Cenzura nie śpi!


Pamiętajcie aby subskrybować powiadomienia na wrealu24.tv. Tu nigdy nas nie zablokują.

Zamów ulotki wRealu24!

(Kliknij aby przeczytać więcej)

Jeśli odtwarzacz nie działa lub masz problemy z odtwarzaniem, wypróbuj Flow Player (kliknij).

Piękna i Bestia. Dostęp do broni? Wroński daje mocny ARGUMENT!

57553 wyświetleń
Udostępnij
Kolejny odcinek z serii "Piękna i Bestia". Ustawa o broni, dostęp do broni, obowiązujące prawo, a nowe, które zdaniem wielu już dawno powinno być wprowadzone. Powszechne czy zakazane? Zobacz również co takiego zrobił Piotr Wroński, że Magdalena Derucka poprzysięgła zemstę...
WREALU24.pl

www.wrealu24.pl

Zapraszamy na:

Facebook: https://www.facebook.com/TelewizjawRealu24/?fref=ts

Twitter: https://twitter.com/wrealu24_pl

Komentarze

tmike1919
2018-02-12 21:31:35
0
hahahah wygrałaś Magda na końcu :P
Dariusz Rysak
2018-02-12 21:31:35
0
Kto ma decydować? Sprzedawca. Ja bym nie sprzedał gnata osobie która wygląda podejrzanie...
Piotrek Piotrek
2018-02-12 21:31:35
0
Bóg stworzył człowieka a Samuel Colt stworzył ich równymi?
GdańskaWizja
2018-02-12 21:31:35
0
Ja to dokładnie wie. W trakcie służby zasadniczej jako celowniczy SWD musiałem celować do człowieka(chorążego minera) który groził zdetonowaniem bomby pod drzwiami żony. Na szczęście odpuścił po negocjacjach. Teraz za posiadanie hukowca tłumaczę po zatrzymaniu przez OPP.
ADAM
2018-02-12 21:31:35
0
Panie Piotrze w pełni popieram pana zdanie tylko jest jeden myk w Polsce kto ustanawia prawo? klan ,sitwa przybrana w piórka posłów senatorów/ faryzeuszy-biegły w mowie i piśmie/ prawników , a ta mafia prawnicza stanowi prawo dla własnych partykularnych interesów /prywatyzacja warszawska i nie tylko Kraków ,Poznań Łódż i szereg większych i mniejszych miast/, podobnie jest z pozwoleniem na broń jak tu wcześniej zaznaczono ta złodziejska banda po prostu boi się o własne łby o to by ktoś nerwowy nie wziął "sprawy w swoje rąki" i nie odstrzelił takiemu faryzeuszowi łba
Tomasz Sobczak
2018-02-12 21:31:35
0
jestem byłym wojskowym i kultura do broni zawsze w Polsce wolnej i niepodległej była wysoka to komuna zabiła w ludziach wolność
ja0boss
2018-02-12 21:31:35
0
Jaka mentalność o co chodzi jestem Polakiem nikogo nie zastrzeliłem. Byłem w wojsku dawno temu na kompani rządziła "Fala"jeden "dziadek" zaszedł mi za paznokcie tak głęboko, że pięć lat po wojsku gdybym go spotkał to zęby wybite, ale mając załadowany karabin nawet przez myśl mi nie pszeszło by wycelować a co dopiero go zastrzelić.
Gerwazy Gagucki
2018-02-12 21:31:35
0
Pani Magdaleno, jest Pani wartą grrzechu niewiastą w każdym wymiarze. Ale czemu Pani rozmawia z tym dupowłazem? Przecież ten facio ma hemoroidy na mózgu... Proszę o wybaczenie. jeśli kogoś uraziłem. (dziupla blotniaka)
without name STOP 447
2018-02-12 21:31:35
0
chce sie z nia ozenic..
1marswi
2018-02-12 21:31:35
0
może coś napiszę do zastanowienia: w czasie pokoju broń nie jest potrzebna, ale pomyślcie- wystarczy ,że wyłączą prąd na tydzień, dwa i zaczna się grabieże, napady , zabiją cię za puszkę kukurydzy. I CO WTEDY? Zadzwonisz na policję? Chyba zębami ze strachu.
maciej kowalski
2018-02-12 21:31:35
0
Oboje Państwo macie rację. Jednak wprowadziłbym badania psychiatryczne jako warunek konieczny! Bardzo mi się podobał stwierdzenie o konieczności zmiany mentalności społeczeństwa i prawników: sędziów i prokuratorów. Można wprowadzić przedmiot w szkole na wzór wychowania do życia w rodzinie np WYCHOWANIE DO OBRONY KONIECZNEJ. Pozdrawiam wszystkich
Sowizdrzal Swietokrzyski
2018-02-12 21:31:35
0
Piekna i Basta...
stewie zjonder
2018-02-12 21:31:34
0
kiedy nastepne odcinki
Gosia c
2018-02-12 21:31:34
0
Panie Piotrze gdzie kolejne programy....?
