Cenzura nie śpi!


Pamiętajcie aby subskrybować powiadomienia na wrealu24.tv. Tu nigdy nas nie zablokują.

Zamów ulotki wRealu24!

(Kliknij aby przeczytać więcej)

Jeśli odtwarzacz nie działa lub masz problemy z odtwarzaniem, wypróbuj Flow Player (kliknij).

Miriam Shaded u Roli o feministkach, przegranej UE, islamizacji Warszawy, systemie i AMA!

49484 wyświetleń
Udostępnij
Wspomóż nas wpłacając dobrowolną kwotę: nr konta (PKO BP): 81 1020 4900 0000 8502 3142 0193 tytułem: Darowizna na Telewizję wRealu24

Darowizna PayPal
https://wrealu24.tv/wspomoz-nas

www.wrealu24.pl

Zapraszamy na:

Facebook: https://www.facebook.com/TelewizjawRealu24/?fref=ts

Twitter: https://twitter.com/wrealu24_pl

Komentarze

Lucrative 1
2019-02-12 22:28:57
2
BRAVO MIRIAM !
Mickey Mouse
2019-02-12 22:28:57
0
Gdyby Miriam nie skrzeczała jak żaba to lepiej by sie jej słuchało
leff444
2019-02-12 22:28:57
0
...świetna bluzka, Miriam.. ;)
Piotr Mijas
2019-02-12 22:28:57
1
Pani Miriam bardzo podziwiam i inteligencje i urode ale przeraża mnie smutek czuje skąd się bierze ale proszę być dobrej myśli i dobrej wiary
Irena S.
2019-02-12 22:28:57
0
Miriam Shaded, Lord Weidenfeld, czyli biznesy i ewakuacje Dział: Polityka, Temat: Imigranci 10801 25 1 A A A Jak widać, jeśli wnikać w interesy i działalność charytatywną p.Miriam – robi się ciekawie. Niestety, mało jest chętnych dziennikarzy do wnikania. Jakiś parasol nad p.Miriam, czy co?Miriam skrywała info, że następnego dnia po przylocie 17 osób wróciło do Libanu, 2 zabrała rodzina do Niemiec. Miano im obiecywać 3 miesiące luksusowych wakacji w Polsce. Widocznie na lotnisku dopytali i ... zwątpili w jakość tego luksusu. Choć Miriam mówi, że wszystkich zawieziono do czterogwiazdkowego hotelu. Miriam mijała się też z prawdą mówiąc, że dzieci będą stanowić 60 % całej grupy. Było ich tylko 28 %. Na zdjęciach z lotniska były tylko rodziny z małymi dziećmi na rękach. Głównie jedna rodzina, tzw. reprezentacyjna ; ). Koszty operacji były gigantyczne. Sam 1 dzień pobytu grupy w Bejrucie to 2,5 mln zł. „W Polsce wydatków też nie brakuje. Trzeba wynająć mieszkania i sfinansować życie Syryjczyków. Shaded twierdzi, że płaci rodzinom dwa razy tyle, ile dałoby im polskie państwo. Skąd pieniądze? Szefowa Estery mówi o darczyńcach, w tym dwóch dużych sponsorach. O jednym nie chce powiedzieć, drugim jest międzynarodowa fundacja Barnabas”. „Chrześcijanie w Damaszku, co nie jest tajemnicą, żyli w dobrych relacjach z el-Asadem, przywódcą znanym nie tylko z okrucieństwa, ale i z bardzo dobrych relacji z Kremlem.”Jak mówił prof. profesor Aouila Bassam z Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy: „Kościoły syryjski i libański zachowują się fatalnie wobec konfliktu ludności z el-Asadem i niestety trzymają stronę reżimu, mimo że to reżim bombardował nasze kościoły, m.in. w Homs. Były nawet przypadki, że duchowni nie pozwalali na pogrzeby chrześcijan aktywistów, którzy zginęli z rąk wojsk el-Asada. Mamy wśród opozycjonistów sporo chrześcijan aresztowanych i porwanych przez siły bezpieczeństwa i ani razu Kościół nie upomniał się o nich.” Szokujące jest to, co dalej (w wywiadzie dla GW) mówi prof.Bassam: „– Dlaczego Kościół wspiera reżim? – Jest przez niego wyhodowany. Przez kilkadziesiąt lat reżim korumpował duchownych pieniędzmi, samochodami i przywilejami, odbierając Kościołowi samodzielność i tożsamość. Każdy w Syrii wie, że kazania w kościołach i meczetach są napisane lub cenzurowane przez służby. Stąd moje wątpliwości co do akcji, którą w Polsce rozpoczęła Fundacja Estera. (...) Kościół, jak wspominałem, jest proreżimowy. Istnieje ryzyko, że wyjadą osoby, które do tej pory współpracowały z reżimem el-Asada lub go popierały. W Niemczech czy Szwecji działają już opozycyjni prawnicy i identyfikują osoby, które współpracowały, a teraz podszywają się pod uchodźców. Chociażby dlatego, że niektórzy z nich współpracują ze służbami i wysyłają do Syrii informacje o emigrantach.” Do kompletu, tzn. do tych uchodźców, którzy nie wiadomo, czy nie są TW reżymu Asada dochodzi to, że Miriam twierdzi, że el-Asad nie używał broni chemicznej: „– To nie on. Tak uważam. To byłaby głupota z jego strony.” Dwoje dziennikarzy z portalu Kulsy24 tak kończy swój wywiad z Miriam: „Cel jej akcji? Sprowadzenie, przy przychylności polskich władz, tysięcy Syryjczyków. Najlepiej 4 tysięcy rodzin. Miriam Shaded zapowiada tylko lepszy dobór przybyszy, bo, jak sama przyznaje, niektórzy mają zbyt wygórowane oczekiwania.