Wróc do normalnego odtwarzacza (kliknij).

Marek Jakubiak: "Nie mamy żadnych interesów z Ukrainą, Wołyń to straszne ludobójstwo"

26037 wyświetleń
Udostępnij
www.wrealu24.pl

Zapraszamy na:

Facebook: https://www.facebook.com/TelewizjawRealu24/

Twitter: https://twitter.com/wrealu24_pl

Komentarze

Paulina Maksymiak
2019-02-12 20:48:32
Normalka. Polacy nigdy nie pomagali Ukraińcom za darmo, pomagali na Majdanie, bo widzieli w tym interes gospodarczy dla Polski (np. inwestorzy, itp., kiedy Ukraina otworzy się na Zachód), ale nigdy nie pomagali z czystego serca. Oni pomagają Ukrainie, kiedy widzą tam interes, nie dlatego, że uważają, czy uważali Ukraińców za braci. Dlatego ich olałam, mimo iż mama jest Polką, tata Polakiem o pochodzeniu ukraińskim, ale tylko genetycznie. Polska zawsze była moją ojczyzną, ale pamiętałam o swoich korzeniach, drugich rodakach Ukraińcach, i drugiej ojczyźnie Ukrainie. Od kiedy zaczęła się wojna na Ukrainie, a Polacy zaczęli pisać o Ukraińcach na forach, np. wp.pl, youtube, itd., że "dobrze im tak, że umierają", czy że "niech Rosja ich zniszczy", to ponieważ jestem mieszańcem, zabolało mnie to aż tak, że ich totalnie znielubiłam. Do 2014 ich naprawdę kochałam, ale po czymś takim... dzięki Polacy. Wyobraźcie, jak się czuła Polka, która ma jakieś tam ukraińskie korzenie, kiedy pisaliście takie rzeczy o ludziach, których również kochałam. Ciekawe, jakbyście się wy czuli, jakby to na Polskę ktoś napadł, a ktoś pisał takie rzeczy o Polakach, kiedy w Polsce byłaby wojna. Sorry. Rozczarowanie i porażka. Zawsze myślałam, że Polacy lubią Ukraińców tak jak ja, że jesteśmy braćmi. A teraz dowiedziałam się, że pomagaliście, bo chodziło wam o interes (czy, że też nie lubicie Rosji), a nie dlatego, że po prostu jesteśmy braćmi czy sąsiadami. Dzięki! Naprawdę super się teraz czuję, naprawdę. Co do Wołynia, to może tak zajrzelibyście w swoje sumienie, i zobaczyli, jak rząd II RP traktował Ukraińców na ziemiach Kresów, i skąd się to wzięło. Nie mówię, że to dobrze, chcę tylko zwrócić uwagę na to, że większość Polaków uważa, że Ukraińcy zrobili tak, bo im się po prostu chciało zabijać i już.
Paulina Maksymiak
2019-02-12 20:48:32
FAŁSZYWOŚĆ I OBŁUDA POLAKÓW (KTÓRZY RZEKOMO MIELI BYĆ BRAĆMI, I POMAGALI NA MAJDANIE): Kaczyński stał na Majdanie, kiedy miał tam interes (inwestorzy polscy na Ukrainie, itd.) - kiedy nie ma, zaczął wypominać Ukrainie, że "czci ludobójców", zabronił czczenia Bandery i wszystkiego tego, co jest związane z ukraińskim patriotyzmem i walką z komunizmem oraz ZSRR. To niech on odwoła AK, Piłsudskiego i Żołnierzy Wyklętych, wtedy pogadamy. AK też nie była święta dla Ukraińców, robiła im mordy na Kresach, jak i na Podkarpaciu, Chełmszczyźnie i Podlasiu (pacyfikacja wsi na Chełmszczyźnie jeszcze przed 1943). Gdybym była na miejscu Poroszenki (szkoda, że nie jestem), to bym im tak powiedziała, że by im w pięty poszło. Czepialiby się za Wołyń? Zostałoby wypomniane wszystko, łącznie z zabraniem ZURL w 1919, czy maltretowaniem Ukraińców w 1919-1939. Domagałabym się przeprosin za to. Mówiliby, że Ukraina czci zbrodniarzy z UPA, że czci Stepana Banderę? Wypomniałabym, że Polska czci zbrodniarzy z AK i mordercę Piłsudskiego, kata ukraińskiego narodu! A co? Ładnie to tak wygląda? A zobaczcie sobie, panowie Polacy! AHA, I WRESZCIE ZOSTAŁOBY POWIEDZIANE (SKORO NIKT Z UKRAIŃSKICH POLITYKÓW CZY POLSKICH NIE MA ODWAGI), JAKIE BYŁY PRZYCZYNY WOŁYNIA, POLSCY PANOWIE BY SIĘ ZDZIWILI, A TAKŻE POLSKIE SPOŁECZEŃSTWO, GDYBY POZNALI PRAWDĘ, CO WYPRAWIALI NA KRESACH W 1919-1939!