LONG PLAY RecordS 3City
2018-02-12 21:31:34
0
zdrowe podejscie!
zeed
2018-02-12 21:31:34
0
Co to znaczy zmiana mentalności prokuratury? ma być jasne prawo, wchodzisz do kogoś wywaźając drzwi mam prawo Cię odwalić.
Henry Luba
2018-02-12 21:31:34
0
Bardzo ciekawe prowadzenie programu. Dziekujemy za uswiadamianie. Pozdrowienia z zaoceanu.Tobie Piotr i Pieknej "Bestii".
AVE CEZAR
2018-02-12 21:31:34
0
W POLSCE NIE MA PRAWA DO BRONI . PRAWA, TEGO W KODEKSIE KARNYM.
Michał S
2018-02-12 21:31:34
0
Panie Wroński, ja jutro (tzn dziś) biorę i kupuję pana książkę. Bo się okazuje że to ja zawsze miałem rację i pan jest jedynym głosem rozsądku. A pan nie jest byle kim tylko byłym agentem służby kontrwywiadu wojskowego w stopniu pułkownika. Trafiłem na pana bo zawsze lubiłem służby i tam był Cezary Gmyz itd. Ale! dlaczego wy jako służba która ma nas ochraniać patyczkowaliście się kiedy spadł samolot w smoleńsku? Wy powinńście aresztować całą totalną opozycję bez wyjątku i pan jeszcze mówi w innym filmiku że pan nie miał komu powiedzieć że to zamach i się pan o drzwi obijał.
M Puk
2018-02-12 21:31:34
0
Bardzo ciekawe podejście i i nie będzie hejtu!
Plomba Yoyo
2018-02-12 21:31:34
0
prawo opiera sie na domniemaniach , i tu jest ogromna przestrzeń gdzie często pojawiają sie pieniądze a domniemania stają sie absurdalne
Kamil Buchaniec
2018-02-12 21:31:34
0
Raz w życiu strzelałem. Tylko 9mm i bez problemu. I celnie, tylko praktyki potrzeba na obycie się, aby być pewnym umiejętności i sprawnej obsługi.
michal890126
2018-02-12 21:31:34
0
Jest w Polsce dostęp do broni czarnoprowej. Każdy może sobie taki kupić rewolwer kapiszonowy czy karabin.
michal890126
2018-02-12 21:31:34
0
Wywłoke Bieńkowską (metrese tuska) do kryminału.
Piotr Boba
2018-02-12 21:31:34
0
zgadzam się
TheKruk1986
2018-02-12 21:31:34
0
Złote zasady broni: wyjmujesz- bądź gotowy użyć, używasz- bądź gotowy zabić... Wyjąłem, przeładowałem i błagałem wszystko by nie musieć strzelić...
RedWind
2018-02-12 21:31:34
0
1,3 na 100 a nie kilka sztuk
Mateusz O
2018-02-12 21:31:34
0
mnie na PO uczyli ile % energii wybuchu bomby atomowej przypada na impuls em , a o strzelaniu nikt nawet nie słyszał...
Lalala Wawawa
2018-02-12 21:31:34
0
Piekna i bestia??? gdzie macie piekna w tym programie bo widze szara myszke?..... a facet dosc przystojny a na pewno bardzo meski
AN - TY
2018-02-12 21:31:34
0
Imbecyl. Ma take samo myślenie jak większość kretynów co uważają, że Polacy to głupki i nie należy im dawać broni.
Aga
2018-02-12 21:31:34
0
Panie Piotrze pozdrawiam serdecznie z Teksasu! Tak jak Pan powiedział trzeba zmienić prawo a póżniej wprowadzić dostęp do broni. W Teksasie broń może kupić tylko posiadacz teksańskiego dowodu osobistego albo prawa jazdy. To tyczy się sklepów. Można kupić broń od innego użytkownika nie trzeba tego nigdzie zgłaszać ale większość zgłasza jaki nr. seryjny i kaliber nabyli na wszelki wypadek gdyby ktoś wcześniej popełnił przestępstwo ta bronia. Zawsze jak ktoś przyjeżdza do nas z Polski to się dziwi że mamy dziadowskie zamki w drzwiach i ogrodzenia nie ma.? Odpowiadamy że nie potrzebne nam dziesięć skobli itp zabezpieczenia bo jest broń w domu. Każdy człowiek wie w Teksasie, New Mexico albo w Arizonie że jak wejdzie nieproszony do czyjegoś domu lub posesję może dostać kulkę w łeb. Więc to już odstrasza bandziorów! Przypominam że jeżeli zastrzelę kogoś w domu lub z tyłu domu nie ma nawet żadnego dochodzenia. Broni ze soba nie noszę bo jakoś mi nieswojo ale w domu do obrony własnej, rodziny czy mienia osobistego użyję bez namysłu bez ostrzeżenia. Rodowici Teksańczycy broń maja zawsze przy sobie to wynika z ich wychowania i kultury z dziada, pradziada. My przyjezdni z innych krajów lub Stanów raczej broni przy sobie nie nosimy chociaż nie jeden z nas ma niejednokrotnie wspaniałe okazy w domu!? Na dzień dzisiejszy nikt nie wie dokładnie ile jest broni i amunicji w Stanach. Życzę wszystkim rodakom w kraju takiej swobody i wolności jaka ja mam tu w najwspanialszym Stanie Texas!?
