Cenzura nie śpi!


Pamiętajcie aby subskrybować powiadomienia na wrealu24.tv. Tu nigdy nas nie zablokują.

Zamów ulotki wRealu24!

(Kliknij aby przeczytać więcej)

Jeśli odtwarzacz nie działa lub masz problemy z odtwarzaniem, wypróbuj Flow Player (kliknij).

Warzecha u Roli: PiS sprzeniewierzył się swoim zasadom! O agentach, aneksie WSI i prezydencie!

32220 wyświetleń
Udostępnij
Wspomóż nas wpłacając dobrowolną kwotę: nr konta (PKO BP): 81 1020 4900 0000 8502 3142 0193 tytułem: Darowizna na Telewizję wRealu24

Darowizna PayPal
https://goo.gl/DxujZR
www.wrealu24.pl

Zapraszamy na:

Facebook: https://www.facebook.com/TelewizjawRealu24/?fref=ts

Twitter: https://twitter.com/wrealu24_pl

Komentarze

Piotr S-a
2019-02-12 21:02:46
0
bardzo dobry wywiad
wielebnypastor
2019-02-12 21:02:46
0
Ruch 11 Listopada jest nas coraz więcej.....idziemy żeby obalić kosmatych prawkicowców!!!
Endek
2018-02-12 21:02:55
32
Z malo kim zgadzam sie w tak duzym stopniu jak z Warzecha. Brawo dla tego Pana za stanie przy swoich pogladach i krytykowanie wladzy bez wzgledu czy PO czy PiS. Dziekuje, popieram i zycze powodzenia.
Grzesiek Łenczyk
2018-02-12 21:02:55
4
czy nie robicie makijażu swoim gościom przed wejściem na antenę, naprawdę szkoda pana Łukasza.
George Smith
2018-02-12 21:02:53
87
Ku..a .. czyli wolnościowiec ale jednak Polacy nie gotowi żeby zrozumieć aneks??? A wcześniej mówił że należy ufać w mądrość Polaków. Coś tu się nie składa Panie Warzecha. Z logiką na bakier.
Żeli PAPOM
2018-02-12 21:02:53
68
to sie popisaliśmy dając wywiad z tym kretem, który zawsze stoi "okrakiem" brawo jeszcze zapiszcie się do PO totalniacy
Lucjan Zeligowski
2018-02-12 21:02:53
4
No brawo Ty Marcinku, wreszcie jakis normalny i sensowny gosc. Choc twoja wierna sebiksowa widownia nie bedzie raczej zachwycona - ŁW to wrog smiertelny, bo osmiesza sie krytykowac Pisowski zamordyzm i bolszewizm.
Endek
2018-02-12 21:02:53
1
A co do mediow o niemieckim kapitale to mysle ze jakies przyklady tresci probujacych przedstawic pewne dobre dzialania rzadu jako glupie marnowanie pieniedzy by sie znalazly. Ale przyznac trzeba ze Niemcy nie chca byc az tak bezczelni jak np Sputinik Polsza, wysmiewajacy kazde posuniecie rzadu. Codziennie podkopowujacy zaufanie Polakow w mozliwosci swojego panstwa we wszelakich dziedzinach.
Gwiazdy Basketu
2018-02-12 21:02:53
21
Warzecha to bardzo dobry dziennikarz i mądry człowiek. Mnie jego wypowiedzi przekonują i niech TVP żałuje, że doszło do jakiegoś konfliktu, bo to obok Ziemkiewicza jeden z lepszych dziennikarzy i publicystów.
Filip_Karolak
2018-02-12 21:02:53
50
Warzecha niech lepiej zostanie jak było po staremu prawda ? Czym sie różni od pseudo dziennikarzy w TOKFm :)))) Kolo nie rozumie sytuacji w dzisiejszej Polsce gdzie zwartym szeregiem można wprowadzać zmiany .
barbara n
2018-02-12 21:02:53
20
Wow... pan Warzecha swiadomy czlowiek. Tutaj pozytywnie mnie zasloczyl.
Krzysztof Dziekiewicz
2018-02-12 21:02:53
44
Już rozumiem dlaczego Chojecki tak bardzo nie znosi Warzechy.
barbara n
2018-02-12 21:02:53
1
Zenada z ta Figurska! Pan Warzecha ZDECYDOWANIE. Lepszy!!!!!Figurska nadaje sie raczej do czytania cudzych scryptow, czyli do " aktorzenia".
Stanisław Korwin
2018-02-12 21:02:53
10
Pan Warzecha niestety od dawna próbuję być trendy razem z panem Ziemkiewiczem Taki nowoczesny prawicowiec w kontrze do ciemnogrodu Pisowskiego Zawsze z prawicą nigdy przeciw post komunie Bo zawsze poszydzić z PiSu można aby tamci wiedzieli że on jest trochę swój Prawdą jest że w Niemczech nie ma innych mediów jak niemieckich Nikogo z innych krajów Unii nie dopuścili i nie są odosobnieni
sakro666
2018-02-12 21:02:53
23
Z tymi mediami to dałeś popis człowieku......
F O X
2018-02-12 21:02:53
11
To z braniem kasy od chińczyków i niemców było dobre. To już Marcin chyba kiedyś mówił... trzeba dosłownie każdego pytać czy bierze kasę od zagranicznych podmiotów... jeśli powie nie to ok... ale jeśli powiedział nie a go złapiemy że jednak brał = łagry. Także wstrzymanie się od odpowiedzi mówi wszystko.
