Cenzura nie śpi!


Pamiętajcie aby subskrybować powiadomienia na wrealu24.tv. Tu nigdy nas nie zablokują.

Zamów ulotki wRealu24!

(Kliknij aby przeczytać więcej)

Jeśli odtwarzacz nie działa lub masz problemy z odtwarzaniem, wypróbuj Flow Player (kliknij).

Polak mieszkający w USA o atakach na chrześcijan i Donalda Trumpa, lewicy i jej degeneracji!

21540 wyświetleń
Udostępnij
Wspomóż nas wpłacając dobrowolną kwotę: nr konta (PKO BP): 81 1020 4900 0000 8502 3142 0193 tytułem: Darowizna na Telewizję wRealu24

Darowizna PayPal
https://goo.gl/DxujZR
www.wrealu24.pl

Zapraszamy na:

Facebook: https://www.facebook.com/TelewizjawRealu24/?fref=ts

Twitter: https://twitter.com/wrealu24_pl

Komentarze

FELICITY929
2019-12-12 19:48:12
0
Super rozmowa!
Adami
2018-02-12 19:48:15
49
Bardzo dziekuje za interesujaca pogadanke! ???
Kate Ha
2018-02-12 19:48:15
96
Bardzo sympatyczny korespondent ,ma poukładane w głowie .Pozdrawiam .
DJR
2018-02-12 19:48:15
70
Dzieki za mile slowa i do uslyszenia nastepnym razem.
Galaxy Stern
2018-02-12 19:48:15
84
Super Korenspondent - pozdrawiam z Lewackich niemiec.
Monique La Pacifique
2018-02-12 19:48:15
45
Dobry wywiad.
Grzegorz Baczyński
2018-02-12 19:48:15
16
Darek poruszył bardzo ważny jak nie najważniejszy globalny problem. Został przez Pana Rolę odruchowo zmarginalizowany, a szkoda. Mowa o sztucznej inteligencji. To moim zdaniem największe zagrożenie dla ludzi. Powinniśmy jak najszybciej, ustanowić globalnie, przepisy, normy, prawo w tym zakresie. Ale czy to możliwe? Wątpię. A więc, czy zagłada jest nieunikniona? Darku, proszę o tym szerzej następnym razem. Pozdrawiam
Ania BilBru
2018-02-12 19:48:15
39
Bardzo ciekawe wystąpienie i na poziomie. Oby jak najwiecej takich korespondentów. Dziękuję i pozdrawiam??
Bogumiła Miła
2018-02-12 19:48:15
27
Jeden z lepszych korespondentów! Pozdrawiam ?
Kami
2018-02-12 19:48:15
24
BARDZO fajna rozmowa! Czekamy na wiecej! Apropos strzelaniny w LV to na bank" inside job" i ja osobiscie stawiam na to ze powodem jest chec Demokratow na rozbrojenie spoleczenstwa. Kolejny raz zostali poswieceni niewinni ludzie. Pozdrowienia z CHICAGO
Seba dombas
2018-02-12 19:48:15
29
Darek jest dobrym korespondentem. Bardzo zrozumiale tłumaczy. Pozdrawiam Darka i w Realu
gmihow22
2018-02-12 19:48:15
23
Bardzo ciekawy przekaz informacji. Proszę o częstsze info wizyty p.Darka wRealu24.pl .
tolekbanan102
2018-02-12 19:48:15
19
Chcialbym tylko nadmienic , ze w tym kraju , a mowie tu o USA , gdzie mieszkam od lat 27 nie ma mediow prawicowych , ogolnie dostepnych , wiec komunistyczna propaganda ma sie dobrze i przy braku wlasnego zainteresowania tym co naprawde sie dzieje , lewicowa propaganda zbiera zniwo "przekrecajac " mozgi Amerykanow w strone "poprawnosci politycznej". Pozdrawiam Marcina i Pana Darka.Szcunek.
tolekbanan102
2018-02-12 19:48:15
6
mialo byc oczywiscie SZACUNEK>
Witek Nowicki
2018-02-12 19:48:14
5
Darek nosi koszule w kratę #
Jan Toronto
2018-02-12 19:48:14
6
Alex Jones (Infowar) ma zone zydowke, dosc czesto pokazuje reka trzy szostki, skrupulatnie omija temat zydow-syjonistow I nigdy nie wspominal o lichwiarskim procederze zydowskim... A wiec mowi o tym, co juz ktos wczesniej oznajmil jak np: David Duke. ============================== jasiek z Toronto http://polskawalczaca.com P.S. Donald Trump jest zalezny w sposob calowicie od Kongresu a Kongres jest calkowicie zalezny od banksterow...
