Cenzura nie śpi!


Pamiętajcie aby subskrybować powiadomienia na wrealu24.tv. Tu nigdy nas nie zablokują.

Zamów ulotki wRealu24!

(Kliknij aby przeczytać więcej)

Jeśli odtwarzacz nie działa lub masz problemy z odtwarzaniem, wypróbuj Flow Player (kliknij).

"Polskie obozy zagłady", czyli komu zależy na tym by podpalić Polskę? Skąd te ataki?

18984 wyświetleń
Udostępnij
Link do zrzutki.
https://zrzutka.pl/german-death-camps

Wspomóż nas wpłacając dobrowolną kwotę: nr konta (PKO BP): 81 1020 4900 0000 8502 3142 0193 tytułem: Darowizna na Telewizję wRealu24

Darowizna PayPal
https://goo.gl/DxujZR
www.wrealu24.pl

Zapraszamy na:

Facebook: https://www.facebook.com/TelewizjawRealu24/?fref=ts

Twitter: https://twitter.com/wrealu24_pl

Komentarze

STUDIO OSTROSC
2018-02-12 22:01:39
20
UWAGA❕ UWAGA❕ UWAGA ❕. PO EMISJI wRealu24 YT wyłączyło mi obserwacje kanału i powiadomienia wszystkie . Masakra jak lewactwo jest obsrane .
Anna Mira
2018-02-12 22:01:38
3
nie w kinach, w internecie
Staś
2018-02-12 22:01:38
15
Super Panowie. Kibicuję szanownym panom w projekcie.
TyleTychRzeczy
2018-02-12 22:01:38
14
swietny pomysl, zeby pozniej wszystkie wywiady w calosci zostaly opublikowane, to wazne, zeby swiadectwo tych osob zostalo dla kolejnych pokolen
Twoja Bajka
2018-02-12 22:01:38
3
Projekt jest szczytny i wart zrealizowania. Rozmawiając z Niemcami spotykam się z taką własnie wersją zdarzeń - na terenie Polski były jedynie obozy polskie i rosyjskie, nie niemieckie. Moja odpowiedź jest zawsze jednakowa - tak. świadectwo temu daje napis nad bramą napisany cyrylicą - Arbeit macht frei. Po tym następuje koniec rozmowy. Przed wielu laty rozmawiałam z nauczycielką historii. Zapytałam jak sobie Niemcy poradzili z tematem II wojny światowej. Odpowiedź brzmiała - w podręcznikach są jedynie informacje ogólne. zaczęła się - skończyła - wodzem naczelnym był - zginęło ... osób. koniec. Dzieci nie mogą być odpowiedzialne za czyny ojców i dziadków. Osoby zainteresowane poszerzeniem wiedzy mają do dyspozycji Instytuty Pamięci. Jak jest obecnie nie wiem, ale sądzę że niewiele się zmieniło na korzyść (czyt. nie mówi się o prawdziwych zbrodniach). Mam pytanie do obu panów - jaka fundacja wspiera waszą działalność? Zależy mi na odpowiedzi. Jeśli Panowie nie będą mogli odpowiedzieć, z całym powodzeniem może uczynić to Pan Marcin. pozdrawiam
Przemysław Pakos
2018-02-12 22:01:38
4
Zrobcie koszulki "German death camps" Mieszkam na zachodzie (nigdy w Nimczech!!!), chetnie bede zywa informacja na ten temat.
Katharina Huth
2018-02-12 22:01:38
9
Cześć Wam chłopaki zrobcie  tez wersje Hebrajska żeby młodzież z Izraelu o tym wiedziała o co chodzi bo tam w Izraelu tez sieja propagande .
madnessee81
2018-02-12 22:01:38
0
super inicjatywa, oby wszystko sie udalo i dotarlo do ludzi na calym swiecie
QQryQ
2018-02-12 22:01:38
0
Chlopaki zabezpieczcie sie przed dziwnymi algorytmami youtube. Pamietajcie co stalo sie z filmem IPNu. Pozatym fajna inicjatywa. Pozdrawiam i zycze sukcesow.
86DaF
2018-02-12 22:01:38
0
Bardzo fajni ludzie, reżyser elokwentny, jestem dobrej myśli
Jacek Pitynski
2018-02-12 22:01:38
1
Super pomysl ale Po angielsku I Niemiec
Kris 1979
2018-02-12 22:01:38
0
Popieram, popieram, popieram. Szczytny cel do zrealizowania w rękach konkretnych ludzi.
Jacek Pitynski
2018-02-12 22:01:38
3
Rola przestan wstawiac slowa Po angielsku jestes prawicowcem czy nie
barbara81509
2018-02-12 22:01:38
1
Panie Rola troche szacunku dla zaproszonych gosci i Pana zawodu dziennikarza - czy Pan jest w domu lub w knajpie, ze zadziera Pan nogi.