Stanisław Korwin
2018-02-12 21:02:53
4
Kiedy wszystko kontroluje post komuna WSI i inną chołota nie żyjemy w normalnym kraju Niestety poza PISEM nie ma alternatywy a właściwie jest Kod PO i Nowoczesna Wyczyśćmy kraj z post komuny i stwórzmy sensowną opozycję Pan Warzecha mimo że tu stara się być racjonalny często szydził z jedynej partii która się przeciwstawiła post komunie Niech nadal to robi Będzie szczęśliwy jak PO lub inną chołota wróci Jest czas na wszystko ale w czasie gdy totalna opozycja i zagranicą lewacka chce zniszczyć może niedoskonały rząd przybijanie im piątki (oczywiście wg nich to nie jest przybijanie piątki) jest być w szeregu z lewactwem. Zresztą Warzecha szydził na Twitterze z Pana Wyszkowskiego. Pan Rola zaprasza dziwnych ludzi
N K
2018-02-12 21:02:53
10
Nie ufał bym temu Panu - robicie coś extra nie niszczcie Własnej reputacji ...
piotr czyzewski
2018-02-12 21:02:53
0
Z ta TV to wszystko byloby o.k.,tak wlasnie myslal PiS jak rzadzil poprzednio...pluralité etc. tylko....dlatego wlasnie przerazajace....bo druga strona zupelnie nie jest zainteresowana pluralizmami,demokracja itp.Jezeli Warzecha tego nie zauwazyl to znaczy,ze niczego sie nie nauczyl
Michał Hojwa
2018-02-12 21:02:53
0
Pan Warzecha gościem programu, szacun dla Pana, Panie Marcinie
anna zachura
2018-02-12 21:02:53
41
Jednak za dlugo pracowal w mediach niemieckich,co teraz wychodzi.
Veronika Vera
2018-02-12 21:02:53
25
Nawet nie ogladam.Pierwszy raz.
daro jajo
2018-02-12 21:02:53
47
Zapraszajac takich cymbalow traci pan wiarygodnosc!!!
piotr czyzewski
2018-02-12 21:02:53
4
Wolnosc to Najpierw trzeba odzyskac od komuchow à dopiero zaczac sie zabawiac...sluchac Warzechy mysle ze czasami jednak trzeba myslenie za obywateli
Dracul
2018-02-12 21:02:52
1
Warzecha nie obrażaj mnie. Jestem ateistą i uważam, ze to co powiedziałeś to głupota. Ateizm jest czymś innym od wiary, z wiarą nie ma nic wspólnego. To tylko pogląd, a nie wiara w nie istnienie boga.
Tomasz Bochen
2018-02-12 21:02:52
2
Pan Warzecha wywodzi się z UPR, ma racjonalne poglądy wolnościowe i jest jednym z najbardziej inteligentnych dziennikarzy w Polsce(nawet biorąc pod uwagę jedynie jego warsztat dziennikarski w pisaniu). Warzecha do towarzyszy z PiS i im usłużnych mediów pasuje tak, jak pięść do oka. Zawsze ceniłem pana Warzechę za niezależność poglądów i rozsądek. Teksty pana Łukasza pisane są bez włażenia w tyłek i gloryfikowania jedynej nam miłościwie panującej partii- a to już jest sporo jak na dziennikarza, który porusza się wśród politycznej poprawności i obłudy. Takie dziennikarstwo to niestety margines- bardzo nad tym ubolewam. Zapewne pisowskie bojówki( płatne trolle) i sprane medialną propagandą mózgi zwolenników PiS, będą teraz Warzechę odsądzać od czci i wiary. Jak tak można przecież ''my'' jesteśmy dobrzy, to ''oni'' są źli.
Anna Opalinski
2018-02-12 21:02:52
24
Po tym wywiadzie cieszę sie ze go wywalili....
Jacek Becki
2018-02-12 21:02:52
18
Uwazam, ze krytykowanie PiS w tym momencie jest slabe. Pan Warzecha chyba wie jaka jest alternatywa w tym momecie. Krytyka PiS tak, ale w nastepnej kadencji.
iwona hodana
2018-02-12 21:02:52
3
ten człowiek mówi NAM,że jego" prawda" jest właściwa..tak to odbieram , jestem w połowie wywiadu i wychodzę z tego , szkoda czasu...najmądrzejszy. i irytujący , jednym słowem KICHA
ZlyCzarodziejRumburak
2018-02-12 21:02:52
2
Warzecha jak zwykle na poziomie. Niestety, ale kurwa taliban na prawicy wiecznie żywy i obawiam się, że długo rządy PiS przez to nie potrwają.Już zaczyna się pierdolenie o zdrajcach itd. Brak słów na was głąby. Polityka to nie przedszkole.
Mr Q
2018-02-12 21:02:52
9
Żadne zmiany w sądownictwie nie zaistnieją jeśli będą ci sami żydobolszewiccy sędziowe dalej sądzić, a przykład już macie : Trzeba przeprosić TW Bolka . O czym tak gatka i do kogo panowie . Dopóki nie rozpieprzy sie żydolewackiej bandy wspieranej przez PiS i PO/PSL to nic się nie zmieni.A to dlaczego Lech Kaczyński nie chciał ujawnić aneksu to wielki znak zapyytania, tak wielki jak dlaczego nie dpuśćił Jarosław do odkopania zwłok w Jedwabnym? Przestań pan panie Warzecha
Richard
2018-02-12 21:02:52
5
Dlaczego musimy płacić abonent skoro reklamy zajmują sporą część naszego czasu i z których grube pieniądze kasuje telewizja?