Ella Maliszewska
2018-02-12 19:48:14
8
Pozdrawiam z Holandii...fajnie korespondenta posluchac !!
Donna Lavelle
2018-02-12 19:48:14
23
Bardzo fajny wywiad. Czekam na nastepny!
Tomasz Woloszyn
2018-02-12 19:48:14
20
Dobry wywiad. Ten czlowiek wie co mowi. Ja mieszkam w Phoenix i moge powiedziec, ze wszystko co ten czlowiek mowi to prawda. Jest tez prawda, ze nagonka na Trupa jest w pelnej ofensywie. Narazie sprowada sie to dehumanizacji obecnego prezydenta. Co moze sie stac to nikt do konca nie wie.
Jan Toronto
2018-02-12 19:48:14
3
Nie ma "lewicowych" ideologii, ani tymbardziej "prawicowych"... Jesli juz. Konkretne ideologie maja swoje zrodla a tym samym autorow... ====================== jasiek z Toronto http://polskawalczaca.com
Gosha
2018-02-12 19:48:14
9
Natalia i Darek najlepsi korespondenci kciuk w górę :)
Andretti
2018-02-12 19:48:14
4
Polscy zydzi w USA blokuja prawde o Polsce ,dzieki takim zdrajcom jak fircyk Radek ,kto rozumie o czym pisze ten wie co mam na mysli .
Andretti
2018-02-12 19:48:14
3
POziom napiecia tworza odsuneci od koryta POstkomunisci , kwik slychac az w USA .
Kama5
2018-02-12 19:48:14
9
Swietne!
les G
2018-02-12 19:48:14
4
JESTEM W POŁOWIE ALE JUŻ JESTEM ZACHWYCONY DIALOGIEM DARKA Z USA Z MARCINEM. MAM W PLANIE BYĆ TAKŻE KORESPONDENTEM Z TORONTO CZY MISSISSAUGA ALE NIE JESTEM JESZCZE TUTAJ W KANADZIE DO TEGO GOTOWY GDYŻ TRAKTUJĘ TO BARDZO POWAŻNIE. W CZERWCU 2018 PRZYLATUJĘ DO POLSKI WIĘC MUSZĘ SPOTKAĆ SIĘ Z P.MARCINEM LUB Z P.ROMANEM,BO BĘDĘ 50 KM OD NIEGO. SERDECZNIE POZDRAWIAM Z KANADY-reg.wsp.Leszek L.
Teresa Thompson
2018-02-12 19:48:14
4
Super!
Emil P Alvord
2018-02-12 19:48:14
1
Jako niezalezna TV mysle ze powinniscie zrezygnowac z kilku standardowych obramowan. Studio wyglada jak pierwsze scenogramy po komunie. Mapa swiata, kula ziemska, i ..... jakas dziwna flaga , ktora nawiazuja albo do Tailandii, albo do rosjii bez bialego na gorze... pomyslcie nad zmianami, bo to wszystko juz bylo , i nadal istnieje w TVP... niech wasi spece od scenografii sie wysila.. mapa samej Polski byla by bardziej na miejscu, bo Europa i swiat juz dawno sie wysunely poza wszelkie standardy przyzwoitosci. Poza tym tlo zbyt ciemne.. rozjasnicie troche prosze, bo to nie pogrzeb. Polska bedzie trwac jeszcze dluuuugo potym, jak europa sie pograzy. Rozweselcie studio, bo mamy z czego byc DUMNI. Pozdrawiam. POLAK. :)
Ziut Bryk
2018-02-12 19:48:14
4
Jak dla mnie ten gość nie wygląda na przeciętnego Kowalskiego, który wyemigrował do Stanów...
Kielbasa
2018-02-12 19:48:14
1
ciekaw jestem jak będzie wyglądał świat gdy się skończą ostatnie złoża ropy. Jak myślicie, USA będzie się tłuc z Chinami o ostatnią kroplę ropy? Świat bez samolotów i samochodów czeka nas za dekadę czy dwie dekady?
Emil P Alvord
2018-02-12 19:48:14
1
to nie youtube tnie.... skype ma to do siebie ze po dluzszym polaczeniu sie wiesza i polaczenie traci na jakosci... tak jest zawsze, nawet w prywatnych rozmowach. rozmawiam czesto i mam to samo co widac na filmach. I nie wazne czy masz fibre , czy zwykle lacze... tak juz bywa ze Skype... :). pozdrawiam.