– Spodziewają się, że będzie na nich czekała willa z basenem.” Jak widać niezły mamy bigos z tą Miriam i wokół niej. Jak podaje artykuł, który strasznie się Miriam nie spodobał: „p. Shaded jako źródło “wiedzy” o islamie poleca Harlequiny typu „Okrucieństwa w majestacie prawa” autorstwa Nonie Darwish. Trzeba odnotować, że ta amerykańska pisarka arabskiego pochodzenia jest założycielką organizacji „Arabs for Israel” mającej na celu zjednoczenie Arabów w poparciu dla” polityki państwa Izrael. Zacytujmy dalej: „“Pastor” werbujący chrześcijan w Damaszku, a prywatnie wujek Miriam Shaded (mąż siostry jej ojca) nazywa się Ibrahim Samara. Był on pastorem protestanckim w kościele w Damaszku, ale oficjalnym stanowiskiem Rady Anglikańskiej w Syrii został wykluczony z kościoła, w którym nauczał i nie jest przez nich uznawany. W internecie dostępne jest nagranie z czasów początku konfliktu w Syrii, na którym to zachwala życie chrześcijan mieszkających w muzułmańskim kraju i wolność religijną jaką się cieszą, żyjąc wśród nich.” Robi się coraz ciekawiej. Miriam pytana o fundatorów jej „projektu” jak zaklęta powtarza tylko jedną nazwę „Barnabas Fund” – protestancką organizację pomagającą chrześcijanom, o innych mówi, że są, ale milczy kim są. Oczywiście internet, w tym oficjalne źródła różnych podmiotów prawnych i gazet takich jak The Times udziela odpowiedzi. Otóż, projekt przedstawiany przez Miriam Shaded jako jej autorski jest projektem znanej w świecie postaci, która nazywa się Arthur George Weidenfeld, od pewnego czasu „Lord Weidenfeld”. Weidenfeld to austriacki Żyd, filantrop i wydawca. Był on także szefem gabinetu pierwszego prezydenta Izraela, Chaima Weizmanna. Przez całe życie zdeklarowany, przekonany syjonista. Jako wydawca publikował wspomnienia, pamiętniki i biografie takich postaci jak Konrad Adenauer, Henry Kissinger, Benito Mussolini, Golda Meir , Szymon Peres. Zasłynął też publikacją Lolity Nabokova. Ponieważ w 1938 r. po migracji do Londynu pomagali Weidenfeldowi kwakrzy, to postanowił zrobić coś, jako starszy brat w wierze, dla chrześcijan. I tak oto postanowił ewakuować do Warszawy 3000 rodzin chrześcijan syryjskich. Taka jest oficjalna wersja motywacji „projektu Weidenfelda”, który podaje za swój nasza Miriam. O tym projekcie Weidenfelda piszą wszystkie artykuły biograficzne o nim. Taką wielką akcją postanowił zwieńczyć swój ziemski żywot. Oczywiście nasuwa się na myśl całkiem inna motywacja narodzin pomysłu zalania Polski Syryjczykami. W roku, w którym powstawał projekt Weidenfelda – zaczęło się zanosić na duże kłopoty w sorosowej islamizacji Polski. Otwarto więc drugi front dla uczynienia Polski multi-kulturową i wielokolorową.
damian rej
2019-02-12 22:28:57
0
cipy je swendza a potem gina
damian rej
2019-02-12 22:28:57
0
ostatnio zabil na oczach dzieci polke w niemczech
grzes
2019-02-12 22:28:57
0
Tylko wredna ż..... mogła pozwolić w tym miejscu na budowę czegoś takiego.............!!!!!!!!!!
Paweł Radosz
2019-02-12 22:28:57
1
Miriam jest super nie tylko z wyglądu .Mądra i uczciwa.100%towa Kobieta
Lilithmater
2019-02-12 22:28:57
0
Jak czytam komentarze katoli i w co drugim komentarzu jest nawiązanie a raczej puste wrzucenie słowa chrześcijanizm to uważam że świat byłby lepszy bez jakiejkolwiek religii. Chciałam tylko dowiedzieć się skąd bierze się hejt na jej osobę, ale jak czytam wypowiedzi Polaków to chyba sama stanę się wierząca tylko po to żeby modlić się o zagładę dla ludzkości...
Sylwek Polak
2019-02-12 22:28:57
0
i niech je leja muzulmanie moze im rozumu do glowy nabija
kingboss Grzyb
2018-02-12 22:29:05
90
Nie dla islamu
bagi6
2018-02-12 22:29:05
0
Co wy na to? Pytałem o to kilkukrotnie podczas nadawania na żywo, ale bez odpowiedzi. https://youtu.be/fMVjLfGRahg
thesylwa
2018-02-12 22:29:05
27
Wydaje się, że za Panią Miriam ciągnie się smrodek - czy prawdą jest, że Pani fundacja to przykrywka do islamizowania Polski w celu czerpania z tego korzyści finansowych? wolnemedia.net/fundacja-estera-uklad-polityczno-handlowy/ kulisy24.com/nasze-sledztwa/tajemnice-akcji-pomocy-dla-syryjskich-chrzescijan
bagi6
2018-02-12 22:29:05
0
Ciąg dalszy: https://www.youtube.com/watch?v=nB49auDgxjc
analizafilmu
2018-02-12 22:29:05
39
54:50 Protestantka zniesmaczona odmawianiem różańca. "Nie odmawiajcie różańca lecz módlcie się do Boga" Protestantyzm odrzuca kult Matki Boskiej. Wielu katolików patrzy na Miriam i wyłącza myślenie głową i przechodzi na myślenie penisem a ja wciąż powtarzam, że szatan kusi nas pięknem i często zwycięża.