lis lisser
2018-02-12 21:02:52
1
wolność po polsku to ZERO odpowiedzialności.. wolność gospodarcza to NIE PŁACENIE PODATKÓW I PŁACENIE GŁODOWYCH PENSJI .... kwintesencja Iszej Rzeczpospolitej... dlatego w Polsce był 3ci świat, PO dała właśnie wolność przekrętów i afer.... PIS wreszcie coś z tym bajzlem robi... 28 lat się przedsiębiorcy dorabiali... pora wreszcie dać żyć ludziom.... niech konkurują czym innym niż półniewolniczą siłą roboczą, bo ta wreszcie całkowicie wyjedzie i będziecie mieli Polskę bez Polaków
Sirius Lalande
2018-02-12 21:02:52
3
W sprawie wolności ma rację, biurokracja w Polsce jest absurdalnie wielka. Ale nie daje odpowiedzi w sprawie co w zamian za PiS. Ja uważam że nie mamy obecnie alternatywy dla rządzących. W sprawie mediów myli się według mnie. W Niemczech mogą być niemieckie media a w Polsce powinny być polskie. Warzecha mówi że nie widzi zależności między właścicielem mediów a jej polityką medialną :to już kompletna bzdura. W sprawie aneksu wsi to mam ochotę użyć w stosunku do Pana Warzechy niecenzuralnych słów bo obraził mnie i innych mówiąc że nie jesteśmy w stanie zrozumieć ujawnionego aneksu, coś z tą jego wolnością jest nie tak.
M Kufel
2018-02-12 21:02:52
72
Panie Warzecha, czy pan naprawdę sądzi że media niemieckie będą propolskie i sptrzyjać naszemu Narodowi? Czy pan sądzi że żydowska gazeta dla Polaków jest propolska i sprzyja Polakom ? Czy pan nie widzi jaki jad toczy Michnik w swoim wydawnictwie? I ostatnie pytanie: Czy pan jest kretynem czy tylko tak uydaje że nim jest?
Amrod Amras
2018-02-12 21:02:52
32
Drogi Marcinie dlaczego nie wchodzisz w polemike z Warzecha?Jezeli Warzecha mowi ze aneks"jest nie powazna robota"powinnienes od razu interweniowac kontrargumentem.Jakim?Np.takim ze Warzecha wchodzi w retoryke przeciwnikow min.Macierewicza.To min.Macierewicz stworzyl aneks w czacie gdy zlikwidowal WSI.To co mowi Warzecha uderza bezposrednio w min.Macierewicza.Nie widzisz tego?Po drugie dlaczego nie zareagowales gdy Warzecha mowi ze prezydent nie moze aneksu ujawnic w tej sytuacji jaka jest teraz w Polsce...Kolejna kpina,Warzecha tym stwierdzeniem broni po raz kolejny ludzi ktorzy sa na tym aneksie.Broni ich przed ujawnieniem a co za tym idzie ci ludzie po ujawnieniu byliby skompromitowani i zapewne potracili by cieple posadki.Widac golym okiem ze Warzecha broni starego betonu.I po trzecie Marcinie zobacz co sie dzieje w BBNie wokol Prezydenta...zobacz ilu jest tam ludzi ktorzy szkolili sie w Moskwie...BBN nie zostal oczyszczony zupelnie.Prezydent zamiat oczyscic ta instytucje to pozostawil ja taka sama jak za Komorowskiego.Prezydent jest pod wplywem ludzi ktorych szkolila Moskwa dlatego nie ujawni aneksu a nie dlatego ze jest jak to powiedzial Warzecha"zle napisany". Lubie Twoje programy Marcin ale musisz reagowac byc bardziej odwazny i kontrowac rozmowce gdy poprostu pieprzy glupoty.Pozdrawiam
Andrzej Beze
2018-02-12 21:02:52
1
Pan Warzecha w tej rozmowie to taki "kubeł zimnej wody" na rozgrzane głowy z obu stron politycznej sceny. Widzę, że sporo osób wypowiada się o nim krytycznie, ale jak dla mnie to, że mówi to co uważa, a nie tylko dobrze o rządzie i tylko źle o opozycji, żeby zachować posadkę w tv, dobrze o nim świadczy.
Dorota Grudniewski
2018-02-12 21:02:52
0
Calkowicie sie z panem Lukaszem zgadzam mimo ,ze mam poglady prawicowe
Galzag100
2018-02-12 21:02:52
3
Oczywiście już idzie hejt na wRealu24 za to, że zaprosili niewłaściwego gościa. Widać wyraźnie, że dziesiątki Polaków wciąż nie mają zielonego pojęcia o tym, jak powinny funkcjonować media. Tym bardziej życzę Panu Roli i ekipie powodzenia, bo robicie genialną robotę dla ludzi, którzy - przykro mi to mówi - ale są totalnymi... no, wstawcie sobie, co tam chcecie. Na szczęście nie ma tychże ludzi aż tak dużo i reszta rozumie, na czym rzecz polega.
PSiarA52
2018-02-12 21:02:52
6
Manipulacje , fakenewsy i oglupianie czesci rodakow sa wystarczajacym przykladem , ze niektore media dzialaja wbrew interesowi panstwa. A juz podgrzewanie atmosfery podczas "puczu", z pewnoscia bylo dzialaniem pro polskim.
Ernest Malinowski
2018-02-12 21:02:52
42
Co on pieprzy ten Warzecha? Media niemieckie zaledwie "krytykują rząd"? Czyli red. Lisa można nazywać dziennikarzem? Czy może jednak zakłamaną świnią? Bo jeżeli jednak to drugie, to znaczy, że to co ten dziadyga wypisuje to nie krytyka, a bezczelne kłamstwa i pomówienia. Idź sobie już może lepiej Warzecha do .N lub PO i przestań pierniczyć.