Andrzej Fratczak
2019-02-12 20:48:32
Zagrozeniem dla Polski nie jest Rosja tylko Ukraina
Marek Harmak
2019-02-12 20:48:32
Ukraina to sztuczny twór,jak Izrael.
Anna Kaczor
2019-02-12 20:48:32
Wielkie dzięki i brawa dla posła Jakubiaka, ale niech to samo powtórzy w sejmie a nie tylko w mediach.
Mark Gandi
2019-02-12 20:48:32
BRAWO niech-- PUTIN robi porządek.
Remigiusz Romanowski
2019-02-12 20:48:32
Nigdy nie ufałem i nie będę ufał Ukraińcom....???????
Stefan Balcerak
2019-02-12 20:48:32
Czas leczy rany. Ale ta Ziemia tak mocno skrwawiona. Ci którzy opłakiwali swoich kochamych bliskich nie mieli już czym płakać z powodu tyłu wylanych łez. Oby to się nigdy nie powtórzyło.
Raija Piettrzak
2019-02-12 20:48:32
Dobrze mówi
Tomasz Chyży
2019-02-12 20:48:32
Przykre ,ma pan rację.
deszcz774
2019-02-12 20:48:32
Marek Jakubiak na Prezydenta
Grigori Sakaszwili
2019-02-12 20:48:32
Brawo Jakubiak!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bartosz Kurlenda
2019-02-12 20:48:32
I to jest człowiek który w rzetelny i jasny sposób mówi co jest niedopuszcalne ze strony Polskich władz względem Ukrainy
Eveline Agas
2018-02-12 20:48:33
brawo , żadnych interesów , źadnych przyjaźni ....nic z Ukrainą
Artur 1977
2018-02-12 20:48:33
Jakubiak ma racje ale jak my nie pociągniemy Ukrainy do Europy to będziemy mieli wiecznie u boku państwo nie stabilne które będzie zagrożeniem. Rosja z pewnością zrobi wszystko i robi aby Ukrainę zniszczyć. Temat wyjątkowo trudny ale nie do rozwiązania.
Krzysztof Sienkiewicz
2018-02-12 20:48:33
NA UKRAINE POWINNO SIE WYPIOŃĆ .
Eveline Agas
2018-02-12 20:48:33
i nie będziemy mieć i skończyć z Kartą Polaka , bo kupują ją
Robert Gawlak
2018-02-12 20:48:33
ukraina to bandyci I tyle
jaro jaro
2018-02-12 20:48:33
przecierz to przechodzi ludzkie pojecie,bez jaj no !
bochen bochen
2018-02-12 20:48:33
Super jak najwięcej takich filmików!!Ukraińcy nigdy nie byli naszymi braćmi i nigdy nie będą!!
ArcheoTravel
2018-02-12 20:48:33
Jakubiak ma rację.
Jack Brodnicki
2018-02-12 20:48:33
Niestety USA MA INTERESY W UKRAINIE ! A polecenia plyna z gory !
without name STOP 447
2018-02-12 20:48:33
debile jezdzili na szalikowa rewolucje a te kurwy sie na was dupa wypieli...i w ta dupe ich kopnac i zamknac granice.
robsx13
2018-02-12 20:48:33
Osmiu skurwysynow!!