Believer
2018-02-12 22:29:05
0
...Broh...
Karol
2018-02-12 22:29:05
295
Miriam Shaded to piękna i mądra kobieta w przeciwieństwie do tępych feministek
hubsus
2018-02-12 22:29:05
9
cała ta gadka o biednych kobietach które tak strasznie potrzebują pomocy i opieki rozbawiła do łez
Łukasz Krzyżanowski
2018-02-12 22:29:05
1
Popieram was i pozdrawiam
Marek Biesaga
2018-02-12 22:29:05
1
To nie wymyśliła tamta strona że panie z Polski jeżdżą na bara bara do Egiptu. Był taki serial paradokumentalny produkcji polskiej.
Grzegorz Skiba
2018-02-12 22:29:05
0
Pani czy panna Miriam? Dobro partia za baba ;)
Arkadiusz Stachnik
2018-02-12 22:29:05
0
dlaczego kolezanke? Marcin do dziela.
Łukasz Krzyżanowski
2018-02-12 22:29:04
17
Nasi Ojcowie i Dziadowie gineli za ten Kraj. A oni się tu mają panoszyć?
idkriss
2018-02-12 22:29:04
23
Piękna, mądra, kochana Miriam. Jakbym miał taką Żonę to byłbym najszczęśliwszym człowiekiem na planecie Ziemia. Modlę się by Bóg Wszechmocny pobłogosławił Miriam za miłość, empatię, wszystko co mówi i robi dla bliźnich. AMEN.
PL adventure
2018-02-12 22:29:04
1
Jakaś niemrawa dziś Miriam....
adam vanhaag
2018-02-12 22:29:04
40
Miriam, co ty pierdolisz o jakichs psychologach, jak sie pierdola bez rozumu to wina rodzicow i wychowania, mam dwie corki i ten kretynski problem z aborcja ich nie dotyczy bo sa normalne
Sygnały ze Świata
2018-02-12 22:29:04
32
Panie ROLA ale z Pana jest zgrywus!!! Az parsknelem jak Pan powiedzial że Pani Shaded trafila na porzadnych mezczyn ktorzy dobrze traktuja kobiety bo mi sie przypomnial pan SKLEPOWICZ hehehehe ! To chyba byla ironia co :) Pania Shaded zapraszam serdecznie do Anglii zeby zobaczyla jak te BIEDNE POLSKIE DZIEWCZYNY, pokrzywdzone przez POLSKICH OKRUTNYCH I LENIWYCH MEZCZYZN sa ZMUSZANE DO LATANIA ZA CIAPATYMI :))))) Skoro Pani Shaded mowi ze faceci wola siedziec przed telewizorem niz sie zenic to moze dlatego ze nie widza niczego interesujacego w tych Paniach??? ( troche feministyczna wypowiedz tej uroczej Pani ) a poza tym to tez WINA POLSKICH MEZCZYZN ze te biedne Polki musza jechac i dawac dupy w Egipcie ?????
Kus Pat
2018-02-12 22:29:04
3
sa kobiety ktore jezdza do krajow muzumanskich i kupuja mezczyzn za seks a potem placza
Mightyenia
2018-02-12 22:29:04
66
To co pani Miriam mówi o aborcji takie bzdury, że słuchać się nie da. Wg. niej aborcja, jest spowodowana wszystkim, tylko nie działaniami kobiety. Dziecko, to nie rzecz, ciąża to nie choroba. To, że dana dziewczyna/kobieta, zajdzie w ciążę to tak samo jej wina jak i faceta. Jeżeli idzie do łóżka (z nieodpowiednim) to jej ryzyko i powinna ponieść tego konsekwencje - sama sobie wybiera kopulanta.
Adam Eve
2018-02-12 22:29:04
23
Ap ropo oddawania części ciała przez panie i nieodpowiedzialnych mezczyzn: wiekszosc gatonkow na ziemi jest tak skonstruowana ze to samica wybiera godnego dawce genów. Zigolak może się zalecac, ale to kobieta ryzykuje własną ciąża wiec powinna wybierać mądrze. W skrocie, Nie wybieracie takich jak Kijowski.
Test Test
2018-02-12 22:29:04
1
Dokładnie Miriam. Popieram.
Spruciak
2018-02-12 22:29:04
0
Nawet nie wygląda jak polka...
Galaxy Stern
2018-02-12 22:29:04
25
czy warszawiacy sa Jeb..... ci ludzie ??? wybierajac ta Szama...te walz ? co okradla i Upodlila warszawiakuw i Panstwo Polskie . jak to jest mozliwe ? a wszyscy takie ( mondre ) ludzie ...na pozur.
Galaxy Stern
2018-02-12 22:29:04
101
islam WON z europy ! Polacy nie dajcie sie tej Dziczy i Wrogom Naszej Cywilizacji ! islam to Gorzej niz Wloska i Ruska Mafia razem wziete .