Aloyz
2018-02-12 21:02:52
25
"Nie uważam żeby istniała jakakolwiek zależność bezpośrednia i stała pomiędzy właścicielem medium, a tym jaki realizuje ono interes" - po tym zdaniu wiarygodność wszystkiego co mówi pan Warzecha (choćby tego co dotyczy aneksu WSI) jest żadna.
gaja1001 kowalska
2018-02-12 21:02:52
0
Prawda ludzie nie wiedzą gdzie jest granica między prawica a lewicą. A teraz to i komunizm chiński jest prawicowy dla niektórych. Pan Warzecha jest okey . Mówi co myśli.
Lucius
2018-02-12 21:02:52
17
Nie mogę się zgodzić z red. Warzechą, ponieważ wiele spraw ostatecznie trafia do Sądu Najwyższego i bardzo jest ważne kto i jak będzie tam podejmował decyzje.
Krys Kast
2018-02-12 21:02:51
12
Od kiedy został ukąszony zdradkiem nadaje się tylko do TVN ,jest strasznie zarozumiały i banuje za prawdę niech się sam czyta i słucha,Marcin nie daj się utopić takim cwaniakom.
Peter Jaruga
2018-02-12 21:02:51
14
Niech ktoś w USA wstawi flagę w gowno
Quetzalcoatl
2018-02-12 21:02:51
2
Podesłali agenta żeby wybił z głowy jak dla nich głupim Polaczkom,aneks WSI
człek
2018-02-12 21:02:51
9
rola dla poklasku coraz częściej stacza się na dno - upodabnia się do mediów głównego nurtu degrengolady z masońskich podręczników "dziennikarstwa".
Janusz Szczesny
2018-02-12 21:02:51
2
Panie Warzycha prawda! Prawda!! i tylko PRAWDA!!!... i jeszcze jedna sprawa NAJWAŻNIEJSZA!!!! TĘPIENIE I ŻELAZEM WYPALANIE wszelkiego KŁAMSTWA to jest podstawa pracy i istniemia dziennikarza... a interesy korporacji i czegokolwiek nie mogą być KŁAMSTWEM DZIENNIKARZY... PAN zaczyna kreować okraczne dziennikarstwo Panie Marcinie nie mogę słuchać tego faceta! Niech pan nie traci cennego czasu swojego i naszego -Wyłączam się z tego programu... "nie potwierdzam i nie zaprzeczam" to co pan tu robi - i to jest płęta tego warzychowego pi**dolenia
Filippoplgd
2018-02-12 21:02:51
3
Ej pisowscy betoniarze! Skoro Jarosław Kaczyński stwierdził, że nie należy ujawniać Aneksu, to w związku z tym stał się zdrajcą i agentem WSI?
mimekcymek
2018-02-12 21:02:51
11
Pan Warzecha nie pamięta o instrukcjach Dekana ?
Janusz Szczesny
2018-02-12 21:02:51
6
Ja wiem ale nie powiem -ty ASERURANCIE ! ! ! Warzycha -CO MNIE OBCHODZI co ty dziennikarzyno uważasza a czego nie uważasz? To może mowić tylko dziennikarz który ma Autorytet taki jak Pan Gadowski któremu ty nawet do pięt nie dorastasz...
Kaper Ski
2018-02-12 21:02:51
6
warzecha teraz nie ma głowy do takich gadek, Miche sprzed nosa sprzatneli i trzeba szybko cuś znależć a konkurencja nie śpi. No i o tym ,ze nie wazne czyjej narodowości kapitał w mediach jest jak podał warzecha. Chłop nie chce sobie strzelać samobuja, w końcu szuka roboty, taki ronin bez pana z kolei każdy nawet gupi i slepy widzi kogo media są
Sławomir Olczak
2018-02-12 21:02:51
2
Pan redaktor Łukasz Warzecha to mądry inteligentny człowiek o otwartym i światłym umyśle nie zaś skrajny totalitarysta czy koniunkturalista. Lubię i szanuję takich ludzi są znacznie inteligentniejsi mądrzejsi ode mnie dlatego lubię ich słuchać bo można się od nich wiele dobrego i pozytywnego w treści dowiedzieć i nauczyć. A do tego jest to odważny człowiek ale nie odważny na pokaz tylko na co dzień. Przy czym uważam także że swoją szczerością i odwagą zarazem okupioną Zresztą zawsze doświadczeniem przez niego wielu przeciwności o których wielokrotnie wspominał w niej jednym programie i które można zobaczyć chociażby w takim filmie dokumentalnym produkcji polskiej jak zatytułowany "Układ zamknięty" gdzie jego rolę autentycznego dziennikarza gra aktor. Pan redaktor Łukasz Warzecha nie jest jedynym który ma wyprasowane własne szczere i rozsądne wolnościowe poglądy A skoro takie to również krytyczne wobec różnych wydarzeń także krytykowany. Nie jest też jedynym ani osamotnionym w takich poglądach krytycznych chociażby na całokształt współczesnej polskiej telewizji publicznej więc nic dziwnego że podobnie jak ja który już od dawna co prawda ja tylko jako skromny słuchacz nie wypowiadam się już na antenie radia Maryja nie tylko z woli tej rozgłośni czy w ogóle kościoła za to że reprezentowałem naturalnie na ile potrafią wszechstronne spojrzenie na rzeczywistość ale także z własnego wyboru Zwłaszcza wtedy odkąd stało się dla mnie całkowicie jasne jak pod pozorem dobroci pomocy i tak dalej ukrywa się coś także wręcz przeciwnego w istocie czy to w kościele czy w tej jego rozgłośni która niekiedy potrafi bezceremonialnie kpić sobie z wielu najbiedniejszych i najbardziej pokrzywdzonych ludzi którzy częstokroć ostatni własny grosz będąc zmanipulowanymi oddają także na