel co zrobili (tam był oprócz imprezy wątek z prostytutką) i wracają się pokornie leczyć a Nicholson zostaje zneutralizowany (lobotomia) więc tradycja koniec końców zwycięża a film pokazuje jak negatywnie na społeczeństwo oddziałuje ideologia lewicowa. Hair - Forman przygląda się jak w życiu społecznym działa nowa atrakcyjna ideologia marksizmu i to co widzimy na ekranie to totalna degeneracja na każdym polu osób które znajdują się pod jej wpływem praktycznie cały film scena za sceną widzimy popis chamstwa, prymitywizmu, destrukcji, demoralizacji, oszołomstwa czy to jest pochwała takiego stylu życia czy pokazanie jak ta ideologia de fakto niszczy jej wyznawców i przy okazji wszystkich dookoła ?
Donald Richard Trump -Junior II
2018-02-12 19:53:21
13
Tak czy owak. Republikanie w USA to jak PIS w Polsce, a demokraci to jak Platforma Obywatelska. Można mieć wiele zastrzeżeń do Republikanow jak ktoś tam ma, ale będąc obywatelem USA tak jak ja jestem i też obywatelem polskim Nie można stać z boku i nie brać udziału w wyborach, tylko dlatego że gniewam się na tą partię. Przecież wybory i tak się odbędą bez Twojego człowieku obrażony udziału i tylko stracisz możliwość oddania swojego cennego głosu po stronie słusznej, po stronie prawdy. Ja zawsze biorę udział w wyborach czy to w Polskich czy też USA. Kiedyś byłem w Polsce aktywnym członkiem Ruchu Odbudowy Polski. Byłem człowiekiem członkiem założycielem ogniwa miejskiego Ruchu Odbudowy Polski Jana Olszewskiego. Pełniłem funkcję Sekretarza ogniwa miejskiego ROP. Tu w USA głosuje na Republikanow, ponieważ tak mi sumienie katolika i Patriotyczny podpowiada. A w wyborach Polskich teraz popieram PIS. Jak powiadam obojętność i tylko narzekanie nic nie da. Należy brać udział w wyborach i głosować na ludzi z własnego terenu których się zna. Którzy dali się poznać wcześniej jako uczciwi w pracy społecznej na dole.Oddani rodzinie i Polsce, Katolików, patriotów. Tylko nie patriotów inaczej,co dawniej Moskwa teraz Bruksela . Nie wybierać takich co to nie wiadomo z kad pojawili się na listach wyborczych(tzw desant) i są popierani. To muszą być ludzi co wcześniej pokazali się w pracy społecznej na dole. To tyle. Pozdrawiam Was Wszystkich Richard Rachel z okolic Chicago USA
Kathy Sekowski
2018-02-12 19:53:21
24
Potomkowie tych roboli polskich, irlandzkich a takze niemieckich i wloskich wybrali wlasnie Trumpa. To Ci sami kz ktorych wysmiewal sie Obama ze ciemnogrod przywiazany do swoich strzelb i religi... Tych ludzi zniszczono kiedy w latach 70tych elity zdecydowaly przeniesc fabryki za granice. Dzis trudno znalezc przedmioty zrobione w Ameryce. Trump uosobnil ich rewolte przyrzekajac prace, powrot produkcjii do USA, powrot do tradycji i religii. Niestety bedzie slabo z katolickimi elitami bo elitarne uniwersytety nie odzwierciedlaja ilosci bialych - od dwoch lat Harward przyjmuje wiecej studentow nie bialaych jak bialych. A bialych jest 70 procent w kraju. Cierpia na tym wlasnie ubodzy biali a wsrod nich jest wiele katolikow. Moze Trump cos zmieni. Pan Karon doskonale Analizuje ameryke. To wlasnie Ci ludzie walczyli by wyzwolic Europe i to ich potomkowie sa sila ameryki ktore trzeba znow wyzwolic
Dawid Listewnik
2018-02-12 19:53:21
13
Panie Karoń - Pan jest the best!!!