Crusader Animation
2018-02-12 22:29:04
1
Niezgadzam się z tym że kobieta powinna mieć poczucie bezpieczeństwa w państwe pod tym ezgeldem doratctwa psychologa bo państwo nie jest od tego. Bezpieczeństwo w sęsie policja sądy tak. I jeszczenw kwesti aborci odnosnie ciała kobiety poswienceniela urody i td.... CZA. BYŁO. SIE. NIE. PUSZ CZAĆ. Kobieta powinna ponoślsić konsekwencje czynów swyc. A jak została zgwałcona to niech te 9 miesięcy przeboleje w tym przypadku był bym wstanie zgodzić się na ufundowanie jej psychologa niech urodzi i np. Odda do adopcji bo to nie jest tylko płud ale i też człoweliek a wolność jednego człowieka kończy sie tam gdzie zaczyna sie wolność drugiego człowieka.
Tadeusz
2018-02-12 22:29:04
22
a jak mężczyzna chce zabić kogoś małego i bliskiego, to też ma dostawać rozmaitą pomoc, bo wiadomo, że większość mordów u mężczyzn jest przez kobiety mające gdzieś innych, bo takie wiedzą, że pozostaną zwykle bezkarne z korzyściami po wykorzystanym facecie i jeszcze pomocą dla takich!
gregentertainment
2018-02-12 22:29:04
7
In dalej tym gorzej i coraz więcej głupot. Niestety. Marcin, widzę, że jednak nie dążysz to prawdy, tylko starasz się wszystkim możnym przypodobać. Skoro stwierdziłeś, że kolor skóry nie może miec dla nas żadnego znaczenia, to dlaczego dla kogoś miałoby miec znaczenie to, że jest Polakiem? żądasz żeby być lojalnym w stosunku do swojego kraju.. a przepraszam, czy ja wybierałem sobie narodowość? Tak samo NIE! Tak samo nie wybierałem rodzicow! Patrzy się na Naturę, jej prawa, a nie na lewacki bełkot, że nie można tego, czy tamtego. To nie oznacza, że mam sie kierować nienawiścią do innych ras. Jednak powinna mną kierować w pierwszym rzedzie lojalnośc do swojej rasy. I taka jest prawda. Jeśli tego nie uznajesz, w to w takim razie na zasadzie logiki, nie uznajesz lojalności do kraju, czy rodziny. Bo przecież to przypadek, że tak się stało, iż jestes Polakiem, synem Roli, czy przedstawicielem białej rasy. Nienawidzę takiego koniunkturalizmu. Albo mówimy sobie całą prawdę, albo dupy ludziom nie zawracamy!
PoProstuPiotr
2018-02-12 22:29:04
30
Oj Miriam, co ja bym z Tobą zrobił :) Piękna i mądra!
wieslaw sobczak
2018-02-12 22:29:04
2
piekna I madra kobieta
wieslaw sobczak
2018-02-12 22:29:04
2
szkoda ze tak rzadko sie usmiecha
Tommy C.H.
2018-02-12 22:29:04
0
MMMMMM LUBIĘ MIRIAM
Keystian Kubinsk
2018-02-12 22:29:03
1
Wysyp troli w sekcji
tomasz pietakiewicz
2018-02-12 22:29:03
2
PANI MIRIAM dziękuje pani rodzicom jak panią wychowali
Jozue Goldblum
2018-02-12 22:29:03
0
Druga sprawa Marcin ma racje kobiety w roznym wieku nawet starsze daja sie zbajerowac na milosc do konca zycia I wychodza za maz po kilku dniach znajomosci z arabem czesto bedac na wakacjach np w Tunezji kobiety jezdza na seks z arabami aby udowosnic sobie ze sa atrakcyjne skoro przystojny mlody arab je podrywa.
Rafal Smereczynski
2018-02-12 22:29:03
5
Miriam bardzo szanuję- ale nie zgadzam się mężczyźni nie mogą mówić czy też decydować o usunięciu ciąży. Dzięki temu mam córkę,której to żona nie do końca nie była zachwycona urodzeniem .( Była żona córeczka została ze mną) pozdrawiam Rafał Anglia Slough
Rafal Smereczynski
2018-02-12 22:29:03
2
Przepraszam za błędy w treści wcześniejszego komentarza ,emocje wygrały
iwona hodana
2018-02-12 22:29:03
1
Z tego co mówil Pan Wroński strefa szengen obowiązuje tylko kraje europy...
Zawaprz
2018-02-12 22:29:03
9
Przepraszam... co ta Pani pier???? obowiazek??? kobieta nie ladnie wygladajaca?????? Kobieto.... Ty jestes Chrzescijanka??????? Twoje cialo jest TWOJE????? REALLY??? porabane.. Ja myslalem, ze my nie jestesmy wlasna wlasnoscia.... a wlasnoscia BOGA w TROJCY JEDYNEGO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! oj oj... co ona bredzi???? o tym wygladzie???? TO JEST BOZE DZIECKO!!!! TO BOG TCHNIE ZYCIE W KOBIETE - w BOZE DZIECIE (nie kobiety)...kobiety JAKO NARZEDZIE) DO SWOICH KREACJI!!! i Kobieta i Mezczyzna.. to jest Ojciec i Matka maja obowiazek podjac RODZICIELSKI OBOWIAZEK nakazany ich przez ich STWORCE!!! - --- > Kobieto.. idz do spowiedzi :)... Ja sie za Twoje fundamentalne myslenie (o twoim ciele) pomodle.... i dziekuje za obrone TOBIE kazdego zycia. To wielka sprawa.