tą rozgłośnię... i nierzadko podobnie jak jest to w kościele z chorymi czy biednymi ludźmi zamiast im pomagać jak głosi to po prostu jakby żeruje na nich i gardzi. Na przykład w jednej z audycji co niedzielnych zatytułowanych "Dla chorych" emitowanych kilka lat temu w której oprócz prowadzący audycję występowało ze studia dwoje młodych ludzi o ile sobie Teraz potrafię przypomnieć był to student medycyny i studentka pielęgniarstwa. Mowa była o trudnej sytuacji w Afryce i o tym że tak bardzo ubolewające i litujące się nad losem biednych i chorych ludzi w Polsce Radio Maryja a także kościół postanowiło wbrew temu co zazwyczaj zwykło mówić o tym że brakuje w Polsce lekarzy i służby medycznej do należytej pomocy ludziom chorym w Polsce Polakom bo wielu młodych wyjeżdża za granicę na przykład do Niemiec i tam opiekuje się Niemcami to akurat w tej audycji powiedziano o tym że Radio Maryja i kościół zamierza wysłać do Afryki właśnie owych młodych ludzi których tak bardzo w Polsce brakuje na darmową pracę czyli na pracę za darmo do Afryki i jednocześnie Radio Maryja zaproponował o owym chorym słuchającym tych audycji ludziom Polakom aby zbierali puszki i pieniądze za te zebrane i sprzedane puszki przekazali dla tych młodych ludzi którzy zamiast pracować w Polsce to mają zostać wysłani do Afryki po to żeby bezpłatnie tam pracować więc na ich przejazd na potrzebne do ich działalności lekarstwa i pobyt. Nie potępiam jednak w czambuł także tej rozgłośni bo mówiła ona wiele ciekawych rzeczy ustami mądrych również nie katolików. Ale za to od lat trwający na tej antenie tak zwany przegląd codziennej prasy polskiej dotyczyły zawsze tylko i wyłącznie tytułu prasowego o nazwie Nasz Dziennik. a oprócz tego ustami księdza Tadeusza Rydzyka w wielokrotnie powtarzanej wypowiedzi twierdził on że Radio Maryja jest pierwszą i jedyną rozgłośnią to przez którą ludzie mogą się ze sobą komunikować. E która każdemu pozwala się swobodnie wypowiedzieć nikogo nie kontroluje ani nie cenzuruje. Momentami w przeszłości dodawał także że jest jedyną rozgłośnię która mówi prawdę Podczas kiedy wszyscy inni tylko kłamią i kłamią A Radio Maryja nikogo nie obraża... ? Gdy jako osoba nie w pełni sprawna i tym samym bardzo niezamożna a udzielająca się stale w kościele Poprosiłem o pomoc merytoryczną i finansową na cel przeprowadzenia niezbędnego remont skromnego mieszkania nie remontowanego od kilkudziesięciu lat to proboszcz łódzkiej parafii znając moją sytuację odpowiedział mi jednym zdaniem krótko Jak się nie ma pieniędzy to się robi samemu. potem jeden z parafian notabene inteligentny aczkolwiek w jakiś sposób niepełnosprawny jak gdyby nie było w parafii nikogo pełnosprawnego i w pełni odpowiedzialnego? chyba oddelegowany przez tą parafię i proboszcza jakby hipnotyzował mnie obietnicą że pomoże mi fizycznie parafialny Caritas wspomoże mnie finansowo. Obiecywał tak 12 lat a kiedy zacząłem odsączać się z tej hipnozy i wypominać mu wtedy powiedział że on tylko tak żartował i nadal może mi obiecywać a gdy zacząłem mu przy każdej następnej okazji wypominać wtedy przestał się ze mną kontaktować. i niestety nic w tym względzie się nie zmieniło. Nie pomógł mi tak że nikt z sąsiadów z rodziny czy jakiejkolwiek instytucji takiej jak na przykład MOPS czy inne do których zwracałem się o pomoc. Wiedziała o tym także Pani Hanna Z. bo podlegli jej władzy urzędnicy wielokrotnie działali w jej imieniu i w sposób oczywisty przeciwko mnie także okradając mnie i narażając na utratę moje zdrowie a także życie zamiast udzielić pomocy. Pani Hanna Z. wiedziała o tym ode mnie i wie od kilku lat poinformowałem ją chociaż z trudem przełamując blokady potraumatyczne wynikające nie tylko z upokarzania mnie ale także wielokrotnego otruwania na różne sposoby. informowałem ją o tym i prosiłem o pomoc na jej osobistym profilu w Google Plus dopokąd nie zostały usunięte wbrew mojej wiedzy oraz woli i bez uzasadnienia :-( Tego przykładu choć doświadczam ich znacznie więcej nie tylko ze strony tego kościoła czy rozgłośni Radia Maryja bo to są takie można powiedzieć "drobne" przykłady Nie podałem w sensie narzekania lecz w sensie informacji, poinformowania. Od pewnego czasu zastanawiałem się dlaczego Pan redaktor Łukasz Warzecha nie pojawia się jak zwykle w programie zatytułowanym "W tyle wizji" ani o nim nie słyszałem żeby ktoś tam z redaktorów tego programu wspomniał? Teraz rozumiem dlaczego. Pozdrawiam serdecznie twórców tego programu internetowego jak też Pana Łukasza Warzechę. Sławek z Łodzi
Patryk Tokarz
2018-02-12 21:02:51
0
16 min. strzał w dziesiątkę.