Anna BOCHENEK
2018-02-12 19:48:14
0
Czy wciąż poszukujecie korespondentów ?
Dorota Kwaśny
2018-02-12 19:48:14
5
Dobrze mówi Pan Korespondent, zna się na różnych tematach, dzięki!
zbigniew benkowski
2018-02-12 19:48:14
0
Słynny żydowski myśliciel, rabin krakowski Mojżesz Isserless pisał : „Jeśliby Bóg nie dał nam tego kraju (tj.Polski) jako schronienia los Żydów byłby nie do zniesienia”.
robuchh75
2018-02-12 19:48:14
2
Świetny reporter. To zadaje kłam tym wszystkim lewakom co wmawiają od trzydziestu lat w mediach że Polacy sa kimś gorszym, wszystko dlatego bo nas znają i z tego powodu się boją. Boją się naszej pracowitości , zaradności i to że nie damy sobie pluć w twarz. Pozdrawiam .
Rafał Żol
2018-02-12 19:48:13
3
Myślałem ,że świat jest w miarę poukładany ale widzę i  słyszę ,że to idzie w bardzo złą stronę. Jak upadnie ostatni bastion demokracji czyli USA to będzie koniec takiego świata jaki znamy.
Jakub Kudrycki
2018-02-12 19:48:13
0
kiedy wywiad z Jaydą Fransen?
Sara Kozłowska
2018-02-12 19:48:13
7
Pan Darek mówi jasno i przejrzyście, spora wiedza, dziękuję. Niech Bóg broni USA.
Agnieszka M
2018-02-12 19:48:13
3
Bardzo ciekawy wywiad.
alina dorzak
2018-02-12 19:48:13
3
Ciekawa relacja; Pan Darek dobrze zorientowany;oby do zobaczenia ponownie
Walkowska Design
2018-02-12 19:48:13
1
UPADEK KANADY swietne vlogi kanadyjskiego farmera - polecam! https://youtu.be/CLA5mlqVY-4
Anulaka
2018-02-12 19:48:13
10
Świetny komentator, trzeźwy facet, realistyczne spojrzenie na politykę.Gratulacje i pozdrowienia dla pana Darka :)
chris33661
2018-02-12 19:48:13
4
Zyjemy w ciekawych czasach.Dzieki nowoczesnej technologii,mozemy sie komunikowac niezaleznie od wielkich tego swiata,w tym,mozeny tez przekazywac prawde o swiecie,niezaleznie od opanowanych przez lewizne mediow glownego scieku.
Bibliotekarz Patrioty
2018-02-12 19:48:13
3
Super korespondent. Zgadzam się odnośnie wpływu Internetu na przebieg wyborów co potwierdza też prof. Zybertowicz http://www.rp.pl/Plus-Minus/311249943-Prof-Andrzej-Zybertowicz-tlumaczy-jak-internet-niszczy-liberalna-demokracje.html#ap-1 Na temat wolności w Internecie to myślę że będzie trwała do czasu uzyskania przez globalistów kontroli nad takimi technologiami jak TOR itp, które umożliwiają wolnościowcom na ucieczkę w podziemie internetowe.
GrażynaElisabeth
2018-02-12 19:48:13
4
Polecam Panu kanał idzpodprad tv (idź pod prąd tv) chociażby dlatego, że nosi Pan koszulę w kratę. Od kilku dni nosimy kraciaste koszule a dlaczego? to dowie się Pan właśnie tam. Pozdrawiam!
artflair
2018-02-12 19:48:13
0
Potzebujecie moze korespondenta z Portugalii?
WSI24
2018-02-12 19:48:13
3
Wspomniana portal infowars i Alex Jones - to również żydowska dezinformacja.
mimoza
2018-02-12 19:48:13
3
DZIEKUJE PANIE DARKU SUPER BYLO PANA SLUCHAC,POZDRAWIAM
55rhplus
2018-02-12 19:48:13
3
Biedny Karoń chyba do śmierci będzie tłumaczył Roli o co chodzi z marksizmem. Z tytułu wynika, że kiedyś lewica była mniej zdegenerowana a może nawet święta.
Maria
2018-02-12 19:48:13
2
Dobrze bylo?
Joe Biernacki
2018-02-12 19:48:13
1
Koszulka w kratki.
Ula J
2018-02-12 19:48:13