juri2001
2018-02-12 21:31:34
0
pan zero proc racji wcale ludziom nie można ufać, kontrola i tyle
Waldemar Sobkowiak
2018-02-12 21:31:33
0
10:00 Święte Słowa - nicht so Einfach!!! Stara zasada - jeśli masz broń, musisz się liczyć z tym, że kiedyś ją wyciągniesz. Jak wyciągniesz, musisz się liczyć z tym, że będziesz musiał strzelić. Jak strzelisz, musisz się liczyć z tym, że zabijesz. Jednak uważam, że każdy powinien mieć prawo posiadania broni. Pewnie, że na początku paru głupków się wystrzela, ale broń jest prawem każdego człowieka. Poza tym apel do władz PiS-u - panowie, trzeba się liczyć z tym, że sprawy Polski mogą się skończyć na ulicy. I co wtedy? Przecież UBecja nas wystrzela jak kaczki - oni są uzbrojeni po zęby!! Pozdrawiam.
korona koronaa
2018-02-12 21:31:33
0
................dobry program......................
Raf Dz
2018-02-12 21:31:33
0
27:47 Pani Magdo, ja również uważam panią za atrakcyjną kobietę, a przede wszystkim inteligentną. Też "ruchałbym". Pozdrawiam.
Jaki Nikt
2018-02-12 21:31:33
0
gdyby bron była ogólnie dostępna to ten co jej chce użyć 2 razy sie zastanowi , bo może przeciwnik ma broń i wypali w samo obronie !
ela potocka
2018-02-12 21:31:33
0
Witam jest milicia Magda super.Wroński też.
Bestieboy xxx
2018-02-12 21:31:33
0
Wroński to 100% "człowiek sowiecki".Gość ma wyprany mózg. Po co tę chorą jednostkę zapraszacie do dyskusji?!
StaszkoPL
2018-02-12 21:31:33
0
A ja bym kochał:)
Joanna56ful
2018-02-12 21:31:33
0
Mam znajomego który ma broń (pozwolenie na nią też ) i kiedyś w rozmowie powiedział " mam nadzieję że nigdy jej nie będę musiał użyć"
gregores
2018-02-12 21:31:33
0
Bardzo ciekawa i konkretna rozmowa. W Polsce można posiadać bez zezwolenia broń tzw wiatrówkę kaliber 4,5 i broń czarnoprochową kaliber 44. Broń współczesną po kursie na strzelnicy i uzyskaniu promesy.
Paweł Wilkosz
2018-02-12 21:31:33
0
Fajny(?) duecik.Aż miło popatrzeć. Złotóweczką poratuję.
Daniel Krajewski
2018-02-12 21:31:33
0
W naszym społeczeństwie każdy kto dotknie broni palnej jest uznawany za przestępce. Wg władzy broń maja przestępcy, a jak ktoś nie jest przestępca to nie potrzebuje broni. Chcą żeby ludzie tak myśleli i im się udało. Nawet jak będzie swobodny dostęp do wszystkiego co dusza zapragnie nikt nic nie kupi bo każdy się tym brzydzi, skoro nawet strzelnice są powszechnie uznawane za coś w stylu miejsca do treningu jak zabijać...... Nie mówię tu o małym procencie społeczeństwa dla których strzelectwo jest rekreacją, a nie uosobieniem jakiegoś chorego komunistycznego przekonania.
Cyprian Orwid
2018-02-12 21:31:33
0
Jest to jedna z najciekawszych rozmów a ten temat . Bardzo polecam !
Miesiu
2018-02-12 21:31:33
1
24:52 - Piotrze! a nie Piotr - wołacz nie mianownik.
Piterro M
2018-02-12 21:31:33
0
Z tym tekstem pod adresem prowadzących to ktoś nieźle dowalił :D
Galzag100
2018-02-12 21:31:33
0
Przypomnę: broń czarnoprochowa jest w Polsce legalna bez zezwolenia. I korzysta z prawa do jej posiadania naprawdę wielu obywateli. I co, ile było strzelanin czy morderstw z użyciem takiego sprzętu? Podpowiem - nie było ani jednego takiego przypadku.