Kozioł
2018-02-12 21:02:51
0
Wolność jednostki, wolność gospodarcza ... tak!!! Ale pamiętajmy o własności prywatnej, która za PRL była ledwie tolerowana przez komunistów, a po 1989 jest tolerowaną fikcją - o postkomunistach nie ma co mówić, ale PoPis to popisowe niszczenie resztek "własności prywatnej" w tym k_raju [ nic w państwie bez państwa!!! ]. Pamiętajcie, że bez własności prywatnej czeka nas bolszewizm - takie g..., które rodzi się na naszych oczach!!!
Mirek Iw
2018-02-12 21:02:51
26
problem z Warzechą jest taki że on myśli że jest mądry
Zofia Krawczynska
2018-02-12 21:02:51
2
Zupelnie pomieszana glowa co Panu nakazuje PIs w czym Pana ogranicza tylko nie karze krasc .Pan Kaczynski wykazuje olbrzymia cierpliwos dajac sie przeciagac po schodach czlowiekowi ktory mu wszystko zawdziecza Maczuge nalezaloby wyciagnac I nie robic czubka z Macierewicza.Domyslamy sie ze ten Anex jest torche czarno brunatny
Zofia Krawczynska
2018-02-12 21:02:51
6
Pan jeszcze nie wie ale tez Pan sobie zrobil krzywde
Jozef Zbazin
2018-02-12 21:02:51
1
tak sie zastanowic jaka mysl , opcje czy grupe Warzecha stara sie reprezentowac swoimi pogladami (oczywiscie mozna powiedziec ze on sam siebie reprezentuje tylko ale to bzdura bo widac ze koles jest konformista i nagina sie tak jak wiatr wieje) to mi sie wydaje ze on jest jakby anarchista , choc twierdzi ze jest konserwatysta, ale jakby Warzecha wziol sobie wiki i haslo konserwatysta to by bylo co chwila tak jestem konserwatysta ale z tym , i tamtym i tamtym sie nie zgadzam i wogole raczej by sie z niczym z tego hasla nie zgodzil, w zyciu nie widzialem jego pozytywnych aluzji w stasunku do religii , tradycji, kultury to raczej mu powiewa ale slychac w jego opiniach cos na zasadzie biurokracja + wolnosc z tym ze ta biurokracja powinna pilnowac jego wolnosci
Cadble
2018-02-12 21:02:51
1
Kto nie z Mieciem tego zmieciem. Brawo PiS.
PaziMine
2018-02-12 21:02:51
0
Łukasz Warzecha! I tyle
Lord Mike Key
2018-02-12 21:02:51
2
Ale sie miota. Ludzie ma chlop chyba odzie w stronę nijaka. Nie rozumie czegoś.
Zbigniew Szymczak
2018-02-12 21:02:51
3
z uwaga obejrzalem ten program i mam tylko jeden wniosek :warzecha to pajeczasz i zdrajca jak a.duda
OLD_X
2018-02-12 21:02:50
17
Słuchałem z zainteresowaniem do 28 min. I dość! Kolejny kretyn który twierdzi że, kapitał nie ma narodowości.
Jozef Zbazin
2018-02-12 21:02:50
1
co do krytyki ze media niemieckie krytykuja rzad i to jest okey niech krytykuja ale niech pisza prawde a nie sypia fakeniusami tak dla przykladu prosze wejsc na wp.pl i znalezc cos pozytywnego o rzadzie, i teraz proste mimo wszystko kolo 42% jest za rzadem i jest to najwiecej od niewiadomo kiedy i skoro mozna smialo powiedziec Polacy popieraja rzad, a takie wp.pl tylko krytykuje i zarzuca polprawdami lub jakimis haslami straszacymi np. dzis "Duda podpisal i zaplacimy wiecej" a w srodku o folijkach jest przecie jak ludzi zaczna chodzic z torbami jak ja chodze to wcale nie zaplaca wiecej moze nawet mnej bo beda mniej marnowac surowce ale artykul straszy jak ktos nie przeczyta tego jednostronnego i mozna powiedziec antyekologicznego materialu to rzeczywiscie jaki ten pis jest zly
M. jak M.
2018-02-12 21:02:50
4
Pragnę zauważyć, że Monsieur Warzecha, produkując się w portalu wpolityce.pl, zawsze zbiera od internautów najwięcej negatywnych i krytycznych komentarzy, i jest tam zidentyfikowany jako skończony, acz utajony lewak.
Marek Kluz
2018-02-12 21:02:50
4
Warzecha Warzechą, ale gadanie o mediach nie wspominając nawet o mediach ŻYDOWSKICH jest bez sensu. GW, TVN, NY Times, Washington Post, większość Zeitungów - to media żydowskie. One najbardziej szkalują Polskę na arenie międzynarodowej i skłócają Polaków w kraju. Wszyscy, także Pan Panie Rola, boją się rzecz nazwać po imieniu. Bez tego każda dyskusja jest bez sensu. PEES. Coś mi się zdaje, że zniknął fragment w którym Pan Sumliński mówi o Próbach zdyskredytowania, potem zażydzenia Rotmistrza Pileckiego (muzeum holocaustu w Australii), czyli o tym, że Żydzi bardzo pilnują tego, żeby żaden Polak nie został bohaterem. Cytat z Sumlińskiego: "Bohaterem może być Żyd, Amerykanin, Niemiec, .......ALE NIE POLAK!!!!". POLACY NA ŚWIECIE MOGĄ BYĆ TYLKO ANTYSEMITAMI, NIEZDOLNYMI DO RZĄDZENIA PAŃSTWEM. Tak rozgłaszają Żydzi od lat. Jeżeli ten fragment jest - proszę mi przypomnieć. Pamiętam, że było to krótko przed premierą książki "Ksiądz" W. Sumlińskiego. Słuchałem wszystkiego co było - tego fragmentu - ni ma. Wywalił Pan Panie Rola? Czy przeoczyłem.