adam vel kopania
2018-02-12 20:48:32
Tak znamy te deklaracje z strony Kukiz 15 i PIS z przed roku.I tez wiemy,że po 27 latach tzw wolnej Polski" przedstawiciele tych dwóch partii w polskim Sejmie podjęli ten temat zwieńczony Uchwałą Sejmu RP.Tu potrzebna Ustawa - akt normatywny i twarde stanowisko Rządu RP w kwestii ludobójstwa na ziemiach II RP bo w latach 39-45 było to terytorium Polski,okupowanej przez ZSRR po złamaniu jednostronnym traktatu Ryskiego potem Niemcy.Granice naznaczono wJalcie w 1945 przy poklasku WB i USA.Dla ludobójstwa nie ma okresu przedawnienia i kropka. Zadnych korelacji z Ukrainą obecnie USSR -patrz zapisy ONZ a zwłaszcza tą kultywującą zbrodniarzy z OUN. Dopuki się od tego nie odetną dopóty nie ma o czym rozmawiać z tzw "Ukrainą" Dla szowinizmu w UE miejsca nie ma. Koniec tematu.?
Zygmunt Hetman
2018-02-12 20:48:32
Panie Marku ostroznie ,może pana odwiedzić seryjny samobujca A tak na marginesie widzę że pan Marek jeszcze nie zostal kupiony i haków na niego nie ma
Naród Polacy
2018-02-12 20:48:32
Dzisiejsze popieranie banderowskiej ukrainy przez tzw. "nasze elity" to plucie pomordowanym Polakom w twarz, nie ma znaczenia czy to PO, PIS, PSL, N i inne antypolskie mendy, w tych partiach jest pełno tzw. ukraińców i oni lobbują za tym, aby do Polski przyjeżdżało jak najwięcej ukraińców z tzw. "kartą Polaka", gdzie większość nic z Polskością nie ma wspólnego. ukraińcy pracujący w Polsce mają przywileje, rząd robi dopłaty do każdego zatrudnianego ukraińca, Polacy są zwalniani z pracy, bo nasi pseudo pracodawcy tzw. "janusze biznesu" wolą zatrudniać ukraińców niż Polaków, bo Polakowi, Polce musieliby zapłacić więcej, a tak mają za pół darmo pracowników. Przez to Polacy nie mają podwyżek, bo są zastępowani jako pracownicy przez ukraińców. Kolejną sprawą jest to, że młode lub starsze ukrainki na siłę w Polsce szukają sobie Polaków na mężów, aby tylko uzyskać obywatelstwo i prawo pobytu stałego, czas z tym skończyć, ukraińcy to nie jest nacja przyjazna Polakom i Narodowi Polskiemu, nie dajcie się nabrać na ich sztuczki, że my to jacyś "bracia". Czołem Wielkiej Polsce!
Jadwiga Bu
2018-02-12 20:48:32
Jakub K -przyjmij do wiadomości człowieku, że nic nie usprawiedliwia LUDOBÓJSTWA.Nic nie usprawiedliwia katowania gwałtów na dzieciach nabijania dzieci na sztachety szlachtowaniu ludzi piłami siekierami kołami itd.itd.mordowano w sadystyczny sposób, rozum człowieka wzdraga się na samą myśl o takimi bestialstwie.Nic nie usprawiedliwia ludobójstwa, ani wojna ani upokorzenie ani bieda.HANBA NA WIEKI UKRAINSKiM ZBRODNIARZOM I ICH POMAGIEROM!
wojas25
2018-02-12 20:48:32
Pan Marek jak zawsze mocno w punkt
Iwan
2018-02-12 20:48:32
pan Marek na prezydenta!!!
Zygmunt Het
2018-02-12 20:48:32
Dlaczego parlamet europejski nie naloży sankcji na nasz rząd za zaklamywanie historii.Panie Jakubiak również Pan był w sejmie podczas tego wystąpienia,mógł Pan zabrać glos.Skoro reszta tchórzyla.
inamajo
2017-02-12 20:48:35
Nasz sejm, nasze ofiary, nasza sprawa, a ich jest nienawiść do Polaków, gloryfikowanie morderców i ludobójstwo. Zdrajców z PiSu, którzy dogadywali się z potomkami banderowców ukarać, tych z sejmu zdegradować (wczorajsze popisy *arszałka Kuchcińskiego to hańba dla polskiego parlamentu, o Pięcie i innych wesołkach nie wspominając), wprowadzić wizy i ścisłą kontrolę na granicach z Ukrainą, a obecnych studentów i pracowników w Polsce bezwzględnie odsyłać do domu. Niech jadą budować swój dobrobyt u siebie. Od polskich spraw im wara!
BWM - fotoblog
2017-02-12 20:48:35
Wołyń to straszne ludobójstwo - zgoda. Ale interesy z Ukrainą mamy.