Jacek Sławecki
2018-02-12 21:31:33
1
Piękne nóżki
Anna Mad
2018-02-12 21:31:33
0
świetny duet, lubię Was
joytekb
2018-02-12 21:31:33
0
Bron powinna byc dostepna i kazdy powinien ja nosic na wierzchu jak szable kiedys.Nawet nazwa angielska weapon a Polska bron czyli do obrony
Walter Bazylewicz
2018-02-12 21:31:33
0
Trzy rzeczy na temat posiadania broni po pierwsze konstytucja amerykańska daje prawo każdemu posiadanie broni przede wszystkim w obronie przed własnym rządem po drugie każdym kto wyciągnie broni przeciwko komukolwiek zdaję sobie sprawę że ten ktoś też wyciągnie broń po trzecie Amerykanie żartobliwie mówią Bóg zkreował człowieka a pan Colt zrobił wszystkich równymi
Jacek Giewon
2018-02-12 21:31:33
0
Zaraz po zakończeniu II WŚ Władza ludowa rozbroiła społeczeństwo w obawie zamachów na nich. To upośledzenie pozostało do dziś, Rząd który jest uczciwy nie musi się obawiać uzbrojonego społeczeństwa!
Mateusz Zimowski
2018-02-12 21:31:33
0
policja sciga za takie przerobione wiatrowki jak za nielegalna bron palna na ostra amunicje. btw fakt ze samochodami mozna zabijac rownie skutecznie jak pistoletami a jakos nawet podczas najostrzejszych bójek drogowych (prawie) nikt drugiego kierowcy nie przejeżdża
kiniakinia1000
2018-02-12 21:31:33
0
W tym kraju suwerenem jest okupant.
Jan Kowalski
2018-02-12 21:31:33
0
Kobieta marzenie. Nie dość że mądra to piękna i na dodatek nie lewacza. No normalnie cud.
lord piap
2018-02-12 21:31:33
0
Mentalność prawna w Polsce jest nastawiona na gnębienie i prześladowanie uczciwego i normalnego człowieka a chronienie ,wybielanie i pomaganie bandytom Dopóki ta mentalność nie zostanie wykorzeniona to nic się nie zmieni Wylania się z tego jedno tylko pytanie kto?zapewni nam polakom ochronę i obronę przed jakimkolwiek atakiem skoro służby do tego powołane olewają nas i maja to w dupie ,a porucz tego są nieudolne do bólu nie mówiąc już o tym ze są antypolskie co widać przy każdej patriotycznej manifestacji
Sceptic
2018-02-12 21:31:33
0
Magda jest fajna... Mega ksztalty
RAFAŁ Wilk
2018-02-12 21:31:33
0
Uważam, iż w Polsce powinien być dobrowolny, powszechny. bezgraniczny i legalny dostęp nie tylko do broni palnej da takich samych zasadach jak dostęp np. do artykułów spożywczych , przemysłowych, rtvagd, itp. ale także dobrowolny, powszechny. bezgraniczny i legalny dostęp  do narkotyków, dopalaczy, i innych tego typu wynalazków.
Jan Kowalski
2018-02-12 21:31:33
0
“The only way to stop a bad guy with a gun is a good guy with a gun.”
rychu bmw
2018-02-12 21:31:33
0
Piotr- masz rację - . Mam kontakt z bronią od dzieciństwa( pomagałem robić naboje do dubeltówki mojemu dziadkowi!) a teraz strzelam regularnie na strzelnicy ( w Niemczech) z rewolwerów bo to mnie bawi 0,44, 0, 45 to są moje kalibry...Mentalnośc osoby mającej kontakt ciągły z bronią jest inna niż tych piewców wolnego do niej dostępu! 25 LAT TEMU MAŁE DZIECI W NIiEMCZECH - LAT 6- 9 , POSIADAŁY DOKŁaDANA WIEDZĘ JAK NALEŻY SIĘ BRONIĄ POSŁUGIWAĆ (WTEDY STRZELALIŚMY I ORGANIZOWALIŚMY NA TERENIE DOMU I PODWÓRKA STANOWISKO DO STRZELANIA Z WIATRÓWKI). Dzisiaj dorosły juz koleś ma szafę pełną broni myśliwskiej i sportowej ..nikomu się nic nie dzieje poza tym ,że Europa zwariowała i moi niemieccy kolesie zakopali kilka sztuk fajnej broni ..ze strachu przed UNIĄ A jeszcze 25 lat temu waliło sie z niej jak leci na podwórku mimo ,że zachowywaliśmy naprawde bezpieczne standardy tych zabaw. dzisiaj -koniec.. Sumując - zmiana prawa plus zmiana mentalności i szkolenia od urodzenia o specyfice broni - jej wartości ale i jej sile, Nic z tego nie będzie bo Europa nam na to nie pozwoli - siła uzbrojonego społeczeństwa!! to siła nieograniczona!!.nikt na to nie pójdzie!