Noosfera
2018-02-12 22:29:03
4
Polecam: https://coryllus.pl/zyciorys-miriam-i-inne-zyciorysy/
MTB
2018-02-12 22:29:03
0
Polki idą z ciapkami ,bo marzą o ciemnym żylastym badylu sterczącym 24godzin na dobę, spuszczającym się wiadrami spermy w bebechy , a prawda jest taka: https://www.youtube.com/watch?v=Vz6tuQGr5d4
DVDEXCELLENT
2018-02-12 22:29:03
2
Rozwiązanie jest proste... Otworzyć blisko minaretu kościół pw. świętego Belzebuba. W uzasadnieniu napisać że to jest religia pokoju. Trzeba ich zwalczać ich własną ideologią. Napisać biblię taką samą jak koran i zmienić tytuł na Satanizm dla każdego. A w spisie treści rozdział pierwszy pedofilia, rozdział 2 współżycie z kozami itd.
MStawski3d
2018-02-12 22:29:03
8
Odpowiedzialni mężczyźni ..... i kobiety. Nie widzę potrzeby nagradzania kobiet za ciąże będące efektem numerku w dyskotekowym kiblu.
Martini Milli
2018-02-12 22:29:03
10
Czemu amerykanie nie chcą żebyśmy mieli ustawę penalizującą banderyzm??? czyżby coś planowali na 2020 ?
Piotr Stachurski
2018-02-12 22:29:03
5
Odnośnie aborcji: "Wkurza mnie, jak mężczyźni o tym mówią" ?? Głupią jeszcze feministkę bym zrozumiał, ale naprawdę uważa Pani, że potencjalny OJCIEC dziecka nie ma nic do powiedzenia? Z drugiej strony mówi Pani, że mężczyźni powinni dawać wsparcie swoim kobietom, zwłaszcza w ciąży (zgadzam się w pełni), tylko że jak wg Pani? Jako bierny niemowa?
Radosław Mirr
2018-02-12 22:29:03
0
Pięknie powiedziane: "Cytują to co jest powiedziane w TVN, dosłownie" :-)
gadowski fans
2018-02-12 22:29:03
7
piękna i mądra kobieta..niezwykle rzadki już dzisiaj okaz.
Robin Hut
2018-02-12 22:29:03
4
Pani Miriam jest piękna i dość inteligentna, ale bez przesady. Z wieloma rzeczami się nie zgadzam. Traktuje aborcję jako decyzję kobiety, bo to jej ciało. A przecież zabijany jest człowiek. Ten mały człowiek może być geniuszem, wybitnym artystą, albo po prostu fajnym mężczyzną/kobietą który stanowi wielką wartość dla społeczeństwa. Już nawet nie mówię o tym, że dla Chrześcijanina to jest zwykłe morderstwo na niewinnym dziecku, bo od momentu poczęcia dziecko ma duszę. Feministki marginalizują rolę ojca a to jest idiotyczne i niesprawiedliwe. Dziecko jest dzieckiem mężczyzny w tym samym stopniu co kobiety więc dlaczego mieliby o tym nie rozmawiać? Ojciec ma kolosalny wpływ na dzieci zwłaszcza jak wychodzą z dzieciństwa (kiedy są głównie pod opieką kobiet) i zaczynają zwracać uwagę na to, jakie wartości reprezentuje ich ojciec.
Watykaniak
2018-02-12 22:29:03
0
21:40 da sie zweryfikowac, allah daje im "kare" jezeli wyrzekna sie go ,wiec wystarczy spytac czy wierza w "naszego" boga jesli nie to wyjazd
Andrzej Gomola
2018-02-12 22:29:03
0
Miriam gadasz te PRAWDĘ od tylu lat i nic . Pozostała Polska . Łapka ! Wal tak dalej. Aborcja masz rację.