Letni Wiatr
2018-02-12 21:02:50
12
Warzecha zawsze stał okrakiem. Przez takich ludzi jak on siedzieliśmy w goownie postkomunistycznym od 89 r. Kończ wasc, czas na zdecydowane zmiany a nie kręcenie się za własnym ogonem!
Asia Grabowska
2018-02-12 21:02:50
24
W programie TVP1, „Kwadrans po ósmej” z 15 października 2007, Macierewicz mówi o aneksie: „Tutaj nie wszystko mogę powiedzieć. Albo dokładniej rzecz biorąc mogę odpowiedzieć tylko ogólnikowo. Skupia się on na działaniach gospodarczych, czy antygospodarczych, lepiej by powiedzieć, byłych WSI. Skupia się na pokazaniu w jak wielkim stopniu gospodarka polska była przez nie spenetrowana i manipulowana.(…) Polegało to na wchodzeniu w struktury gospodarcze i forsowaniu pewnych przedsiębiorstw, odsuwaniu innych przedsiębiorstw, dążeniu do zawłaszczenia niektórych sfer gospodarki narodowej. (…)Na pewno chodziło o finanse, na pewno chodziło o telekomunikację, na pewno chodziło o sprawy związane z szeroko rozumiana komputeryzacją"
Arek Zawadzki
2018-02-12 21:02:50
26
Wysluchalem i dziekuje. Dla mnie ten pan jest niewiarygodny i juz wiecej nie bede go sluchac.
Letni Wiatr
2018-02-12 21:02:50
6
Panie Warzecha te wielce oswiecone, niby wolne narody, pozbawione wszelkich nakazów, zasad i moralności widzimy na Zachodzie. Wolność od wszystkiego i do wszystkiego. Widzimy, czym się kończy. Islam ich skończy. Jesteś pan totalnym szkodnikiem wszelkich, dobrych zmian.
Dan Pod
2018-02-12 21:02:50
4
Czyli pan Warzecha zna aneks .
JochnMcLane
2018-02-12 21:02:50
1
Pan Warzecha bardzo rozsądny człowiek, nic dziwnego że nie chcą go w tvp
Bolek007 Kareks
2018-02-12 21:02:50
0
coś mi się wydaje że Kurski to musi odejść
gonzo5411
2018-02-12 21:02:50
2
Ludzie przypominam Wam o petycjach-odnośnie aneksu i wznowienia śledztwa w sprawie Popiełuszki-ruszmy sie do ..uja ojca bo plują nam w twarz a udajemy że deszcz pada! Pozdrawiam!
Adam Z
2018-02-12 21:02:50
2
P:WARZECHA: KIEDYS WYSYLANO AGETOW ABY PRZYGOTOWALI GRUND NA WEJSCIE WOJSK:TERAZ WYSYLA SIE MEDIA ABY PRZYGOTOWALY GRUNT NA WEJSCIE PODMIOTOW GOSPODARCZYCH ABY PRZEJELY GOSPODARKE DANEGO KRAJU:MUSZE SIE POWSZCZYMAC ABY PANU NIE NA BLUZGAC:
Sebastiano
2018-02-12 21:02:50
8
PIS ogranicza wolność zdaniem Warzechy... ale nie dał żadnych przykładów chyba że miał na myśli to co mówi totalna i Sthury z Wojewódzkimi...
Sebastiano
2018-02-12 21:02:50
5
Ale bredzi ten Warzecha, szlachta nie miała żadnej zdrowej nieufności wobec władzy, tylko domagali sie przywilejów szantażując króla że nie będą bronic ojczyzny w czasie zagrożenia. Chcieli więcej i więcej aż w końcu doprowadzili do upadku Polski.
MrGrzmaz
2018-02-12 21:02:50
8
Straciłem resztki szacunku dla Pana Warzechy.
Jerzy Kozłowski
2018-02-12 21:02:50
8
Warzęcha pieprzy takie dyrdymały że nie chce się słuchać - gazeta żydowska dla Polaków czy gazety niemieckie dla Polaków - będą dbać o interes swój - czy nasz ? Gorzej - połączą siły dla swoich celów - każdy normalny człowiek to rozumie a Warzęcha nie ? - ujawnił swe prawdziwe Giertychowe oblicze - działa na szkodę Polski cholerny Judasz.
Darek Klusek
2018-02-12 21:02:50
3
Kogo Ty zaprosiles??!!!
Tomek Mańka
2018-02-12 21:02:50
2
W sprawie aneksu jest ustawa nakazująca opublikowanie
dkonto1
2018-02-12 21:02:50
3
Najważniejsza wypowiedź p.Warzechy wolnościowca , aneks źle napisany i polaczki to głupole nic nie zrozumieją więc ,,nie publikujemy'' p. prezydent cacy .