Pawel W
2018-02-12 21:31:33
0
Ech! Dyskutować o broni, a nie zapoznać się z projektem ustawy Kukiz'15/ROMB :/ Stan obecny: Broń kat.A - niedostępna dla cywili Broń kat.B - wymagane pozwolenie na broń(egzamin teoretyczny z ustawy i rozporządzeń ministra, egzamin praktyczny z obsługi i strzelania, świadectwo niekaralności, zaświadczenie o ważnej przyczynie posiadania broni[towarzystwo strzeleckie, kolekcjonerskie, itp], zaświadczenie od lekarza i od psychologa) oraz promesa na zakup danej ilości sztuk i rodzajów broni - np.wnioskujesz o 10 sztuk karabinów, 10 sztuk pistoletów i 10 szt broni gładkolufowej - dostajesz promesę wg.widzimisię, najmniej po 1 sztuce). Broń centralnego jak i bocznego zapłonu, gładkolufowa jak i gwintowana. Broń kat.C - nie wymaga pozwolenia, wymaga tylko zarejestrowania (zaświadczenie o niekaralności, zaświadczenie od lekarza) - nie mogą odmówić rejestracji. W tej kategorii obecnie są tylko wiatrówki powyżej 17J Broń kat.D - nie wymaga pozwolenia, ani nawet rejestracji, czy przedstawienia świadectwa o niekaralności! Do tej kategorii zalicza się wszelką broń czarnoprochową rozdzielnego(!) ładowania, wyprodukowana przed 1885r lub jej funkcjonalne repliki. Taka broń jest z reguły dużo mocniejsza od broni pneumatycznej. Kukiz'15 proponuje między innymi, że pewne rodzaje broni będzie można nabywać tylko na rejestrację, a po kilku latach będzie rozszerzone na możliwość nabycia wszystkich rodzajów broni z kat.B, o ile właściciel przeszedł pozytywnie tę kilkuletnią próbę posiadania broni. Druga sprawa - egzaminy mają dotyczyć też prawa noszenia do obrony osobistej, a nie tylko kupienia i posiadania. W chwili obecnej uzyskanie pozwolenia do ochrony osobistej jest praktycznie nieosiągalne. Odpowiadać za rejestrację broni i wydawanie pozwoleń ma burmistrz/wojewoda, czy starosta, nie policja. To tak w skrócie. W obecnej ustawie jest tak wiele niejasności, że co prawnik, to inne zdanie. Mam nadzieję, że wiele nie namieszałem.
Piotr Kruk
2018-02-12 21:31:33
0
Panie Piotrze-kolejne wejscie z klasa.
Human Love
2018-02-12 21:31:33
0
Niechaj każdy choć raz chwyci broń i strzeli - to doświadczenie zmienia człowieka. Polecam każdemu :-)
paker_08
2018-02-12 21:31:33
0
Oj ładne nogi do podłogi :) Wiadomo że faceci wzrok zawsze skierują na odsłonięte nogi, ale puki co nie robił bym z tego dramatu jak taki wpis się pojawi, ale to że był wpis wyr....ł bym no to już cios po niżej pasa :)
paker_08
2018-02-12 21:31:33
0
Kurde jest kosa jest sierp tatowy zawsze się obronie :)
Damian
2018-02-12 21:31:33
0
To nie broń zabija - dziwne tłumaczenie. Broń powoduje, że zabicie jest znacznie prostsze i szybsze, niż wieszanie kogoś, walka z nożem, czy uduszenie rękoma. Następstwem wtłoczenia setek tysięcy szt. broni w wielomilionowe społeczeństwo jest zwiększenie ryzyka wypadków. Tu stajemy przed kwiestią pogodzenia interesów za i przeciw. Zwiększenie liczby dostępnych na głowę szt broni w Polsce + zwiększenie wysiłków na rzecz wyszkolenia z zakresu strzelnictwa, jest wystarczające jak dla mnie. Zatem - strzelnice tak, uzbrojenie kraju tak, wyszkolenie tak, ale nie wpompowanie broni do użytku prywatnego, przynajmniej na tak masową skalę, o której się mówi. Pistolety hukowe, pieprzowe, paralizatory, itp., to wystarczające środki do obrony.