Kaper Ski
2018-02-12 22:29:03
3
Marcin z maślanymi oczami, zupełnie nie przygotowany do wywiadu, bezrefleksyjnie kupuje kit wciskany przez spryciulę, za którą jak tu w komentarzach piszą ciągnie sie smrodek. Poszperałem w sieci i ....co to za mateor spadł nam na nasza Polską Ziemie i tłumaczy nam jak pastuch/szka krowie na miedzy co i jak mamy mysleć o otaczajacym, nas swiecie. Jaja jak berety :)))) Bloger „wawel” : tytuł “Tańczący Krąg Armageddonu, pastor Shaded i pasterze firm” Link: http://wawel.neon24.pl/post/139850,tanczacy-krag-armageddonu-pastor-shaded-i-pasterze-firm Tytuł cd. „Lord Weidenfeld i Miriam Shaded, czyli biznesy i ewakuacje” Link: http://wawel.neon24.pl/post/139880,lord-weidenfeld-i-miriam-shaded-czyli-biznesy-i-ewakuacje Tak na zachętę do zapoznania sie z materiałem blogera “wawel” Cyt…”Miriam Shaded wyskoczyła z niebytu prosto na listę partii KORWIN Korwina Mikke oraz w samo centrum polskiego życia publicznego, polskiej filantropii, oraz w biznes, gdzie dwie jej firmy rząd Tuska obdarował dotacją w wysokości 1 mln 600 tys. Wyskoczyła jak Calineczka z wnętrza kielicha kwiatu albo jak Barbie z pudełka zakupionego w sklepie Marks & Spencer. Bezprzykładny wzór kariery wykreowanej ex nihilo. Przechodziła ulicą, a co mi tam, powiedziała, weszła do studia TV i powiedziała na antenie, że chce sprowadzić do Polski najpierw 60 rodzin z Syrii, potem 2000, potem 4000. Pieniądze już ma, plan też i... liczy na Polaków. Startuje jako kandydatka na polską Margaret Thatcher, ale zapytana o program p.Thatcher, mówi, że nie doczytała do końca jej życiorysu, bo... ma dużo spraw na głowie, jest menedżerką, prowadzi swój biznes informatyczny, polegający na skontaktowaniu jednego biznesmena z drugim, który mu pomoże zrealizować jego plany biznesowe. Historię Polski ostatnich 50 lat poznawała z ust Korwina. Fajnie. Zuch dziewczyna. Ale mam wrażenie, że służby wypuszczają coraz bardziej felerne projekty... Choć błyszczące jak diabli. Wszyscy kochają Miriam, bo chce zdelegalizować islam, bo tak się wzrusza losem syryjskich potencjalnych uchodźców, bo taka piękna i płynnie mówi, bo mówi, że jest patriotką i nawet pamięta o rocznicach smoleńskich. A do tego jeszcze córka pastora. Wreszcie coś się Polakom udało, tzn. Polce, żonie pana pastora, pani Steni, wyznawczyni kalwińskiego Kościoła Dobrego Pasterza, który założył jej mąż. Zobaczmy jak to z tym byciem bizneswoman. Sama Miriam jest dość skryta jeśli chodzi o jakiekolwiek szczegóły swoich biznesów. Kijowski też prowadził interesa informatyczne. Taka moda. ; ) . Michał Majewski, dziennikarz portalu Kulisy24 postanowił prześledzić – na ile to było możliwe – skrywane kulisy biznesów naszej Afrodyty.„W styczniu 2014, w odstępie trzech dni, Shaded zakłada dwie bliźniacze firmy. Productfinder i Emall.Dlaczego bliźniacze? Mają praktycznie ten sam zakres działalności: badanie rynku, organizacja targów, doradztwo z dziedziny informatyki (...)99 procent [udziałów] ma Miriam Shaded, a jeden procent zameldowana na warszawskim Mokotowie 23-latka. (...) Pół roku po powstaniu (...) obie firmy osiągają wielki sukces. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (Fundusze Europejskie) przyznaje im blisko 1,6 miliona złotych w ramach projektu „Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B. Program Operacyjny – Innowacyjna Gospodarka”. Emall - 803 110 złotych, Productfinder - 783 510 złotych. Na co? Krótki opis przedsięwzięć, w wypadku obu firm, jest dokładnie taki sam i brzmi: „Wnioskowany projekt jest nowatorskim rozwiązaniem z zakresu elektronicznych systemów teleinformatycznych o charakterze Business-to-Business B2B, usprawniającym transakcje biznesowe w układzie firma a powiązany z nią zespół relacji promocyjno-sprzedażowych. W ramach projektu powstanie zaawansowana platforma, zawierająca usługi elektronicznego przetwarzania danych i elektronicznego obiegu dokumentów w formule Software-as-a-Service”. Prezesem PARP była wtedy p. Bożena Lublińska-Kasprzak, ministrem rozwoju Elżbieta Bieńkowska. Drugi udziałowiec, koleżanka Miriam – nic nie wie o firmach, projektach i o stanie finansów. (...)W sądzie rejestrowym spółki Emall i Productfinder nie przedstawiły żadnych sprawozdań finansowych za 2014 rok.” Niestety, w tym miejscu p.Majewski kończy swoje prześledzenie kariery biznesowej naszej Calineczki. A dopiero od tego miejsca należałoby zacząć... Wiedząc już (a w zasadzie nie wiedząc) jak wyglądał biznes naszej Estery, ups, Miriam wsparty tak chojnie przez Elżbietę AleJaja AleJaja – wrócić możemy do przedsięwzięcia flagowego córki pastora, czyli syryjskich chrześcijan. Pomocny będzie nam przy tym artykuł p.Michała Majewskiego i Agnieszki Budzyńskiej. Nagle Miriam „zaistniała w prime time, czyli w wieczornych wiadomościach i na głównych stronach najważniejszych portali w polskim internecie. Dalej śnieżna kula potoczyła się sama. I doszło do tego, że Bronisław Komorowski i Andrzej Duda w prezydenckiej debacie odpowiadali na pytanie, czy są za tym, by do Polski sprowadzić „prześladowanych chrześcijan z Syrii”. „…
Mr. Dzidek
2018-02-12 22:29:03
0
Jak w końcu wymawia się jej nazwisko?? Szadet, Szedit, Szadit...
Mr. Dzidek
2018-02-12 22:29:03
0
11:49 Czwarta Rzesza Niemiecka już istnieje. Polecam posłuchać wykładu profesora Wolniewicza na ten temat. Ponadto jednym z twórców Unii Europejskiej był nazista. Człowiek Hitlera. Jeżeli nie podbiją Europy militarnie to zrobią to gospodarczo. Proste jak drut.
conte marian
2018-02-12 22:29:02
0
U nas celebrytki i celebryci popierają aborcję, w większości krajów "cywilizowanych" promuje się aborcję w kulturze, sztuce, mediach, itp. A tymczasem niektórzy twórcy potrafią pokazać przeciwny kierunek: https://www.youtube.com/watch?v=lk0GH0cdCRo Kiedy w Polsce taki teledysk do piosenki pop?
niki ldz
2018-02-12 22:29:02
0
Brawo Miriam. W końcu wyjaśniła katotalibom, dlaczego kobiety chcą aborcji na życzenie
Andrzej Gomola
2018-02-12 22:29:02
1
Miriam gratulacje, zgasiłaś Rolę przy tej aborcji.