Donald Richard Trump -Junior II
2018-02-12 19:53:21
7
Myślę że ty kolego Mateo Yavorsky jesteś mocno za demokratami tu w USA i pewno w Polsce popierasz platforma Obywatelska. Weź się zastanów. My tu w USA Chicago, my Polacy jesteśmy patriotami.My mocno popieramy PiS w Polsce a tu Republikanow. My dotykamy tego wszystkiego. Co zrobił Ralm Emmanuel burmistrz Miasta Chicago lewak demokrata . Kolega Obamy. Pobiera wysokie podatki. Kiedyś brał za kamery na ulicach, ale jak sąd uznał za nielegalne to teraz bierze za każdą reklamówke opakowanie 7 centów w każdym sklepie na terenie Chicago. Kolego gdzie ty jesteś i co robisz że masz takie poglądy. Śmiechu warte. Pozdrawiam. Bez odbioru proszę
A D
2018-02-12 19:53:21
4
Ten Karoń, to koszmarny facet. Nie potrafi wydukać swoich myśli, to co można powiedzieć w 2 minuty trwa około 30. Można usnąć. Nie da się słuchać.
Donald Richard Trump -Junior II
2018-02-12 19:53:21
10
Ja to akurat nie jestem hurraoptymista, ale pragmatykiem Wiadomo że Republikanie mają trudną sytuację. Tyle pozostałości po tych lewakach. Nie da się za pomocą pstrykniecia palcem naprawić wszystko. Ten walec lewactwa przetoczyl się przez wszystkie instytucje w USA. Szkolnictwo opanowane przez Lewakow.Czy myślicie że jakie mają poglądy absolwenci szkół. Wiadomo że mają wyprane mózgi i lewicowe myślenie. To potencjalni wyborcy lewicy. A ten walec toczy się od lat. Produkuje Lewakow. No i co, myślicie że tak ot zmieni się wszystko. Trzeba trochę czasu żeby to szambo czyścić. Pozwolić władzy, cierpliwości. To samo problem imigrantów. Tak lewacy pozwolili tym imigrantom przybywać. Zwłaszcza latyni. Rodzą się im dzieci i to wszystko obywatele elektorat lewicy. Tak zabagniono tą Amerykę. To samo w Polsce. Trzeba czasu,trochę cierpliwości. Dać szansę PiS w Polsce a Republikanom w USA. Step by step.Nie narzekać, i stać z boku, włączyć się w działania pozytywne Pozdrawienia.. Ri
Wojciech Palczewski
2018-02-12 19:53:21
0
Robienie syfu ze wszystkiego to żydowska specjalność: https://www.youtube.com/watch?v=EdmZYu9Lths Tuwim sam się później sk......
Sirius Lalande
2018-02-12 19:53:21
5
Doskonałe.
55rhplus
2018-02-12 19:53:21
8
5 punktów za "pawiana z SMS-em" :)
Mike BB
2018-02-12 19:53:21
4
Ostatnio poszukiwałem książek, o których wspomina Pan Krzysztof. Ku mojemu zdziwieniu, książki np. Ericha Fromma czy Herberta Marcuse są wyjątkowo tanie w porównaniu do ich oponentów ideologicznych! Osobiście mogę polecić książkę Thomasa Woodsa ,,Kościół a wolny rynek: katolicka obrona wolnej gospodarki", a sam zabieram się do czytania książki Maxa Webera pt.,,Etyka protestancka, a duch kapitalizmu". Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia w następny czwartek. :) P.S Panie Krzysztofie, czy słyszał Pan o Slavoju Żiżku? Jeśli tak, to czy mógłby Pan powiedzieć na temat jego wywodów kilka słów?
mario hieronymus
2018-02-12 19:53:21
42
Pan Karon po prostu zlamal "kod enigmy" neo-marksistow i teraz, z dziecinna latwoscia, odczytuje te wszystkie ich q-rewskie mesedze ukryte w zaproszeniu na wystawna kolacje.... Chapeau bas!
Squirrel
2018-02-12 19:53:21
0
Jak nie? ?? Indianin dusi Nicolson'a!!!!