Tomasz
2018-02-12 21:31:33
0
Ten koleś udaje, że nie wie o co chodzi w nowej ustawie czy tylko jelenia zgrywa ? Chodzi o zniesienie uznaniowości. Po pierwsze to czy jest Pan zdrowy psychicznie to nie jest takie pewne bo lewak psychiatra może coś znaleźć tylko dlatego, że mu się nie podoba, że ktoś chce mieć broń to po pierwsze.(Parę numerów z więzieniem ludzi latami przez psychiatrów w Polsce już było). Papier wszystko przyjmie. Po drugie nawet optymistycznie zakładając, że jest Pan zdrowy psychicznie wcale nie oznacza, że Pan tą broń dostanie bo na końcu decyduje wyrocznia w postaci komendanta który może powiedzieć Nie bo Nie. I tak to teraz wygląda. Pan twierdzi, że jak Pan spełnia kryteria to Pan broń dostanie co jest nieprawdą, kłamstwem i właśnie o to w tej ustawie chodzi żeby z uznaniowością skończyć. Nie może być miejsca w państwie które chce uchodzić za cywilizowane na uznaniowość. Muszą być jasne kryteria jak chce tego Kukiz. Uznaniowość jest korupcjogenna sama w sobie generuje zachowania korupcyjne.
bochen bochen
2018-02-12 21:31:33
1
Z dłuższymi włosami Panu znacznie lepiej!!
bochen bochen
2018-02-12 21:31:33
1
Kapitan Bomba by powiedział : Jeb jeb jeb z karabinka!!
Das Boot
2018-02-12 21:31:33
1
Podstawowej kultury obycia z bronia .... mozna nauczyc sie nawet obslugujac plastikowy pistolet na plastikowe kulki .... a potem zaadoptowac te zachowania juz do autentycznej  broni palnej !!!!  Posiadanie osobistej broni palnej, nie powinno byc traktowane jako przywilej dla polskiego obywatela, ale jako prawo do jej posiadania.  Prawo to .... mogloby byc przez panstwo odebrane w szczegolnych przypadkach.  A wiecej strzelnic, wiecej Polakow ich uzywajacych .... nigdy nie zaszkodzi, a moze tylko pomoc w dalszej perspektywie !!!!  Pozdrawiam serdecznie pani Magdzie, oraz wlaczam pilotem moja betoniarkie w Pruszkowie :o))
andrzej kita
2018-02-12 21:31:33
0
pani Magdo jesli moge prosic o kontakt to bylbym wdzieczny
Jerzy Kosiński
2018-02-12 21:31:33
0
nie mozna rozdac ludziom broni bez wprowadzenia kary smierci
kuba warrock
2017-02-12 21:31:40
26
Dawać więcej odc z tej serii, Pozdrawiam :D
DOMINIK NOWAK
2017-02-12 21:31:40
2
WYGLĄDACIE JAK DWA ZIEMNIAKI NA PÓŁCE W WARZYWNIAKU
alleksa12345
2017-02-12 21:31:40
17
Popieram, Panie Piotrze.
betterde4dthenred
2017-02-12 21:31:40
2
Poza małymi wycinkami kompletnie ośmieszyliście temat. Zaproście kogoś z ROMB i dostaniecie wszystko jak na tacy w temacie, jak jest teraz, i jakie proponowane są zmiany, merytorycznie i bez gadania o tym jak jest w USA.
Bogusław Ciok
2017-02-12 21:31:40
23
od wielu lat powtarzam: powszechny dostęp do broni osobistej na potrzeby obrony osobistej i domu, Zaś na potrzeby obrony ojczyzny odpowiednia giwera i 400 pestek do przechowywania w domu dla każdego dorosłego Polaka. Wzorem innych krajów z obowiązku posiadanie zwolnieni byliby ci którzy udowodnią własna niemożność.
YAZZ
2017-02-12 21:31:40
37
Szwajcaria ma temat ogarnięty ,żeby nie wspomnieć o Izraelu.
Grzegorz Matczak
2017-02-12 21:31:40
35
Wolność i Odpowiedzalność Nie ważne cz ub czy sb ważne że wypowiada się z sensem w tej konkretnej sprawię i tyle..
Hub Kry
2017-02-12 21:31:40
0
cyckonosz od starszej siostry pożyczony?
YAZZ
2017-02-12 21:31:40
1
+w Realu24 Proponuję zamienić wstawkę Black Sabbath "Paranoid" na "Breadfan" Budgie,lepiej brzmi.Pozdrawiam!
Tomasz Chraniuk
2017-02-12 21:31:40
2
Ta dyskusja poddała mi pomysł odnośnie nauczenia społeczeństwa kultury obchodzenia się z bronią. Państwowe strzelnice. Otworzenie na kilka lat PRZED wprowadzeniem powszechnego dostępu do broni strzelnic państwowych, połączone z propagowaniem kultury obchodzenia się z bronią. Darmowe weekendy, itd. Otworzenie zwykłemu Kowalskiemu dostępu do broni, oswojenie ludzi, nauczenie co i jak. I dopiero po kilku latach bardzo intensywnej pracy w taki sposób, można zmienić prawo i pozwolić ludziom kupować broń. Chociaż przypuszczam, że to moje "parę lat" jest i tak zbyt małym okresem... Oraz oczywiście koszty stworzenia tego typu inicjatywy. Budżet i tak leży i robi pod siebie.