Ket Sui
2018-02-12 22:29:02
20
Piękna i mądra ale to co mówi na temat aborcji... ręce opadają.
Amrod Amras
2018-02-12 22:29:02
1
Sliczna z checia bym sie z Miriam na kawe umowil:)
Joanna56ful
2018-02-12 22:29:02
9
Byłam w Tunezji i widziałam tych pajaców nadskakujących Europejkom,mogę powiedzieć jedno nie pociągają mnie tacy panowie.Dziwię się kobietom że decydują się na takie związki.
El Caudillo
2018-02-12 22:29:02
10
Z tą nerką to wyjebała jak łysy grzywką o kant kuli....
Paweł Błaszczyk
2018-02-12 22:29:02
13
ale ta pani bredzi
Damian lately`
2018-02-12 22:29:02
0
Polecam Książkę Gorzka Pomarańcza Szczególnie Kobietą
Łysy2
2018-02-12 22:29:02
0
Ale laska... :) ! I jak tu nie gustowac w brunetkach?!
Dorota Dax
2018-02-12 22:29:02
2
taaaa, kultura w stosunku do kobiet w wykonaniu Sklepowicza, no,..... wzorcowa telewizja....
Przemotrist1
2018-02-12 22:29:02
0
Kiedyś gdy jadałem kebaby (rok już nie miałem w ustach, a na mieście jem u mojej koleżanki Wietnamki), czasem widziałem jak Polki, które jak w obrazek patrzyły na Turków i smutno mi było, będąc świadkiem tego. Kiedyś natrafiłem na wywiad z Miriam i ona zobrazowała czemu tak jest, że po części są winni temu faceci z Polski, którzy mają wielkie wymagania, a taka przeciętna Polka widząc, że ktoś ją zaczepia, zagaduje, chce poznać, komplementuje-lecą na to, bo ktoś je podrywa, a tym bardziej szczupły, atrakcyjny facet, a potem cierpią będąc w takim chorym związku i tu też o tym wspomniała.
Ennziaczek
2018-02-12 22:29:02
0
chociaż mamy z ukraińcami zaszłości to oni się pięknie komponują do naszego społeczeństwa i są bardzo za polską racją stanu widziałem dużo blogów takich ukraińców ktuży identyfikują sie z nami a nie wiem jak nam będzie cały czas wypominać wołyń myśle że trzeba to wszystko najpierw rozliczyć a potem budować sensowne relacje bo te pokolenie to już następne które nic nie wie na ten temat myśle że ci któży teraz chlubią banderyzm za chwile wyginą a ci co tu przyjechali pokochają polskę taką jaka jest]
Van Żart
2018-02-12 22:29:02
11
Kobieta dramat. 10 minut i jestem zmęczony jej wypowiedziami.
Staś
2018-02-12 22:29:02
1
I bardzo dobrze, że są naiwne, niech te głupie naiwne jadą tam do swoich właścicieli a w Polsce zostaną te inteligentne. Naturalna selekcja ;)
Dawid Kot
2018-02-12 22:29:02
3
Aaaahahahah "jeśli mamy wymusić na kobietach to, że muszą urodzić w imię ochrony życia to w takim razie musimy iść dalej i również w imię ochrony życia nakazać mężczyznom oddawać nerkę jeśli jest taka potrzeba" :D Pani Miriam skoro mówi Pani o opadających rękach to może przemyślałaby Pani tą "tezę" jeszcze raz. W razie gdyby Pani jednak nie doszukała się żadnego błędu w swoim rozumowaniu to Pani pozwoli ja bardzo szybko wyjaśnię. Gdyż jeśli byśmy chcieli postawić znak równości pomiędzy chodzeniem 9 miesięcy w ciąży a oddaniem nerki W IMIĘ ochrony życia rzecz jasna to (chodź to już nawet brzmi głupio) jest to lekko ujmując "małe" niezrównoważenie w szkodliwości dla poświęcających się czyż nie? Jeśli jednak to jeszcze Pani nie przekonuje to może rozłóżmy to na czynniki pierwsze bo ja na przykład nie mogę zrozumieć jak można wpaść na tak poroniony pomysł. Czym jest ciąża? Chodzeniem 9 miesięcy i obżeraniem się do woli puszczeniem paru pawiów a po jakimś pół roku dźwiganiem swojego spaśonego ciała przez następne 3 miesiące aż do rozwiązania a i jeszcze nie zapomnijmy o hormonach czyli ryczenie i śmianie się bez szczególnego sensu. A po porodzie? Zmaganie się z efektami dowolnego obżerania się i może z depresją po porodową "bo jak ja wyglądam" A czym jest oddanie nerki POMIJAJĄC JUŻ FAKT że nerkę oddawać powinny jedynie osoby ZDROWE (no a wydaje mi się że jednak w Polsce czy w każdym innym kraju na świecie nie żyją tyko w 100% zdrowi mężczyźni) to jest jeszcze ryzyko związane z samym zabiegiem gdzie zdarzają się nawet przypadki, że dawca umiera ponad to do końca życia taki człowiek musi bardziej na siebie uważać oraz co z tego wynika może będzie musiał zmienić styl swojego życia (a może jakiś mężczyzna akurat lubił przesoloną zupę i jak mu żona taką zrobiła to nie był na nią zły... a po przymusowej operacji usunięcia nerki w imię ochrony życia już takiej zupy przesolonej jeść by nie mógł i możliwe że pokłóciłby się z tego powodu z żoną XDD) i chodzić na ewentualne konsultacje do lekarza. Ja nie wiem co z wami kobietami jest nie tak, ale na pewno nie jest tak jak Pani mówi, że wy kobiety jesteście BARDZO skomplikowane. Moim zdaniem większość z was jest żałośnie głupia w prawdzie nic mnie nie obchodzi żadna aborcja czy in vitro, bo nie zamierzam mieć dzieci i ten temat dla mnie jest straaasznie nudny, ale przychodzi mi na myśl jedno BARDZO STARE i PRAWDZIWE powiedzenie. Jaka jest kobieta po seksie? Niepotrzebna. Dziękuję za uwagę :D Serdecznie pozdrawiam Pana Role choć wyłączyłem ten wywiad? jakoś po 34 minucie
Ennziaczek
2018-02-12 22:29:02
0
jak się odnosisz do kurdów
Staś
2018-02-12 22:29:02
0
11:25 ale słodzisz ;P
Staś
2018-02-12 22:29:02
1
19:30 - dlatego właśnie lepiej mafii unikać.