Waldemar Zboralski
2018-02-12 21:02:50
7
Fajnie, znamy poglądy pana Warzechy, przyjmujemy je do wiadomości. Ale następne jego występy, o ile zechcemy je oglądać, zaplanujmy w TVN24 lub TVN... Zgoda?
Kowalski Jan
2018-02-12 21:02:50
5
Gazety nie mają narodowości, banki nie mają narodowości, handel nie ma narodowości, przemysł nie ma narodowości. Wniosek - nic nie ma narodowości, Warzecha też, a może...
dkonto1
2018-02-12 21:02:50
1
Wiktor Świetlik i Łukasz Warzecha - W TYLE WIZJI 24.05.17 (52 min) Troszkę sarkastycznie + umowa z p.Wiktorem co do obejrzenia filmu Wyklęty i skomentowaniu powyższego .
Tomasz Wojciechowski
2018-02-12 21:02:50
6
sorry ale Warzecha to zdrajca rozbija pis od srodka proszę zapytac czy oglądał WYKLĘTEGO jeżeli prawicowy dziennikarz nie ogląda takiego filmu i jeszcze z ziemkiewiczem się z niego smieje to chyba jest coś nie tak
Andrzej Walczak
2018-02-12 21:02:49
1
Szacun panie Łukaszu za trzeźwe myślenie.
Krasnal Halabala
2018-02-12 21:02:49
2
Sytuacja z prawicowymi dziennikarzami (Warzechai Ziemkiewicz), którzy rżną teraz głupa jest jak z opozycją za PRL-u. Ludzie za komuny myśleli,że opozycja na monolit i antykomuniści, a między nimi byli i liberały-uczciwi inaczej, więksi koumiści niż Ci w PZPR i inne dziwaki (oprócz tej normalnej opozycji). Ale korzystając, ze wsparcia społecznego i wsparcia KOścola nikt tego głośno nie mówił. Dopiero jak sie czasy "Zmieniły" prawda wyszła na jaw. I teraz Zimkiewicz i Warzech udają,ż eni ebyli po tej stronie co byli.....Żenua!!!!!!!!!!!!!!!!P.>S A w ogóle jak ktoś teraz mówi,że jest" wolnościowcem" to się boję , bo w sumie to nie wiadomo kim jest!!!!!
Marcin K.
2018-02-12 21:02:49
3
Bardzo chciałbym obejrzeć konfrontację Warzechy z panem Karoniem. Już widzę, jak Karoń unosi dłoń, robi pauzę i mówi: panie Łukaszu, proszę się nie obrazić, ale opowiada pan takie dyrdymały...
Kazek Kazikowski
2018-02-12 21:02:49
3
Warzecha tłoku -jak ja głosowałem na Dudę i jego program,a on hamuje zmiany w Polsce,które były celem mojego głosu,to ja mam prawo jechać po PiS i Dudzie, jak po łysym koniu !! Skoro narodowość mediów nie ma znaczenia ,to czemu w Niemczech i innych państwach zachodnich nie ma większości mediów w zagranicznych rekach !!
Tomasz Wojciechowski
2018-02-12 21:02:49
5
CHojecki ma racje Warzecha to kret
abielasz1
2018-02-12 21:02:49
2
Następny który liczył na posadkę i rozczarowany że nie załapał się na frukta. Tak jak Staniszkis.
Thorner
2018-02-12 21:02:49
1
Bardzo mnie cieszy, że władze TVP są rozsądne i gonią takich szkodliwych dziwaków, martwi tylko to, że co najmniej jeszcze jeden nie został wyj...ny, a mianowicie niejaki Ziemkiewicz... Warzecha pokazał, że jest człowiekiem kompletnie oderwanym od rzeczywistości. Jednak czy, aby na pewno jest tylko debilem...?
regina rybak
2018-02-12 21:02:49
3
wyjebali go z tv to psioczy na pis
Krzysztof Kudla
2018-02-12 21:02:49
0
:D Uwaga, uwaga... skoro mówimy o wolności słowa to nie mówmy o rozdzielności /Izolacji/ religii od państwa??? :D Panie Rola... dziękuję za program... Widać ze Warzycha nie jest kryształowym Patriotą... :D To nie wada! :D Gdy chodzi o aneks...Jedyny ból jest taki...l to jak przebrnąć przez dylemat wynikający z faktu że Karol Wojtyła figuruje jako tajny współpracownik... :D :D :D Gówniane rozważania!... :D Amerykanie z Angolami sprzedali Polskę Bolszewii!... Więc po co takie "wygibasy"? Ponosimy konsekwencje "zdrajstwa" wielkich tego świata... Dlatego nie należy "pseudozdrady" patriotów polskich brać poważnie... Ale to już boska sprawa! :D Pozdrawiam!
kroll karoll
2018-02-12 21:02:49
4
Warzecha to półKODomita i nadęty bufon. A Marcin Rola potakuje temu pierwszemu, mimo że Warzecha wypowiada poglądy sprzeczne z tym co słyszymy na codzień na tym kanale. Np sprawa aneksu, reformy sądów, postawy prezydenta Adriana. Słabe panie Rola, słabe
libertine265
2018-02-12 21:02:49
0
Bardzo dobry pomysł, żeby zrobić wywiad z panem red. Warzechą, gdzie mógł on podzielić się z publicznością swoimi poglądami i wyjaśnić w pewnym stopniu swoją sytuacją. Dziękuję!
Maciej Stępień
2018-02-12 21:02:49
0
Łukasz Warzecha - bardzo rozsądny człowiek, więcej takich Panie Marcinie. Potrzebujemy ludzi rozsądnych, którzy potrafią się wybić ponad myślenie PO-PiS. Pozdrawiam serdecznie.