Tomasz Chrostowski
2017-02-12 20:48:35
LUDOBOJSTWO to ludobojstwo i nalezy je pietnowac-nic nie usprawiedliwia slepoty polskich politykow-to pachnie zdrada naszych wartosci w imie nieokreslonych korzysci -to zaklamanie ktorego my polacy nigdy nie wybaczymy!!!!
Prezes
2017-02-12 20:48:35
Dobrze mówi, to nie było zwykłe ludobójstwo, np. strzał w głowę i tyle, ale to było ludobójstwo ze szczególnym okrucieństwem, tak nas nienawidzą, że musieli jeszcze naszych przodków torturować w bestialski sposób przed śmiercią, nie słyszałem o innym takim ludobójstwie na świecie.
minimouse0285
2017-02-12 20:48:35
Pani Szydło szkolona była w Waszyngtonie , jak dbać o interesy USA.
Thorian Kel
2017-02-12 20:48:34
Nie faszyzm, lecz najpotworniesza forma szowinizmu!
Andrzej Skrzypczynski
2017-02-12 20:48:34
https://www.opendemocracy.net/od-russia/andrii-portnov/bandera-mythologies-and-their-traps-for-ukraine
Agent oo7
2017-02-12 20:48:34
Panie Jakubiak! Powiedział Pan, że cały sejm nic !? To z całym szacunkiem ale gdzie był Pan !!?
Grześko z Kowańca
2017-02-12 20:48:34
Zagaszam się we wszystkim oprócz jednego. Mamy z Ukrainą strategiczny interes. V4 bez Ukrainy to tylko klub pobożnych życzeń. Rzeczywiście daje do myślenia zachowanie PISU w tej sprawie. Zaczynam się zastanawiać czy to nie jest polityka USA w naszym regionie. Dziel i rządź.
Bocian Tomek
2017-02-12 20:48:34
Przepraszam ale czy mozna w ogole mowic o narodzie ukrainskim ?
OxynoX
2017-02-12 20:48:34
PiS głaszcze Ukrainę bo jest przeciwko Rosji a to jest na rękę USA. Oby Polacy srogo nie pożałowali obecności obcych wojsk w swoim kraju.
Justice Truth
2017-02-12 20:48:34
Wprawdzie poROSHENko w końcu zlożyl wieniec przy pomniku ofiar ukraińskiego, bandero-nazistowskiego ludobojstwa, bo ze względu na PR, tak teraz wypadalo i bylo to w jego interesie. A w tym samym czasie ludzie z jego administracji, mocowali zmienione nazwy prospektu Moskiewskiego i innych ulic w Kijowie, nazywajac je imionami inspiratorow i wykonawcow tego ludobójstwa na Polakach, Stepana Bandery i Romana Szuchewycza. Panie Duda, pan albo masz blade pojęcie o stosunkach polsko-ukraińskich, albo jesteś neo-banderowcem. Z jakim przystajesz takim (falszywym) sie stajesz. Nie ma miejsca dla ksenofobii, faszyzmu i nazizmu w Polsce. Ale dla nieściganego i propagowanego w Polsce BANDERO-NAZIZMU, jest??? Ca za szubrawcze zakłamanie? Gdzie honor i zwykla ludzka przyzwoitosc i solidarnosc z ofiarami? Pan przestałeś być wiarygodny i godny głosowania na pana. Teraz niech sie pan nie łudzi, że fasadowy, rozdawany ukraińcom nawet zaledwie na prawie pobytu 500+ (podobnie jak w sposób patologiczny rozdane w 70% Ukraińcom już 200 000 Kart Polaka) cokolwiek panu pomoże. Ludzie nie są naiwni i nie chcą przekupywania ochłapami. Pan ani razu nie uczciłeś ofiar bestialskiego, ukrainskiego ludobójstwa 200 000 niewinnych kobiet, dzieci, mężczyzn i starców, za to tylko, że byli Polakami. Hańba i infamia spada na pana! Trzeba dalej robić swoje, i domagać się tego, co absolutnie NIEZBĘDNE I SŁUSZNE: 1. USTAWA o ustanowieniu 11.VII, państwowym Dniem Upamiętnienia Bandero-Nazistowskiego Ludobójstwa Polaków na Wołyniu i Małopolsce Wschodniej; 2. USTAWA o zakazie i penalizacji propagowania w Polsce bandero-nazizmu pod jakąkolwiek postacią, i jego wszelkiej symboliki; 3. Comiesieczne WOŁYŃSKIE MIESIĘCZNICE przed siedzibami pisowskich zaprzańców, aż do skutku! Jeśli to nie zostanie spełnione, PiS straci ponad 6 mln głosów Kresowian i ich potomków (a jest to grupa dobrze zorganizowana i zdeterminowana w swej krzywdzie) oraz będzie demaskowane ich tchórzostwo, antypolonizm i zdrada narodowa.