dron
2018-02-12 22:29:02
4
Kobiety potrzebują miłości, czy to słabość?
Staś
2018-02-12 22:29:01
3
Taka kobieta, która dopuszcza do aborcji powinna zostać wysterylizowana, żeby nie mogła już nigdy mieć dzieci. Za głupotę powinna być kara i dostateczna zapłata za morderstwo. A najlepiej, żeby takiej kobiecie wycinać jajniki. Po 3 latach wyglądałaby jak staruszka, czego życzę wszystkim kobietom morderczyniom
Staś
2018-02-12 22:29:01
7
33:00 - to mogła DUPY NIE DAWAĆ! To się nazywa odpowiedzialność za czyny proszę Pani.
radekrogo
2018-02-12 22:29:01
0
Co do kontroli ruchu na granicy proste rozwiązanie : 2 przejścia, jedno dla posiadaczy paszportu z EU , drugie dla innych, nic prostszego.
Borys
2018-02-12 22:29:01
0
Czołem
Borys Mądrawski
2018-02-12 22:29:01
0
Unią Europejską rządzi przecież lewica.
Borys Mądrawski
2018-02-12 22:29:01
0
Widziałem Juncker'a na żywo. Mówił o ujednoliceniu podatków w Europie. Co gorsze, on w to wierzy.
Borys Mądrawski
2018-02-12 22:29:01
2
Muzełmanie wierzą w to co robią, mają lepiej sprecyzowane cele i tym się kierują, gdy my po prostu jesteśmy na równi pochyłej w dół. Dlatego kobiety dają się omamić. To nasza (mężczyzn) wina, a nie ich (Muzełmanów).
Urszula Kamińska
2018-02-12 22:29:01
0
aaa chuj w stare pizdzicho ile można słuchać tego pierdolenia. kłapanie warami a psie pomadki słuchają i jednym uchem wleci drugim zaraz wypierdoli.
Borys Mądrawski
2018-02-12 22:29:01
0
Islam jest w Polsce od stuleci i nie robił nam szkody. Gorzej że ten w wydaniu nachodzców, czy raczej agentów/najemników nie jest już tak fajny.
Borys Mądrawski
2018-02-12 22:29:01
0
Podobnie Kościół Katolicki nam może szkodzić i szkodzić będzie, póki nie zerwiemy smyczy z Watykanem. Rzym od zawsze nas gnębił i wymazał naszą historię do chrztu Polski.
Artur B
2018-02-12 22:29:01
1
Podziwiam odwagę Miriam. I tak, drodzy trole, Miriam ma poglądy... W odróżnieniu od większości z was .
gslaw11
2018-02-12 22:29:01
9
hmmm .... kobieta poświęca się, swoją urodę dla dziecka gdy zachodzi w ciążę?? czy uroda czy dziecko jest przeznaczeniem kobiety? Uroda jest wabikiem do znalezienia partnera do spłodzenia dziecka a nie celem życia ... jezeli kobitki tak myślą to niech ten świat się już skończy...
Zhidbx
2018-02-12 22:29:01
0
Bożu jaka ona jest piękna <3
Piotr Kruk
2018-02-12 22:29:01
8
Urodzenie dziecka,a oddanie nerki obcemu przez mezczyzne - to sie nie klei.Kobieta jest naturalnie przystosowana do dawania zycia swojemu dziecku,a nerki ma kazdy tylko dla siebie.
Robert Konik
2018-02-12 22:29:01
0
pozdrawiam inteligentną i piękną panią Miriam
crazyharkonnen
2018-02-12 22:29:01
1
Wspaniałe kombo arogantów! A równocześnie przychodzi tu Karoń...
GabrysiaMysiaPysia WAEIL
2018-02-12 22:29:01
5
Pani Miriam trochę chrzani o tej aborcji, zachodzenie w ciąże to biologia, natura, co ma oddanie nerki do ciąży;