STUDIO OSTROSC
2018-02-12 22:01:38
3
No znów mój kciuk w górę zniknął . To jakieś jaja ❕
Bogdan Szczurek
2018-02-12 22:01:38
0
8:40: W samo sedno! Demokracja mierzy się nie tym co może zrobić rząd czy instytucje, ale tym co mogę ja sam. Owszem potrzebna jest pewna organizacja życia na szczeblu państwowym w formie rządu, ale powinna ona być tak ograniczona jak to tylko możliwe.
STUDIO OSTROSC
2018-02-12 22:01:38
5
Sprawdzam. A mojej łapki z kciukiem w górę nie ma . Więc sprawdźcie swoje . Nie dajmy się oszukać . Będę klikał do bólu . Nie odpuszczę.
Marius
2018-02-12 22:01:38
0
Tak to jest jak ktos gada nie majac wiedzy... Niemcy dostaly z calej sumy tzw. planu MArshalla zaledwie 10%, prawie niezniszczona Francja czy Anglia duzo ponad 20%. Jakby prawda bylo ze Niemcy zbudowaly swoj cud na tych pieniadzach, to Francja i Anglia powinny miec Wundercud w porwonaniu z NIemcami. Powtarzanie mitologii a nie prawdy. Cud gosp. Niemiec to dzielo L. Erharda i jego reform a nie paru dolarow ktorych wiekszosc wplynela w latach 48/50 czyli na zwalczenie glodu (a byl), kupowanie po zawyzonych stawkach zywnosci np. z Francji i tym podobne wydatki.
Arkadiusz Lutowski
2018-02-12 22:01:38
0
"Po II wojnie światowej miała w Polsce miejsce manipulacja semantyczna, której istotą była zmiana znaczenia pewnych kluczowych dla życia społecznego słów. Do słów takich należały: patriotyzm, nacjonalizm i szowinizm. W dominującej części narodu polskiego, przed II wojną światową, słowo patriotyzm rozumiano jako miłość ojczyzny, przy czym ojczyzną tą mogło być zarówno państwo narodowe jak i np. wielonarodowa monarchia. Słowo nacjonalizm rozumiano jako miłość do własnego narodu, która bynajmniej nie musiała oznaczać wywyższania go w stosunku do innych narodów – tak właśnie rozumieli to słowo twórcy polskiego nacjonalizmu z Romanem Dmowskim na czele. Słowo zaś szowinizm rozumiano jako skrajną odmianę nacjonalizmu, w której miłość własnego narodu łączyła się z pogardą, a czasem wręcz nienawiścią wobec innych narodów. Szowinizm narodowy w skrajnej formie reprezentował nacjonalizm niemiecki, którego wyraźne sformułowanie znajdujemy w hitleryzmie. Były też zresztą nienarodowe odmiany szowinizmu – np. szowinizm klasowy występujący u komunistów internacjonalistów. Szowinizm niejednokrotnie stanowił ideologiczne uzasadnienie różnych odmian imperializmu – zarówno narodowego (hitleryzm) jak i kosmopolitycznego (radziecka odmiana komunizmu). Po II wojnie światowej imperializm szowinistyczno-narodowy w wydaniu niemieckim przegrał, zwyciężyły zaś kosmopolityczne odmiany imperializmu w wydaniu sowieckim (ZSRR) i liberalno-wolnomularskim (USA). Zgodnie z ich interesem dokonano w skali globalnej manipulacji lingwistycznej, polegającej na zmianie znaczenia wymienionych wyżej trzech kluczowych słów. Słowu patriotyzm, w oficjalnych masowych procesach wymiany informacji, nadano znaczenie takie jak dawniej nadawano słowom patriotyzm i nacjonalizm, słowu nacjonalizm nadano znaczenie takie jak miało dawniej słowo szowinizm narodowy, zaś słowo szowinizm zaczęło znikać z masowego społecznego obiegu informacji. Po doświadczeniach z hitlerowską odmianą szowinizmu niemieckiego, wszelki nacjonalizm zaczął się w społecznej świadomości – czy może nawet podświadomości – kojarzyć ze zbrodniczym hitleryzmem. Na tym właśnie polegała manipulacja semantyczna, której dokonano po II wojnie światowej, a jej skutki trwają do dzisiaj." Naukowe podstawy nacjokratyzmu. Józef Kossecki. http://autonom.edu.pl/publikacje/kossecki_jozef/naukowe_podstawy_nacjokratyzmu-tiff.pdf