Rozliczyć Zdrajców
2017-02-12 21:31:40
8
Żeby zabić wystarczy zaostrzony kij , nie trzeba nic więcej . Zetnijcie wszystkie drzewa i krzaki w Polsce. Bardziej od broni powinni bać się chemikali.
solo1979
2017-02-12 21:31:40
31
"Jak broń zabija to długopisy robią błędy" -jak to ktoś powiedział
astrybutor
2017-02-12 21:31:40
5
Jestem za, Udostępniam, Pozdrawiam :)
Rozliczyć Zdrajców
2017-02-12 21:31:39
24
Żeby kupić auto nie potrzeba pokazać prawa jazdy. Ten pan ma rację do posiadania broni nie powinno być żadnych pozwoleń.
cortezza de Aguirre
2017-02-12 21:31:39
69
"Złego faceta z bronią może zatrzymać tylko dobry facet z bronią", jak mawiają Teksańczycy.
†Melkor Szatanik
2017-02-12 21:31:39
18
Bo socjaliści pokroju PiSdowia są anty wolnościowi
Pol Lechicki
2017-02-12 21:31:39
110
Nie rozumiem na jakiej podstawie w tzw suwerennym państwie, suweren ma ODEBRANE prawo posiadania broni? Tylko okupanci zakazują posiadania broni okupowanym! Na tym bezprawiu korzysta tylko okupant, przestępcy oraz policja, ale traci suweren! Polska jest okupowana przez sitwy Żydokomunistyczne, lobbystów oraz wrogie agentury. Odebrano nam prawo do obrony swojej rodziny, siebie, bliskich, ofiary oraz mienia, tak aby można było bezkarnie ludzi kroić i czekać na miłosierdzie ex milicji i postkomunistycznego aparatu "władzy". Na terenie RP mają pozowlenie na broń agenci Mossadu, CIA itp! Do tego sitwy usankcjonowały możliwość jej użycia przeciwko suwerenowi! Dodatkowo sitwy pozwoliły na stacjonowanie uzbrojonych Janlesów, których głównym źródłem dochodu jest sianie wojen, terroru, mordów politycznych, zamachów oraz torturowanie, mordowanie i przetrzymywanie bez prawnie każdego! Przywilej posiadania broni można stracić w wyroku sądu lub z powodu choroby... Kto powinien mieć przywilej posiadania broni na terenie RP? 1.Suweren, który jest obywatelem z miejscem ZAMELDOWANIA oraz ZAMIESZKANIA na terenie RP. 2. Tylko suweren posiadający jedno (Polskie) obywatelstwo, mający nieskalaną opienie ( pijacy, awanturnicy, posłowie - przynajmniej większość współczesnych NIE!). 3. Koniecznie broń Polskiej produkcji, gdyż musimy mieć jakościową własną produkcje. Broń zagraniczna tylko w strzelnicach i klubach.
Pol Lechicki
2017-02-12 21:31:39
10
Nie rozumiem na jakiej podstawie w tzw suwerennym państwie, suweren ma ODEBRANE prawo posiadania broni? Tylko okupanci zakazują posiadania broni okupowanym! Na tym bezprawiu korzysta tylko okupant, przestępcy oraz policja, ale traci Suweren! Polska jest okupowana przez sitwy Żydokomunistyczne, lobbystów oraz wrogie agentury. Odebrano nam prawo do obrony swojej rodziny, siebie, bliskich, ofiary oraz mienia, tak aby można było bezkarnie ludzi kroić i czekać na miłosierdzie ex milicji i postkomunistycznego aparatu "władzy". Na terenie RP mają pozowlenie na broń agenci Mossadu, CIA itp! Do tego sitwy usankcjonowały możliwość jej użycia przeciwko suwerenowi! Dodatkowo sitwy pozwoliły na stacjonowanie uzbrojonych Jankesów, których głównym źródłem dochodu jest sianie wojen, terroru, mordów politycznych, zamachów oraz torturowanie, mordowanie i przetrzymywanie bezprawnie każdego! Przywilej posiadania broni można stracić...z wyroku sądu lub z powodu choroby... Kto powinien mieć przywilej posiadania broni na terenie RP? 1.KAŻDY Suweren, który jest obywatelem z miejscem ZAMELDOWANIA oraz ZAMIESZKANIA na terenie RP. 2. Tylko suweren posiadający jedno jedyne (Polskie) obywatelstwo, mający nieskalaną opienie ( pijacy, awanturnicy, posłowie - przynajmniej większość współczesnych NIE!). 3. Koniecznie broń Polskiej produkcji, gdyż musimy mieć jakościową własną produkcje. Broń zagraniczna tylko w strzelnicach i klubach.