Justice Truth
2017-02-12 20:48:34
Ten zdegenerowany ukraiński nacjonalizm to w istocie pełnoobjawowy SZOWINIZM, na podbudowie bandero-nazizmu (żródła: T. Szewczenko-Hajdamaky; Dmytro Doncov-Nacjonalizm (z rozwinięciem teorii tzw. "twórczego terroru); nazistowskie i rasistowskie hasła i odezwy przywódców OUN i dowódców tzw. UPA o konieczności wymordowania wszystkich Polaków, w szczególności nakaz mordowania polskich członków rodzin przez ukraińskich); wzorowanie się wprost na niemieckich nazistach i chorwackich ustaszach.
SoldierOFortune_PL
2017-02-12 20:48:34
chyba chodzilo ci o te kurwy tuska o kopacz. Pis moze nie jest lepszy ale jak mozna uwazac ich za slugusow obcych mocarstw i jednoczesnie miec pretensje ze nie wykonuja slepo rozkazow merkel i innych zjebow tak jak to glosza wszem i wobec scierwa z kodu czy innego gowna
Burok
2017-02-12 20:48:34
Drodzy pisowcy, macie swój "patriotyczny" rząd :)
Hajdamak
2017-02-12 20:48:34
Pamiętamy i pamiętać będziemy! Pacyfikacja Małopolski Wschodniej Miejsce Odosobnienia w Berezie Kartuskiej Zbrodnie w Pawłokomie Zbrodnia w Sahryniu Zbrodnia w Gorajcu Zbrodnie w Zawadce Morochowskiej Zbrodnia w Skopowie Operacja „Wisła” ...
Bolesław Zapomniany Reakcja Słowiańska
2017-02-12 20:48:34
.. WIĘKSZOŚĆ Z NAS !!!..... OKRADA ZDRADZA I PONIŻA !!! ZORGANIZOWANA ( magdalenkowo- okrągłostołowa ) GRUPA PRZESTĘPCZA O CHARAKTERZE ZBROJNYM ! . Ukrywająca się pod szyldem nielegalnej zbrodniczej mafijnej pomrocznej antynarodowej " 3, 4 , 3 i znowu 4 er pe " :( !!!......Za zgodność : Słowianin Stanisław Budniak były " polak " IDIOTA ! z Polanii , i były janczar odwiecznego pasożyta z Watykanu :(...... ....
Bolesław Zapomniany Reakcja Słowiańska
2017-02-12 20:48:34
Bo szydło mówi tak :(... -- buk ---- chonor --- i 3,14ździzna ! .. A to co mówi głośno TO TYLKO TAKI POLITYCZNY EUFEMIZM !!!!!!!!!!!!! .......DLA CIEMNEGO ( słowiańskiego ) LUDU :( , podstępnie i nielegalnie " ochrzczonego " na ten zbrodniczy pogański watykański ZABOBON :((( ...
Roman Junkiewicz
2017-02-12 20:48:34
oczywiscie najlepiej zamknac morde i udawac ze nic sie nie dzieje--to do premier szydlo ,kaczynskiego i innych idiotow tego pokroju,-putin dobrze wie co co robi z ta dzicza ,zycze mu zdrowia ,to jest przywodca swojego panstwa i nikt mu dyktowac nie bedzie
zbyszko gaf myszczynski
2017-02-12 20:48:34
kto pochwala i czci naistow z ukrainy ten jest kurwą
MartinMisanthrope
2017-02-12 20:48:34
Niestety PiS będzie głaskał UPAinę w imię "zagrożenia rosyjskiego". Nie mam nic przeciwko PiSowskiemu rządowi ale ta antyrosyjska fobia jest przerażająca. Bratanie się z ludźmi gloryfikującymi morderców setek tysięcy Polaków? W imię czego? Żeby mówiąc kolokwialnie "dojebać Rosji"? Nie mam również nic przeciwko Ukraińcom - jesteśmy Słowianami ale kurwa niech sobie odpuszczą Banderę i UPA-OUN. Proste. Niech przestaną stawiać pomniki bandytom. Niech stawiają pomniki np Petlurze. Pozdrawiam.