3
Świetny korespondent. Do usłyszenia.
Łysy2
2018-02-12 19:48:13
1
Alex Jones jest nieco popierdolony... a pozatym wchodzi do dupy Putina. Ja bym byl baaaardzo ostrozny w uwielbieniu dla tego zawodnika.
Luca Brasi
2018-02-12 19:48:13
1
Dobry gość chcemy więcej !!
Krystian Lewicki
2018-02-12 19:48:13
0
kds
Róża Fiołek
2018-02-12 19:48:12
0
Bardzo fajny korespondent, przychylam się do opinii reszty rodaków ;) Pozdrawiam z prawicowej (dzięki Bogu) Austrii.
cassidy028
2018-02-12 19:48:12
0
Super Darek! Ogromna wiedza
archonix0
2018-02-12 19:48:12
0
Dobrze się słucha korespondenta s USA.
misiak
2018-02-12 19:48:12
0
Bo my mamy taki mądry rząd ze internetu nie ocenzurowali tak jak w innych krajach UE. Przypomnę była manifestacja jak PO rządzili bo chcieli nam zabrać wolność słowa itp w internecie. Nie dajmy się Niemcom i Francji bo to oni chcą nas zniszczyć od środka. Pozdr
chris33661
2018-02-12 19:48:12
5
Kolego z USA,feminizm NIE JEST pozytywnym zjawiskiem.Widocznie nie wiesz co to jest,nie znasz ich prawdziwych pogladow,ktore feministki zreszta ukrywaja !!! Na zewnatrz to co slyszymy,to gloszona wersja light,dla publiki.TO JEST ZJAWISKO rasistowskie,WYMIERZONE PRZECIW mezczyznom,przeciw dzieciom i przeciw rodzinie.Przeciw Kosciolowi,szczegolnie katolickiemu,przeciw temu wszystkiemu,co sie kojarzy z naszymi korzeniami,z podstawami istnienia naszej chrzescijanskiej cywilizacji.KAZDA feministka,to dzialaczka komunistyczna i to wieloletnia.Jak zatem to moze byc"pozytywne zjawisko"???
Katolik Tradycji
2018-02-12 19:48:12
1
Jeśli Polak w USA używa terminu 'jestem chrześcijaninem' może to znaczyć, że jest już heretyckim ewangelikiem. Zgadłem?
Natan Sypień
2018-02-12 19:48:12
2
Pozdro dla Darka
Wanda Dworska
2018-02-12 19:48:12
1
Pozdrowienia z Kanady! Tutaj lewica, tak jak prawie wszedzie, tez szaleje. Juz niedlugo bedzie tu tak, jak w dzisiejszej Wenezueli. Pan Trudeau napewno nam to zapewni. Malo ktory Kanadyjczyk zdaje sobie sprawe, na co sie zanosi. Sa jak barany idace na rzez. Panu Darkowi dziekuje za rzetelna informacje.
Królewna Patriotka
2018-02-12 19:48:12
0
Fajny korespondent, ciekawa rozmowa.
Qimron
2018-02-12 19:48:12
0
Reklamy za często przerywają transmisję.
edi mej
2018-02-12 19:48:12
0
ale fajny gostek ,cieszy serce na taką przyszłoŚć , panie  Marcinie ! w naszych oczach  ten pan polska - nasza się nada jeszcze  naszej polsce zobaczysz-pan panie M w realu 24
RPC
2018-02-12 19:48:12
0
Darek, JESTEŚ SUPER i co najważniejsze jesteś BYSTRY i PRZENIKLIWY. Pozdrawiam serdecznie ;-D
stokrotka
2018-02-12 19:48:12
0
Bardzo fajny ten Pan Darek, mówi o rzeczach, których nie podejmują żadne nasze media a bardzo ważnych!
Greg Celar
2018-02-12 19:48:12
0
Mega świetny materiał! BRAWO ? ? ? ? ?
Majkel G
2018-02-12 19:48:12
0
Bardzo fajnie slucha sie tego Pana, pozdrawiam
Marlena Szafranska
2018-02-12 19:48:12
0
Bardzo miły pan. Zgadzam się z tym co powiedział. Pozdrowienia z Londynu ?
Wiktoria Sulewska
2018-02-12 19:48:12
0
Darek Brawo.
Wiktoria Sulewska
2018-02-12 19:48:12
0
Kolejny polak w koszuli w kratę ,który dobrze gada , pierwszy to Marian Kowalski pozdrawiam.
obi Łan
2018-02-12 19:48:12
0
Dobry materiał i świetny korespondent z USA.