mossberg
2017-02-12 21:31:39
0
Magda, czy Ty masz na wyposażeniu inną garderobę, tzn bluzkę? Ciągle widzę Cię w jednej i tej samej ;)
Crow 83
2017-02-12 21:31:39
3
Dobry program sensowne omówienie tematu przepaść jeżeli chodzi o inne programy w tv
Wojciech Adamik
2017-02-12 21:31:39
0
Te ekspert spróbuj tak samo szybko i na takim dystansie zadać tą wiatrówką takie obrażenia jak nawet zwykłym Sig Sauer P 320
Marcin Majchrzak
2017-02-12 21:31:39
2
Bardzo ładna ta nowa fryzura,no i te nogi ;-)
Zimny Drań
2017-02-12 21:31:39
3
Szanowna pani. Czasy są takie, że określenie, które pani zacytowała jest po prostu komplementem i proszę go tak odbierać. Oznacza to nie mniej, ni więcej jak tylko to, że jest pani pociągająca i atrakcyjna. Inna sprawa, to jest to, że występując w internecie NIE WOLNO zwracać uwagi na komentarze i się nimi przejmować. Ludziom wydaje się, że są anonimowi i anonimowo moga napisać wszystko. Komentujący nie ma poczucia, że po drugiej stronie jest człowiek, który może się jego komentarzem przejąć. Ja natomiast zakładam zawsze, że czytająca komentarze na swój temat osoba, ma świadomość, że to tylko internetowe komentarze i się nimi nie przejmuje. Może to błędne założenie, ale jeżeli na przykład nie podoba mi się to co pani mówi i w ramach złośliwości napiszę, że jest pani gruba i brzydka, a pani później się tym zmartwi i weźmie to do siebie, to będzie to pani wina, a nie moja. Ja nie robię nic złego, tylko pani popełnia błąd, przejmując się komentarzami w internecie. Nawet sam piszący tak czasem nie uważa, tylko pisze co mu się uda. Nieraz nawet w pijanym widzie i jutro nie pamięta co napisał. Pozdrawiam i życze wszystkiego dobrego. P.S. Ja też bym r...ał :)
Magdalena Derucka
2017-02-12 21:31:39
0
Wasze komentarze są genialne :) Czy są jakieś tematy które według was powinniśmy poruszyć w następnym odcinku?
ederlezi123
2017-02-12 21:31:39
4
Pani prowadząca jest niesamowita, jest bardzo dobrze merytorycznie przygotowana, zadaje ciekawe pytania i jest tam jeszcze parę rzeczy, które bardzo doceniam jako mężczyzna, a o których pisać nie będę, bo to nie w temacie broni ;) Jeśli chodzi o moje uwagi, to mam je do p. Piotra. Odniosłem wrażenie, że momentami nie do końca wie o czym mówi. Może wie, ale się przy okazji myli. Ma bardzo dużo racji w tym, że dostęp powszechny być powinien, że pozwoleń być nie powinno, że w Europie to się pewnie nigdy nie uda, żeby był powszechny dostęp itd, ale w moim odczuciu p. Piotr nie przyjmuje do wiadomości tego, że w świadomości Polaków broń jest tak zła, że chyba jedyną metodą na zmianę podejścia Polaków jest zmiana małymi krokami. Ta ustawa ROMB, sygnowana przez Kukiz 15 to właśnie mały krok ku normalności. To po pierwsze. Po drugie - ja mam pozwolenie na broń i to nie jest tak, że wystarczy iść na strzelnicę parę razy i coś tam komendantowi pokazać. To jest zbytnie uproszczenie problemu. Jedną z dróg jest zapisanie się do klubu, zrobienie patentu, zrobienie licencji, udział w zawodach, przejście przez badania i dopiero po wielu miesiącach zbierania dokumentów się idzie do komendanta w WPA i mu się przestawia to wszystko. W między czasie jest wywiad środowiskowy w miejscu zamieszkania. Otóż - kończąc - wyeliminowanie Policji w aspekcie wydawania pozwoleń to byłby bardzo duży krok na przód. I właśnie choćby dla tego jednego kroku popieram tą nową ustawę. Natomiast duże uznanie dla p. Piotra za to że powiedział coś, o czym praktycznie nikt nie mówi, większość pseudo strzelców, którzy chcieliby pozwolenie na broń motywując do samoobroną - większość z nich nie zdaje sobie sprawy z wielkiej odpowiedzialności psychicznej. Dodatkowo mój niedosyt - nie poruszono zbyt głęboko tematu strzelania rekreacyjnego - rzutki ze strzelby na przykład. Za mało poruszono temat "Broń głównie do rekreacji"
Jerzy Jarski
2017-02-12 21:31:39
11
Młotek nawet widelec powinien być zakazany przez debili.Zabija człowiek ! bez względu na sposób.
Settinor
2017-02-12 21:31:39
0
Zabójcza końcówka haha :D a teraz leniwie czekam na następny odcinek :)
Wojciech Adamik
2017-02-12 21:31:39
1
Pan ekspert jest widzę zablokowany, najpierw niech Pan dobrze poczyta projekt K'15 a niech potem się wypowiada.