Ewa Gom
2017-02-12 20:48:34
no właśnie, jakie interesy?????
Skield
2017-02-12 20:48:34
No i proszę bardzo! Jechaj na chuj!
estee9999
2017-02-12 20:48:34
Wyglądana to, że trafił się w polityce przyzwoity facet.
Bart Aurill
2017-02-12 20:48:34
Porządny chłop.
Stefan Kania
2017-02-12 20:48:33
Mam na ten temat trochę inne zdanie, czy Ukraina jest takim złym sąsiadem na pewno nie jest gorszym niż Czesi czy Słowacy. Tak dla przypomnienia to Czesi w 1920 r. nie zgodzili się na przemarsz Węgierskiego korpusu konnego do Polski, mając do dyspozycji ten korpus być może nasze wojska były by w Moskwie, Słowackie wojska atakowały Polskę w 1939 wraz z Niemcami nie odegrali co prawda jakiejś wielkiej roli ale fakt pozostaje faktem. Historia stosunków Ukraina - Polska szczególnie ta najnowsza pełna jest wzajemnych animozji ale w stosunku do tego co uczynili nam Niemcy jest do przełknięcia, parlament Polski nazwał po imieniu to co wydarzyło się na Wołyniu i bardzo dobrze, a teraz porównanie na Woli w czasie powstania Niemcy wymordowali podobną ilość Polaków, tylko na Woli nie licząc reszty i społeczności Żydowskiej a to też byli obywatele Polski, oczywiście ludzkich cierpień nie można tak mierzyć ale niestety nie da się tego określić w inny sposób. Pozostaje jeszcze sprawa odpowiedniej propagandy i przyzwolenia, na Niemców też spada odium Wołynia, jako okupanci mieli obowiązek chronić ludność cywilną, wszak pobierali od tych ludzi podatki i inne daniny, tylko że Niemcom było bardzo na rękę że Słowianie się wyrzynali, było to na rękę nie tylko Niemcom, Moskwie też taka sytuacja bardzo odpowiadała, historia nigdy nie była jednoznaczna, ma sporo białych plamek i niuansów.
Jerzy Jarski
2017-02-12 20:48:33
Kukiz-15 rzeczywiście nie wspiera upaińców w przeciwieństwie do PiS-PO-PSL-SLD, olewać tych parszywców. Rząd niczego nie zrobi bo jest uzależniony od Kongresu żydowskiego w USA i Sorosa w UE.
Aga Agula
2017-02-12 20:48:33
po co im te karty i otwarte granice z nami , ludzie obudźcie się, to najwięksi zbrodniarze Świata
Aga Agula
2017-02-12 20:48:33
w 100%zgadzam się
Seweryn
2017-02-12 20:48:33
dobrze mówi
Norske Nor
2017-02-12 20:48:33
W 1648 r., zaraz na początku Powstania Chmielnickiego w miasto i zamek Busza oblegali Polacy. Po krótkotrwałym oblężeniu warownia padła, jednakże w ostatniej chwili, żona kozackiego sotnika – podpaliła proch grzebiac obroncow i oblegajacych. Pałający furią i żądzą zemsty Polacy dopuścili się rzezi na mieszkańcach miasta pozbawiając życia ok. 1600 ludzi. Wypadki w Buszy z roku 1654 odbiły się szerokim echem.
Sergeant Frank Drebin
2017-02-12 20:48:33
https://miziaforum.wordpress.com/2013/07/11/
markiz markiztres
2017-02-12 20:48:33
Pis niestety nic z tym nie zrobi. pis to partia pro Waszyngtońska, a Waszyngton ma swoje interesy w banderystanie,
Zygmunt Kubasiak
2017-02-12 20:48:33
Naturalnym sojusznikiem Ukrainy są Niemcy. To bardzo niebezpieczny sąsiad. Z terytorialnymi roszczeniami do Wisły i rosnącą piątą kolumną. Oby polak znów nie był mądry po szkodzie.