Adam Koniarz
2018-02-12 22:01:38
0
Na ostatnie pytanie o patriotyzmie : Ukochany kraj Konstanty Ildefons Galczynski ...Skoro nie swoimi slowami to ten tekst piosenki jest chyba najbardziej wyrazisty na odpowiedz .Mlodzi powinni sie z tym tekstem zapoznac ...?✊
Andy Xxxx
2018-02-12 22:01:38
2
Niemcy , Ukraina i Izrael najwieksi wrogowie Polski. Zydzi zapomnieli kto ich ratowal, ani razu rzad Izraela nie protestowal w momencie kiedy zachodnie media pluja na Polakow i publikuja te klamstwa.
Tad Rozycki
2018-02-12 22:01:37
1
Po co mowic ciagle i biadolic, ze nam przypisuja “polskie obozy “ .Autorzy tych pomowien smieja sie z bezsilnosci i braku niewiedzy z prawa karnego Wlasnie to jest okazja do wygrania duzych pieniedzy za obraze polakow np 10000$ za kazdego obrazonego polaka. Po zalozeniu sprawy wyjsc na ulice z transparentem, ze naleza sie nam odzkodowania np 35 miliardow . Przerzucic cirpienia na strone pomowiencow. W USA czy w Kanadzie ludzie tylko nasluchuja czy ktos cos zlego nie powie na inna osobe . Wtedy sprawa znajduje sie w sadzie I mozna wygrac sprawe za znieslawienie. W kwestii obozow , jak te zrodla sie wtedy obronia I jak udowodnia, ze to byly polskie obozy? Gruba forsa jest do wygrania !
Admi
2018-02-12 22:01:37
0
Co do marszu niepodległości i tych banerach rasistowskich: fajnie jak by straż marszu nagrywała tych ludzi to niosących i składała doniesienia do prokuratury (to by chyba dało kilka punktów dla straży marszu i w sumie ładnie by wyczyściła szeregi z tego typu prowokacji [warto by jeszcze medialnie nagłaśniać jakie są postępy w tych sprawach]). A jeśli chodzi o "polskie obozy zagłady" (tfu), moim zdaniem od tego mamy konsulaty, aby to konsulowie w zakresie swoich obowiązków składali wnioski sądowe zgodnie z prawem obowiązującym na terenie danego kraju... Poprawcie mnie jakbym coś źle napisał.
Jo-anna
2018-02-12 22:01:37
1
Odnośnie współpracy Watykanu (katolików) z nazistami - lekkie kłamstwo. Pius XII przechował wiele dzieci Żydowskich m.in. w Castel Gandolfo. Mit o współpracy sklecili komuniści w latach 60-tych w ramach walki z kościołem. Pytanie jest tendencyjne, bo w necie jest sporo wiadomości na ten temat i laik z pewnością znajdzie prawdę. Kościół katolicki okazał się jedyną dużą organizacją, która głośno upominała się o prawa Żydów i ludzie kościoła katolickiego masowo pomagali Żydom (zarówno duchowni jak i świeccy). W wielu zakonach przechowywano Żydów.
B20173
2018-02-12 22:01:37
0
Znowu wam zablokowali film o marszu niepodległości?Świnie jedne! Polskie obozy koncentracyjne to kpina jak mozna aż tak zaklamywac historie i zwalac na Nas Polskow wine?
Ernest Malinowski
2018-02-12 22:01:37
0
Panie Rola, nie ma takiego państwa "Ułan Bator" ;)
Adchu Vghj
2018-02-12 22:01:37
0
jak wyemitowac taki film aby każdy się dowiedział. bierzemy busa, projektor i nagłośnienie. jedziemy pod to unijne pseudo muzeum, rozstawiamy sprzet, wciskamy play.
Piotr Zberus
2018-02-12 22:01:37
0
No jak to komu? "starszym", szkopom oraz ich marionetkom (lewica).
Anihillus
2018-02-12 22:01:37
1
Świetna inicjatywa.
Hildegarda Minderbinder
2018-02-12 22:01:37
1
No i pan Tomasz Grzegorz Stala musiał wyprostować pana Marcina. Staraj się pan trochę więcej panie Marcin.
jedenras
2018-02-12 22:01:37
0
A czy rodowity Polak może być murzynem?
Marek Banderas
2018-02-12 22:01:37
0
Mam 43 lata całe życie mówiłem wszystkim mojej rodzinie że niemcy nie powinny istnieć po 2 wojnie światowej to konfliktowy kraj to kraj pierdolonych nazistów !!
Kazimierz Markiel
2018-02-12 22:01:37
0
Musicie zacząć mówić prawdę i całą prawdę bez owijania w bawełnę: Sprawa jest krystalicznie czysta i mechanizm taki sam , jak wiele lat temu: to stały element gry najbogatszego amerykańskiego żydostwa: (Sorosów, Rockefellerów, Rotschildów, Bildergerg), którzy od czasów niepamiętnych żyją z korupcji i destabilizacji kolejnych systemów politycznych , które obalają stwarzając tym samym sobie możliwości plądrowania całych krajów . Były szef FBI James Comey zaczął publicznie bredzić o "polskich obozach śmierci" w trakcie meetingu żydowskiej organizacji emigracyjnej w USA: jest jasne, że mówił tak, a nie inaczej, bo się orientował, za co może dostać pierniczki. Patologiczna oszustka, manipulatorka i degeneratka Hillary Clinton-o której przestępstwach jeszcze usłyszymy- była płacona przez Sorosa, który na jej rzecz zamontował w czasie ostatnich wyborów prezydenckich 15 stanach elektroniczne maszyny fałszujące, który opłacił jej statystów na jej filmowane meetingi przedwyborcze, najlepsze dmuchane żydowskie sondaże w żydowskiej prasie- nie mogła głosić niczego innego , niż to, co chciał Soros i bogate żydostwo.Były prezydent USA Obama , którego nawet obywatelstwo USA jest kwestionowane i który jest żywym ,chodzącym przykładem żydowskiej możliwości kreacji za pieniądze, zawdzięczał im zupełnie wszystko i nie mógł mówić czegoś innego. Żydzi sfinansowali zamach na JFKennediego, (już dzisiaj odtajniono dokumenty służb), ponadto Abe Lincolna, i innych np rodzinę ostatniego cara Rosji- i każdego, kogo uznali za właściwe: i nigdy nie ponieśli kary . I zawsze chodziło o zagrożenie ich monopolu bankowo-finansowego-złodziejskiego. Żydostwo po opanowaniu FEDu drukują bez jakiejkolwiek kontroli Kongresu USA dolary bez pokrycia, za co każdy inny poszedłby do więzienia i do tej pory już ukradli ok 10 000 000 000 dolarów. Za to skorumpowali ONZ, UE, przejęli media na świecie, bankowość, handel ; skorumpowali polityków, jurysdykcje i z czasem w miarę braku oporu ich apetyty nie zmalały , ale rosną. Niesprowokowani objawili nienawiść do białej rasy, religii, szczególnie katolickiej, i podjęli wrogie i agresywne działanie: zorganizowali wymordowanie chrześcijan w Europie rękami muzułmanów. I to się dzieje na naszych oczach a wy stoicie i nic nie robicie. I oni to już robią drugi raz. Wcześniej , w 7-mym wieku w Syrii za Cesarstwa Bizantyjskiego pootwierali wojskom muzułmańskim bramy miast aby ci wymordowali chrześcijan i po tym fakcie te tereny już nigdy nie wróciły do Cesarstwa Bizantyjskiego. Żydostwo podjęło liczne aktywności dla zdemoralizowania całych krajów i narodów. Hierarchia kościoła protestanckiego jest już zupełnie zdemoralizowana: głowa kościoła anglikańskiego królowa Anglii jest alkoholiczką i zwyczajną złodziejką/oszustką unikającą płacenia podatków w rajach podatkowych, co ujawniły panama papers. Pomiędzy politykami trudno znaleźć kogoś różniącego się od degenerata: Główne postaci polityczne UE i Europy to alkoholicy, zdrajcy, kłamcy, oszuści, i ostatnie świnie . Kiedy taka logika jest usprawiedliwiona: tylko, jeżeli to są żydzi ogrywający "gojów" Wtedy według żydowskiej "moralności jest wszystko OK. To dlatego skorumpowana hołota w tym dawniejsi protestanci ustawili się razem z żydowskimi banksterami aby nas zniszczyć. Im więcej żydostwa, tym więcej korupcji, niesprawiedliwości, kłamstwa , złodziejstwa i degeneracji. To dlatego tym żydowskim agentom pierwsze przychodzi na myśl mieszanie w Polsce mimo, że to nie ma jakichkolwiek podstaw traktatowych - i nie ma to nic wspólnego ani z demokracja, ani ze sprawiedliwością ani z moralnością tylko z interesem kilku pejsatych banksterów.. Żądajcie od swojego prezydenta wyjaśnienia: co on zrobił w Waszym interesie, aby ostatnie żydowskie kanalie z UE i spoza nie miały możliwości działać na szkodę Polski i Polaków: czy zdelegalizował żydowskie organizacje wywrotowe, loże, masonów, fundacje Sorosa ? Czy kazał obstawić niemiecką granicę aby zarządzać ryzykiem infiltracji niemiecko-muzułmańskiej? Czy ma już szczegółowy raport finansowy i audyt dotyczący zachowania się żydowskich banków i geszeftów w Polsce? Ja nie widzę niczego takiego, wręcz przeciwnie, widzę tworzenie synekur dla swoich ( 90 000 pln/mc dla pani Sadurskiej, zupełna nieaktywność wobec żydowskich organizacji wywrotowych , świętej krowy HGW, SN, KRS, otwartych buntowników, odmawia obywatelom informacji o kwestii załącznika do WSI, nie wytłumaczył się z powiązań rodzinnych z UPA, UB, ani z doboru współpracowników, w śród których dominują hamulcowi reform wrodzy Polakom i Polsce.Dlatego domagam się pilnego wprowadzenia zasad impeachmentu, żeby społeczeństwo mogło odwołać wysokich urzędników państwowych, z ważnych powodów przed upływem ich kadencji. Domagam się pilnego odwołania Prezydenta Dudy i pilnego podjęcia kroków zaradczych przeciwko agresji bogatego żydostwa światowego tak w UE jak i z USA.Jeżeli chcecie przeżyć jako naród i kultura, to stawajcie w szeregu, organizujcie atak i walczcie. Nie rozmawiajcie z nimi i myślcie na kilka ruchów do przodu . Trzymam za Was kciuki i kibicuję Wam, w Was moja nadzieja. Stary
LiezAllLiez
2018-02-12 22:01:37
0
Dla większości krajów można wymienić trzy marki, z których są znane. Dla przykładu: Ameryka: Dodge, Ford, Chevrolet Anglia: Rolls Royce, Jaguar, Lotus Rosja: Łada, Czajka, Moskwicz Niemcy: Mercedes, BMW, obozy śmierci itd...
DER KRITIKER
2018-02-12 22:01:37
0
Przypominam o polskich obozach koncentracyjnych lat 1919 - 1939 i 1944 - 1950.
kusiek20
2018-02-12 22:01:37
1
prosze posluchac tez tego: https://www.youtube.com/watch?v=XuYQWLtWO9M
holahopper
2018-02-12 22:01:37
0
Ja rozumiem, że jest coś takiego jak polityka historyczna, ale że można totalnie kłamać w ramach tej polityki, jest dla mnie kompletnie niezrozumiałe. Przecież to nie jest wtedy polityka historyczna, tylko kłamliwa propaganda.
Zenka iMiśki
2018-02-12 22:01:37
0
Jest taka świetna książka "Pięć lat kacetu". Prościej jest ją wypromować za granicą.
Kazimierz Markiel
2018-02-12 22:01:37
0
W moim poprzednim poście muszę poprawić własny błąd: ma być: Żydostwo po opanowaniu FEDu drukuje bez jakiejkolwiek kontroli Kongresu USA dolary bez pokrycia , za co każdy inny poszedłby do więzienia i do tej pory już ukradli ok. 10 000 000 000 000 . . Senator Mc Cain założył instytut- finansowany przez Sorosa, Rotschildów i Saudów, który politykę żydostwa przekształca w konkretny wojenny lobbing i pcha Amerykanów w kolejne wojny w żydowskim ( i swoim ) interesie. Kiedy Prezydent USA Trump obiecał, że ujawni prawdę o wyburzeniu WTC, Mc Cain był pierwszym, który gwałtownie zaprotestował i zagroził Trumpowi losem JFK. Już to samo świadczy o tym, że to żydostwo jest właściwym organizatorem wyburzenia World Trade Center i organizowania wojen w interesie Izraela. Obecnie Mc Cain , podobnie jak H.Clinton chodzi w dużym ortopedycznym bucie i Amis podejrzewają, że musi w nim mieć obrożę elektroniczną, aby nie opuścił terenu USA. Stary
jaku wu
2018-02-12 22:01:37
0
ulan bator to stolica wydaje misie
Radek Kniaź
2018-02-12 22:01:37
0
Co za bełkot...